Net zo selectief als dat jij altijd bent over Lieske? Je bent of familie van haar of een goede vriend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Is niet waar. Ik denk dat jouw geheugen een beetje selectief is in dit geval, getuige ook de andere reacties op deze pagina!
Hij is duidelijk partijdig vind ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
CW, de vinger op ze zere plekjes leggen is juist de bedoeling van dit gesprek.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net zo selectief als dat jij altijd bent over Lieske? Je bent of familie van haar of een goede vriend.
Ze heeft geen behoefte aan een gesprek in groepsverband.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:56 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Tanja er eigenlijk niet bij nu? Was ze weer dwars?
Hij is veel te veel zelf aan het woord inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef Day het volgende:
Sorry, maar dit is de eerste keer dat ik een beetje misselijk wordt van Joost! Wannabee presentator.
Ja vreselijk. Toen mensen in de groep na het gesprek wat wilden zeggen, MOCHT DAT NIET van Joost. Belachelijk, 21 jarig blaag die de dienst uit maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef Day het volgende:
Sorry, maar dit is de eerste keer dat ik een beetje misselijk wordt van Joost! Wannabee presentator.
Agree... Vooral ook dat Hummie stom is...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Fok is traag...... De streams zijn klote. (er kijken tegenwoordig écht te veel mensen 's avonds) en Hummie is stom...
Another day in the life of the BB-junkie.
Wat heeft ze ermee te verliezen als ze 'ja' zegt. En als dat haar instelling is, waarom doet ze dan mee aan Big Brother. Dociliteit lijkt me een eerste vereiste als je bereid bent 48u als een stel mongooltjes op een rode stip te gaan staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:10 schreef Aventura het volgende:
Kan je nagaan hoe dociel de meeste mensen zijn. Tanja beseft dat ze ook 'nee'lan zeggen, maar de anderen doen alles als een mak lammetje.
verbaasd me niet ze heeft dr ik wil weg shirtje aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
Tanja wil vrijwillig gaan, na de Live uitzending
Ik geef Tanja nu ook alle gelijk van de wereld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat jullie me nu in elkaar gaan slaan, maar ik geef Tanja gelijk.
Ik had ook niet meegedaan aan een dergelijk gesprek. Verplicht praten werkt gewoon niet, ik wil niet geforceerd worden. Als ik iets wil zeggen doe ik dat zo wel, heb ik geen wanna-be-josti quizmaster voor nodig.
nee hoor ik zou daar ook niet aan mee doen denk ik en wat is er nu eigelijk duidelijk geworden? niets tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat jullie me nu in elkaar gaan slaan, maar ik geef Tanja gelijk.
Ik had ook niet meegedaan aan een dergelijk gesprek. Verplicht praten werkt gewoon niet, ik wil niet geforceerd worden. Als ik iets wil zeggen doe ik dat zo wel, heb ik geen wanna-be-josti quizmaster voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |