In onze poule zat dan ook een team meer dan in de meeste andere poules... Das meteen 2 wedstrijden extra.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's geen 30+
En die deugen niet Mich, dat moet je nou toch wel weten.
Okay dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Het is ook mooi dat we geplaatst zijn popo maar ik wil ook genieten. Misschien komt dat nog, hopelijk.
Maar dat is natuurlijk niet mijn belangrijkste kritiek op Van Basten, integendeel.
Als niet dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Okay dan.
Beloof ik je alvast dat Nederland in de finale komt.
en met moeite & geluk van Liechtenstein gewonnen met 2-1 (Nederland won de laatste confrontatie met Liechtenstein overigens ook niet met veel overtuiging; 3-0). Dus waar hebben we het in godsnaam over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Portugal had er 30 en meer goals.
Dat is een mooi voorbeeld van hoe overwinningen de herinnering van sommige toernooien mooier kunnen maken dan ze zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Helden spelen echt mooier voetbal. Wij waren in 88 vooral ook zo blij omdat Oranje geweldig speelde, zo nu en dan tenminste. En in 98 ook. Als Oranje wereldkampioen wordt met het soort voetbal als uit deze kwalificatie zal mijn vreugde in ieder geval niet zo uitbundig zijn als toen. Toen waren we terecht trots.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Om te zeggen dat NL die wedstrijd via dominant voetbal de tegenstander kapot speelde, dacht het niet ... Het was tamelijk kansloos botsenb tegen een muur zoals NL wel vaker doet in wedstrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ierland was een bevrijdende geluksgoal maar niet onverdiend
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
In onze poule zat dan ook een team meer dan in de meeste andere poules... Das meteen 2 wedstrijden extra.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef Doc het volgende:
[..]
En voor de vergelijking met teams uit de kleinere poules: ook het team met het minste puntverlies. Helden!
Portugalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:33 schreef fernando_redondo het volgende:
Welke van de geplaaste landen zijn ongeslagen?
Dat is volgens hetzelfde als wat ik in dit topic schreef. Duitsland was inderdaad voor spannend maar er was toen wel veel passie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is een mooi voorbeeld van hoe overwinningen de herinnering van sommige toernooien mooier kunnen maken dan ze zijn
Die wedstrijd tegen Rusland was slecht gevoetbald en tegen Ierland werd ook tamelijk kansloos gespeeld. De wedstrijd tegen Duistland was niet zozeer mooi gespeeld als wel een heel mooie strijd. Tegen Engeland was mooi en de finale werdt ook dominant gespeeld.
Tegen Rusland speelden we goed maar kregen de bal er niet in, net als tegen de Ieren. Tegen Engeland werden we de eerste helft weggespeeld, ballen op de paal van Lineker en Hoddle. Bij de rust gaf ik geen stuiver meer voor Oranje. Tegen de moffen ging het op en neer en hadden we ook kunnen verliezen. En de finale doet er niet toe, door het één na mooiste doelpunt vanj de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Rusland was slecht gevoetbald en tegen Ierland werd ook tamelijk kansloos gespeeld. De wedstrijd tegen Duistland was niet zozeer mooi gespeeld als wel een heel mooie strijd. Tegen Engeland was mooi en de finale werdt ook dominant gespeeld.
- Geluk moet je afdwingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:33 schreef nz1900 het volgende:
- Hij heeft veel mazzel
- Hij heeft een ajax bril
- Hij kan niet omgaan met mondige spelers(davids, ooijer, van bommel)
- Hij vliegt er met Nederland meteen uit op het wk bij een grote tegenstander(brazilie, argentinie)
De mooiste is die van Bergkamp - maar die bedoel jij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen Rusland speelden we goed maar kregen de bal er niet in, net als tegen de Ieren. Tegen Engeland werden we de eerste helft weggespeeld, ballen op de paal van Lineker en Hoddle. Bij de rust gaf ik geen stuiver meer voor Oranje. Tegen de moffen ging het op en neer en hadden we ook kunnen verliezen. En de finale doet er niet toe, door het één na mooiste doelpunt vanj de vorige eeuw.
Ik heb het over het EK-88.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
De mooiste is die van Bergkamp - maar die bedoel jij natuurlijk niet
Die hebben vaak beter voetbal laten zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's geen 30+
Nederland verliest 4 punten tegen Macedonië, dat is ook erg slecht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en met moeite & geluk van Liechtenstein gewonnen met 2-1 (Nederland won de laatste confrontatie met Liechtenstein overigens ook niet met veel overtuiging; 3-0). Dus waar hebben we het in godsnaam over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |