Ik zal eens uitkijken naar iemand die op Foppe lijkt, maar dan wat jongerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Als het een beetje droog blijft zal ik ook weer eens een kijkje nemen in het Oosterpark
Nou, het viel inderdaad niet tegen. Hele aardige wedstrijd met een schitterende goal van Salmon. Ik heb wel gezien dat we 6 november nog niet bang hoeven te zijn voor Nevland, die is nog lang niet op het niveau van vorig seizoen (ondanks zijn doelpunt).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Veel plezier in het Oosterparkstadion vanavond
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal eens uitkijken naar iemand die op Foppe lijkt, maar dan wat jonger
Whehehequote:
"e:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef Prosac het volgende:
Schitterend gebaar van iig ZI/ZJ en ZH om Salmon toe te zingen toen hij erin kwam, ook schitterend dat hij natuurlijk de mooiste goal van de avond scoorde. sowieso goede invalbeurt
Iedereen een dikke voldoende, domper alleen dat er vier blessure gevallen zijn. Silva (bovenbeen), Roorda (lies), Nevland (enkel/bovenbeen) en Levchenko met lieskrachten, naar ik begrepen heb.. hopelijk valt het mee.
Mooi avondje weer en het positiespel doet veel beloven voor Roda, seedorf weer 70 minuten erg sterk.
ZJ was idd leuk vanavond, bedanktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:29 schreef Prosac het volgende:
overigens vond de man naast mij het niet zo cool toen ik zei: Mooi man, goal van Salmon, nu mogen al die criticasters ook wel blijven zitten..
Eens, maar hij wilde gewoonweg te graag, had ook al eerder kunnen scoren als seedorf die bal gewoon voorlangs had gespeeld ipv achter hem naar buijs (die volledig comedycapers achtige mislukte aanval)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef heinl het volgende:
Maar salmon móést eigenlijk ook wel scoren, gezien zijn kans ervoor..
De 'feestelijkheden' zullen de zondag ervoor bij de wedstrijd tegen NEC plaatsvinden, dat is op zich wel apart. Maar wel mooier om het op zondag te doen. De donderdag erna dan nog maar even lekker genieten..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik me voorstellen, elke wedstrijd in dat unieke stadion is meegenomen.
Ik denk dat het maar heel weinig uitmaakt. Ongeveer gelijke verquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is voor jullie dichterbij, het Oosterpark of de Euroborg?
Maakt weinig uit, we zitten er precies tussenin op dit moment. Ik zou graag in de nieuwe appartementen bij de Euroborg gaan wonen, maar die zijn een beetje nog niet te betalen voor onsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is voor jullie dichterbij, het Oosterpark of de Euroborg?
Kunstgrasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien op termijn kunstgras zou jammer zijn, maar het stadion ziet er fantastisch uit.![]()
Ik heb er gewoon niks mee, heb liever een mooi 'echt' veldquote:
Alles is er mis mee. Het spel is dan niet meer zoals het hoort. Geen actie van Bassie meer dat er net een polletje zit zodat de bal over zijn voet stuiters enz. Denk dat er op dit moment nog geen enkel kunstgrassoort is dat ook maar enigszins in de buurt komt van het echte.quote:
haha, tsja moest prioriteiten stellen. En de dame waar ik mee was had een beetje meer mijn belangstelling dan julliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Joagertje, waarom kwam je niet ff hallo zeggen woensdag? Je weet toch waar we altijd zitten? Doe je normaal ook. Of had je het te druk
Nou jaaaaaaa zeg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef Joagertje het volgende:
[..]
haha, tsja moest prioriteiten stellen. En de dame waar ik mee was had een beetje meer mijn belangstelling dan jullie. Zondag zullen we jullie weer begroeten in het stadion
![]()
Waarom nou weer minpunten. Het belangrijkste was de overwinning van de FC. En ik heb wel genoten hoor, zowel van de wedstrijd als mijn collegaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaa zeg!
Minpunten, Joagertje!
Tot zondag![]()
Ja ja nu is het wel duidelijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:03 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Waarom nou weer minpunten. Het belangrijkste was de overwinning van de FC. En ik heb wel genoten hoor, zowel van de wedstrijd als mijn collega.
Ze hebben een aantal geblesseerden, dus dat is misschien in ons voordeel. * clauwheee hoopt natuurlijk ook op 3 overwinningen in 1 weekquote:Zondag gewoon weer vol erin gaan tegen Roda en dan hebben we wederom 3 punten![]()
Er rijdt toch een trein vanuit Leeuwarden naar Groningenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik het ook wel weten maar ik woon in Leeuwarden![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik het ook wel weten maar ik woon in Leeuwarden![]()
serieus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Er rijdt toch een trein vanuit Leeuwarden naar Groningen
Whehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
serieus?ik moet vaak in het weekend sporten en ik heb er ook geen geld voor ondanks mijn karige krantenbezorgloontje.... maar geen nood, jullie kunnen geld storten
Nee, eigenlijk niet. Maar lijkt me bestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Cruoninga het volgende:
Komen jullie weleens in het supportershome na afloop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |