YWquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt waar? Goh! Wat leuk om te weten, dank je!
![]()
Thanks, Rica![]()
Rock is dead.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Lieve schatten hier,
Ik heb het al eens gevraagd en het antwoord is al eens gegeven, eni ik heb ook echt braaf gezocht, maar kan het echt eerlijk waar niet vinden, maar....... pffffffffffft
welke nummers van Marilyn Manson werder er nu gisterochtend gedraaid, als BB wekker?
Het was toch "James Brown is dead"?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Ik heb hemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Of hij mag niet meer als batman rondrennen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
wedden dat ie nu heel politiek-correct gaat zitten vertellen dat ie vindt dat BB gelijk had met de aanpak van Menno en dat hij het ook niet vindt kunnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
nee Ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Toeval bestaat niet... Eerst Rikkert eruit, toen Ralph... en nu Rob?
Wie is de volgende? Roel?![]()
Of Roddeltante.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
dan Ruud dan IngRid en daarna BRidgetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Nee, nu eerst Ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Uit de duim van Hummiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef teamlead het volgende:
zeg.. nog ff over het menno-incident: is dat al in een uitzending voorbij gekomenVolgens mij nog niet... dus waar komen die e-mails vandaan dan? Van streamers
IIs toch wel te hopen dat er een dame uitgaat dit keer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Van de Talpa site:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef teamlead het volgende:
zeg.. nog ff over het menno-incident: is dat al in een uitzending voorbij gekomenVolgens mij nog niet... dus waar komen die e-mails vandaan dan? Van streamers
quote:Een vrouw die wachtte op het nieuws of ze kanker had of niet, was gekwetst dat Bewoners naar aanleiding van Menno’s kapsel vroegen of hij soms een chemokuur had gehad. Menno had dit voor de grap beaamd en ook het woord kanker in de mond genomen.
Ranja?? Damn, iedereen denkt aan Ranja....doe maar Rathalie dan...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Nou, als je daar over gata lopen huilen bij Talpa, dan moeten ze je gewoon een verbod geven om op internet te komen.quote:
Boodschappen doen... Ga ik ook ff doen... Unox Erwtensoep halenquote:
quote:
Je mag bij mij ook wel aanschuiven hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Boodschappen doen... Ga ik ook ff doen... Unox Erwtensoep halen![]()
![]()
![]()
![]()
ja.. dat staat er.... maar de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was, hoorde een pc met internet-toegan g nog niet tot de standaard-uitrusting. En in de uitzending is het nog niet langs gekomen... dus waar komt dit dan vandaan?quote:
1. Dat is zielig, want dan heb jij minder soep.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Je mag bij mij ook wel aanschuiven hoor...
En ik als arme student zijnde?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
oh ja joh, hoezo dan? Met wie? toch niet in dit forum??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
euj euj.... * flugeltje heeft een internetruzie.....
De eerste
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
euj euj.... * flugeltje heeft een internetruzie.....
De eerste
Je kan ook thuis wachten op de uitslag van een dergelijk onderzoek...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
ja.. dat staat er.... maar de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was, hoorde een pc met internet-toegan g nog niet tot de standaard-uitrusting. En in de uitzending is het nog niet langs gekomen... dus waar komt dit dan vandaan?
Is dat een cover? Wist ik niet eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb hem
Klinkt trouwens een beetje als de Bowie van weleer
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja joh, hoezo dan? Met wie? toch niet in dit forum??![]()
ow.. okee.. dat zou wel wat verklaren jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan ook thuis wachten op de uitslag van een dergelijk onderzoek...![]()
Waar wacht je nog op dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Maurisico het volgende:
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!![]()
Maar meisje toch , je moet je ook niet in zulke virtuele acherbuurten wagen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier...![]()
![]()
Op die verrekte Talpa-site waar iedereen zich o zo aangesproken voelt over het woord kanker en waar vervolgens iemand de reacties van anderen aan Flugel toe gaat schrijven...
En ruzie is natuurlijk ook wel weer een groot woord, maar het is een beginnend conflict zeg maar.
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgt![]()
Sta je de hele middag te sloven in the kitchen komt Maurisico ff de pan leeglepelen...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgt![]()
Sta je de hele middag te sloven in the kitchen komt Maurisico ff de pan leeglepelen...
Ik hou het bij de grootste! Fok! dus!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier...![]()
![]()
Op die verrekte Talpa-site waar iedereen zich o zo aangesproken voelt over het woord kanker en waar vervolgens iemand de reacties van anderen aan Flugel toe gaat schrijven...
En ruzie is natuurlijk ook wel weer een groot woord, maar het is een beginnend conflict zeg maar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
En Cruijff kan het weten...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |