Ik heb er gewoon niks mee, heb liever een mooi 'echt' veldquote:
Alles is er mis mee. Het spel is dan niet meer zoals het hoort. Geen actie van Bassie meer dat er net een polletje zit zodat de bal over zijn voet stuiters enz. Denk dat er op dit moment nog geen enkel kunstgrassoort is dat ook maar enigszins in de buurt komt van het echte.quote:
haha, tsja moest prioriteiten stellen. En de dame waar ik mee was had een beetje meer mijn belangstelling dan julliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef clauwheee het volgende:
Joagertje, waarom kwam je niet ff hallo zeggen woensdag? Je weet toch waar we altijd zitten? Doe je normaal ook. Of had je het te druk
Nou jaaaaaaa zeg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef Joagertje het volgende:
[..]
haha, tsja moest prioriteiten stellen. En de dame waar ik mee was had een beetje meer mijn belangstelling dan jullie. Zondag zullen we jullie weer begroeten in het stadion
![]()
Waarom nou weer minpunten. Het belangrijkste was de overwinning van de FC. En ik heb wel genoten hoor, zowel van de wedstrijd als mijn collegaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaa zeg!
Minpunten, Joagertje!
Tot zondag![]()
Ja ja nu is het wel duidelijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:03 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Waarom nou weer minpunten. Het belangrijkste was de overwinning van de FC. En ik heb wel genoten hoor, zowel van de wedstrijd als mijn collega.
Ze hebben een aantal geblesseerden, dus dat is misschien in ons voordeel. * clauwheee hoopt natuurlijk ook op 3 overwinningen in 1 weekquote:Zondag gewoon weer vol erin gaan tegen Roda en dan hebben we wederom 3 punten![]()
Er rijdt toch een trein vanuit Leeuwarden naar Groningenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik het ook wel weten maar ik woon in Leeuwarden![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
Als ik in Groningen zou wonen zou ik het ook wel weten maar ik woon in Leeuwarden![]()
serieus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Er rijdt toch een trein vanuit Leeuwarden naar Groningen
Whehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
serieus?ik moet vaak in het weekend sporten en ik heb er ook geen geld voor ondanks mijn karige krantenbezorgloontje.... maar geen nood, jullie kunnen geld storten
Nee, eigenlijk niet. Maar lijkt me bestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Cruoninga het volgende:
Komen jullie weleens in het supportershome na afloop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |