hoezo weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat zie ik nu? Hebben ze (BB) Joost weer een prominent iets gegeven wat erg gaat scoren op tv... of is dit helemaal eigen initiatief?
Ze geeft er keer op keer blijk van dat voor haar andere regels gelden dan voor anderen en ondertussen grijpt ze haar zwangerschap aan om dat enigszins te proberen te maskeren. Benieuwd hoe Tanja IRL leeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft al eerder tegen Rob gezegd dat ze hem een klootzak vind en dat ze het de moeite niet waard vind om als vrienden uit elkaar te gaan. Nou klaar.
Nee Joost mag zichzelf promoten van Hummie. Rob heeft Joost in zijn zak, dus Joost is ook nog even bezig om Rob positief neer te zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat zie ik nu? Hebben ze (BB) Joost weer een prominent iets gegeven wat erg gaat scoren op tv... of is dit helemaal eigen initiatief?
Ik vind dat Joost de laatste weken ook al enorm positief door BB in beeld wordt gebracht namelijk. Het komt op mij over alsof ze hun winaar al hebben bepaald.quote:
aha, oke , ik zie heel weinig tv uitzendingen dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat Joost de laatste weken ook al enorm positief door BB in beeld wordt gebracht namelijk. Het komt op mij over alsof ze hun winaar al hebben bepaald.
Hij krijgt heel erg veel minuten op tv.
Ik zit spot on.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind je vaak 'spot on' maar nu zit je er echt ver naast imo.
Hij mag van mij ook wel een afspraakje makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Foreverblue het volgende:
Rob vind dat Tanja maar eens naar een psygoloog moet gaan
Mensenkennis
dat ja:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
Tanja geniet van dwars liggen, stoken en ruzies tussen anderen, waar ze zelf niet direct bij betrokken is.
Nee... is niet roddelen.... iedereen zit erbij... alleen de bitch zelf niet... maar dat is haar eigen keuze.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef Utwodublin het volgende:
Zo even roddelen over Tanje.
Joost had het er vanmorgen vroeg over dat hij 'iets' wilde organiseren voor de genomineerden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze noemt Lieske achter haar rug een sloerie en een slet, en in haar gezicht zegt ze toch echt iets anders, dus ze is ook niet eerlijk.
Het is een goudeerlijke manquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef riri het volgende:
Rob is geen hypocriet
Ja vind ik dus niet. Ze is op haar best als er een leuke ontspannen sfeer is, in tegenstelling tot een hoop anderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zit spot on.
Tanja geniet van dwars liggen, stoken en ruzies tussen anderen, waar ze zelf niet direct bij betrokken is.
Roel zei dat gisteren ook, je ziet haar gewoon glunderen dan.
Het is volgens ons idd een screentest voor een praatprogramma .quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Is niet waar en dat werd gisteravond nog duidelijk. Lieske wist helemaal niets over die scheldwoorden die Tanja heeft gebruikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
[..]
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.
Zo kan ik van iedereen wel wat opnoemen.
da's niet waar hoor, daar was lieske niet bij toen ze dat zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
Achter haar rug om? Pardon? Dat heeft ze Lieske gewoon recht in haar gezicht gezegd en dat is al wel heel lang geleden.
Dat heeft ze Lieske dus NIET gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:44 schreef style het volgende:
[..]
Zo kan ik van iedereen wel wat opnoemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef style het volgende:
Rob: vieze hypocriet![]()
Hij is helemaal niet bezig om eerlijk te zeggen wat hij denkt, maar er alleen maar mee bezig hoe hij kan voorkomen dat hij morgenavond het huis uit moet![]()
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar en dat werd gisteravond nog duidelijk. Lieske wist helemaal niets over die scheldwoorden die Tanja heeft gebruikt.
Om dan naderhand alsnog te gaan klagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja vind ik dus niet. Ze is op haar best als er een leuke ontspannen sfeer is, in tegenstelling tot een hoop anderen.
Rob is al de hele week aan het lullen over zijn nominatie en het feit dat Menno er volgens hem gemakkelijk van vrijgepleit is. Met linda wilde hij het daar tijdens het afwassen eens over hebben, maar die ging er mooi niet op in. Positief punt van Linda vond ik toen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:45 schreef style het volgende:
[..]
Het is een goudeerlijke man![]()
Kijk je weleens vaker naar de streams![]()
dat ging over haar taalgebruikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef style het volgende:
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef style het volgende:
[..]
Dan heeft Lieske toch echt las van selectief geheugenverlies. Ik heb het toch echt met eigen ogen gezien en gehoord en Lieske hoorde het ook duidelijk en was er erg verdrietig over.
Ik heb al aangegeven dat ik naar de dokter zal gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |