dan halen ze het niet voor morgenavond:)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Utwodublin het volgende:
Als bb spannend wil doen, laten ze het juist eens door een ander doen. Lieske mischien.
Hallo, het gaat niet enkel om Rob, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef style het volgende:
[..]
De enige die laf is hier is Rob. Tanja heeft wel degelijk een hoop in Rob's zijn gezicht gezegd. Rob heeft alleen maar achter Tanja haar rug om over haar geluld.
Joost als gesprekleider is trouwens helemaal om te![]()
Goh, wat kan ik Tanja nu goed begrijpen!
Spijker op zn kop.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef APK het volgende:
Echt geniaal die Tanja, ze heeft Hummie in haar broekzak.![]()
'Ik heb er gewoon geen zin in'![]()
Nee, Menno loopt graag voor lul met zijn chemo-kapsel, of in een jurk.![]()
Exact Style, alweer helemaal met jou eens.!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef style het volgende:
[..]
De enige die laf is hier is Rob. Tanja heeft wel degelijk een hoop in Rob's zijn gezicht gezegd. Rob heeft alleen maar achter Tanja haar rug om over haar geluld.
Joost als gesprekleider is trouwens helemaal om te![]()
Goh, wat kan ik Tanja nu goed begrijpen!
had tanja erbij gezeten was er een conforntatie gekomen nu niet....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:17 schreef teamlead het volgende:
pffff.. tanja heeft gelijk dat ze hier niet aan meedoet.. wat een EO-vertoning....
Nu klaagt rob weer dat er achter zijn rug om gekletst wordt... terwijl hij (na chantal) de grootste roddelaar in het huis is...
Is Rob helderziend of zo??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef teamlead het volgende:
met bart zit het echt wel goed volgens rob![]()
rob weet niet van de helpende hand?
Ja, recht lullen wat krom isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob heeft het over zwart maken??![]()
![]()
Dat heeft ze wel gedaan. Ze heeft Linda goed vertelt hoe ze dacht over haar praktijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Hallo, het gaat niet enkel om Rob, hoor
Ze had ook haar mond vol over Linda.
Zegt ze ook niet tegen haar in haar gezicht.
Laf wijf gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |