quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:33 schreef Cart_man het volgende:
Normaal zou ik dat niet doen, maar gezien deze ongelooflijk joodse titel, kon ik het niet laten...
Mooie titel hequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:33 schreef Cart_man het volgende:
Normaal zou ik dat niet doen, maar gezien deze ongelooflijk joodse titel, kon ik het niet laten...
Ja das waar, op dat moment niet aan gedacht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:40 schreef The_Verve het volgende:
Hoewel ik "Nog 6 keer Oosterpark" oid gepaster had gevonden.
Dan was het gewoon 4-2 geworden. Feijenoord heeft jullie gewoon overklast de tweede helft en zal altijd beter zijn dan Groningen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:40 schreef The_Verve het volgende:
Niets mis met de TT. Als Yuri Cornelisse niet onterecht terug gefloten werd wegens buitenspel was het waarschijnlijk nog gelukt ook.
oke, doeiquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan was het gewoon 4-2 geworden. Feijenoord heeft jullie gewoon overklast de tweede helft en zal altijd beter zijn dan Groningen.![]()
Weer erg ongelukkig idd. Ik dacht eerst dat hij wat pech had, maar komt nu wel erg vaak voor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef Cruoninga het volgende:
Wat bezielde Jans trouwens om nog "ook nog even Sankoh te willen zien". Hij geeft nog even een extra doelpunt weg en hopelijk heeft Jans het nu dan echt gezien met hem.
Overklastquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan was het gewoon 4-2 geworden. Feijenoord heeft jullie gewoon overklast de tweede helft en zal altijd beter zijn dan Groningen.![]()
Wat was de uitslag ook alweer? Wie creeërde ook alweer kans op kans?quote:
Ik wist niet dat er 11 koemannetjes op het veld stonden...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:23 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord heeft gewonnen dankzij dhr. Koeman
ach, weet je ik ga niet in discussie met jou ik ben zelfs blijvoor je dat jullie ook een keer thuis hebben gewoonquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook alweer? Wie creeërde ook alweer kans op kans?
[..]
Ik wist niet dat er 11 koemannetjes op het veld stonden...
Dat viel wel mee. We maakten de 2e helft veel fouten achterin, jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook alweer? Wie creeërde ook alweer kans op kans?
Denk dat je eerder van 5x kan spreken dan 3.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
En dat Feyenoord beter zal zijn mag ook wel met een 3x zo hoge begroting niet?
En uitgerekend jij zit te zeuren over een 'joodse' TT...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef Cart_man het volgende:
mwoa, dankzij 3 blunders..quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:23 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord heeft gewonnen dankzij dhr. Koeman
En juist die laatste wetenschap doet de Kuip volstromen met gloryhunterige jeugdhonk-type's uit de provincie die een brandende noodzaak voelen om hun eigen 'roege' zelfbeeld op te waarderen door zonder aanleiding met twee middelvingers in de lucht de doelpunten te vieren van de club waarvan ze denken dat het de hunne is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Aan de kassa wel. Bij Ticketbox niet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef vitazz het volgende:
Ik ben morgen toevallig in Groningen. Weet iemand of ik zonder SCC van FC Groningen toch een kaartje kan kopen voor de wedstrijd tegen ADO??
Ja boe. Luirinkquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef mordradead het volgende:
op talpa text las ik dat er nogal een griepgolf was bij de selectie
Ja klopt. Ik hoop iig dat Luirink er bij is. Kruiswijk was ook ziek, maar die is geschorst dus kan toch niet spelen. Ik heb er wel weer zin in en ga toch wel uit van de drie puntenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef mordradead het volgende:
en nog eentje.... en nog 3 van de technische staf maar er werd verwacht dat Seedorf en die ander (niet Luirink) vandaag wel zouden kunnen spelen
Van der Linden is toch niet meer geblesseerd? Het zal Sankoh wel worden, als ie maar geen gekke dingen doet dan..quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:06 schreef Cruoninga het volgende:
Wie moet er dan centraal achterin staan? Zonder Luirink, Kruiswijk, de geblesseerde Klompe en Van der Linden? Sankoh? Die laat nog weleens een steekje vallen namelijk...
Joagertje!quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:49 schreef Joagertje het volgende:
Klasse overwinning. Nu hopen dat ze het woensdag nog eens dunnetjes over kunnen doen.
Top!quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:04 schreef Cruoninga het volgende:
Volgens de FC-receptie al 900 kaarten verkocht voor Heerenveen-uit. In totaal zijn er 1200 beschikbaar. Wie nog mee wilt mag wel opschieten dus.
Ik heb geen tijd om kaarten te kopen ivm werk. Kan alleen bij receptie zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:04 schreef Cruoninga het volgende:
Volgens de FC-receptie al 900 kaarten verkocht voor Heerenveen-uit. In totaal zijn er 1200 beschikbaar. Wie nog mee wilt mag wel opschieten dus.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:21 schreef Prosac het volgende:
Vanavond mogen we weer![]()
wat een heerlijke week voor de Oosterparkstadion bezoeker, want zondag mogen we ALWEER er naar toe. Roda JC komt dan langs.
Maar eerst vanavond ff Ado den Haag weer naar huis sturen met 2-0 en dan met een biertje de loting afwachten in het home.
Veel plezier in het Oosterparkstadion vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Als het een beetje droog blijft zal ik ook weer eens een kijkje nemen in het Oosterpark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |