In onze poule zat dan ook een team meer dan in de meeste andere poules... Das meteen 2 wedstrijden extra.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's geen 30+
En die deugen niet Mich, dat moet je nou toch wel weten.
Okay dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Het is ook mooi dat we geplaatst zijn popo maar ik wil ook genieten. Misschien komt dat nog, hopelijk.
Maar dat is natuurlijk niet mijn belangrijkste kritiek op Van Basten, integendeel.
Als niet dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Okay dan.
Beloof ik je alvast dat Nederland in de finale komt.
en met moeite & geluk van Liechtenstein gewonnen met 2-1 (Nederland won de laatste confrontatie met Liechtenstein overigens ook niet met veel overtuiging; 3-0). Dus waar hebben we het in godsnaam over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Portugal had er 30 en meer goals.
Dat is een mooi voorbeeld van hoe overwinningen de herinnering van sommige toernooien mooier kunnen maken dan ze zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Helden spelen echt mooier voetbal. Wij waren in 88 vooral ook zo blij omdat Oranje geweldig speelde, zo nu en dan tenminste. En in 98 ook. Als Oranje wereldkampioen wordt met het soort voetbal als uit deze kwalificatie zal mijn vreugde in ieder geval niet zo uitbundig zijn als toen. Toen waren we terecht trots.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Om te zeggen dat NL die wedstrijd via dominant voetbal de tegenstander kapot speelde, dacht het niet ... Het was tamelijk kansloos botsenb tegen een muur zoals NL wel vaker doet in wedstrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ierland was een bevrijdende geluksgoal maar niet onverdiend
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
In onze poule zat dan ook een team meer dan in de meeste andere poules... Das meteen 2 wedstrijden extra.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef Doc het volgende:
[..]
En voor de vergelijking met teams uit de kleinere poules: ook het team met het minste puntverlies. Helden!
Portugalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:33 schreef fernando_redondo het volgende:
Welke van de geplaaste landen zijn ongeslagen?
Dat is volgens hetzelfde als wat ik in dit topic schreef. Duitsland was inderdaad voor spannend maar er was toen wel veel passie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is een mooi voorbeeld van hoe overwinningen de herinnering van sommige toernooien mooier kunnen maken dan ze zijn
Die wedstrijd tegen Rusland was slecht gevoetbald en tegen Ierland werd ook tamelijk kansloos gespeeld. De wedstrijd tegen Duistland was niet zozeer mooi gespeeld als wel een heel mooie strijd. Tegen Engeland was mooi en de finale werdt ook dominant gespeeld.
Tegen Rusland speelden we goed maar kregen de bal er niet in, net als tegen de Ieren. Tegen Engeland werden we de eerste helft weggespeeld, ballen op de paal van Lineker en Hoddle. Bij de rust gaf ik geen stuiver meer voor Oranje. Tegen de moffen ging het op en neer en hadden we ook kunnen verliezen. En de finale doet er niet toe, door het één na mooiste doelpunt vanj de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Rusland was slecht gevoetbald en tegen Ierland werd ook tamelijk kansloos gespeeld. De wedstrijd tegen Duistland was niet zozeer mooi gespeeld als wel een heel mooie strijd. Tegen Engeland was mooi en de finale werdt ook dominant gespeeld.
- Geluk moet je afdwingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:33 schreef nz1900 het volgende:
- Hij heeft veel mazzel
- Hij heeft een ajax bril
- Hij kan niet omgaan met mondige spelers(davids, ooijer, van bommel)
- Hij vliegt er met Nederland meteen uit op het wk bij een grote tegenstander(brazilie, argentinie)
De mooiste is die van Bergkamp - maar die bedoel jij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen Rusland speelden we goed maar kregen de bal er niet in, net als tegen de Ieren. Tegen Engeland werden we de eerste helft weggespeeld, ballen op de paal van Lineker en Hoddle. Bij de rust gaf ik geen stuiver meer voor Oranje. Tegen de moffen ging het op en neer en hadden we ook kunnen verliezen. En de finale doet er niet toe, door het één na mooiste doelpunt vanj de vorige eeuw.
Ik heb het over het EK-88.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De mooiste is die van Bergkamp - maar die bedoel jij natuurlijk niet
Die hebben vaak beter voetbal laten zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's geen 30+
Nederland verliest 4 punten tegen Macedonië, dat is ook erg slecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en met moeite & geluk van Liechtenstein gewonnen met 2-1 (Nederland won de laatste confrontatie met Liechtenstein overigens ook niet met veel overtuiging; 3-0). Dus waar hebben we het in godsnaam over.
Halve finale? Die halen ze alleen op papier...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:49 schreef Doc het volgende:
Geloof me dat als dit NL tegen Duitsland speelt in een halve finale er heus wel genoeg passie zal zijn
Nederland haalt 6 punten op Tsjechie, dat is weer erg goed ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nederland verliest 4 punten tegen Macedonië, dat is ook erg slecht.
Het is niet waar ik op reken maar niets is onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Halve finale? Die halen ze alleen op papier...
Zelfs onder advocaat vond er een miraculeuze wederopstanding plaats tegen tsjechië, ik ben er ook vast van overtuigd dat dit 11tal tenminste één wereldwedstrijd kan spelen op het wkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is niet waar ik op reken maar niets is onmogelijk.
Maar als iemand het gebrek aan passie in wedstrijd om het niets tegen Macedonie wil vergelijken met een halve finale op een groot toernooi tegen Duitsland ...
Werd gewoon weer bondscoach na 74quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik verlang ook weer terug naar Frantisek Fadrhonc
Marco doet mij aan hem denken, qua onbevangenheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef tong80 het volgende:
Professor hè . DeKNVB wilde hem ontslaan maar die man was zo lief en Cruijff had zoveel macht dat ie gewoon in dienst bleef.
Eerder aan Cruiffie. Zo van dit is toch normaal zien jullie toch ook wsel ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Marco doet mij aan hem denken, qua onbevangenheid.
Precies, al was dat ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Nederland haalt 6 punten op Tsjechie, dat is weer erg goed ...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Marco doet mij aan hem denken, qua onbevangenheid.
Ga jij met een gerust gevoel naar het WK toe dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
zijn we nou nog niet uitgeluld over hoe goed/slecht nederland het wel niet heeft gedaan tijdens de kwalificatie?
Nee, ik ga straalbezopen naar het WKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ga jij met een gerust gevoel naar het WK toe dan?
Jahoor. We zijn ook wel eens met de beste selectie ooit daar naar toe gegaan (Italie) en toen waren we kansloos. Er zijn nog 8 maanden om te oefenen, proberen en te smeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van de beste, en de geest van Rinus waart nog steeds door Duitslandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
Marco moet echter nog erg veel leren, met name op wisselgebied. En dat is cruciaal.
Ik niet maar ik kan me niet herinneren ooit veel vertrouwen te hebben gehad. Punt is wel dat we nu veel goede spelers hebben maar dat het tot nu toe niet is gelukt om de beste spelers ook mee te krijgen en te zorgen dat de jongens elkaar inspireren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad. Snel vervangen dus. We hebben iemand nodig die verder isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Hij geeft zelf ook wel aan dat hij er nog lang niet is. Getuigt van zelfkennis, eerlijkheid en realisme.
Misschien wel, maarja de KNVB heeft voor een onervaren team gekozen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Snel vervangen dus. We hebben iemand nodig die verder is
Niemand is een garantie op succes. Die oude aanpakken hebben we nu ook wel genoeg geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Snel vervangen dus. We hebben iemand nodig die verder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |