En ik als arme student zijnde?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel aanschuiven hoor...
oh ja joh, hoezo dan? Met wie? toch niet in dit forum??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
euj euj.... * flugeltje heeft een internetruzie.....
De eerste
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
euj euj.... * flugeltje heeft een internetruzie.....
De eerste
Je kan ook thuis wachten op de uitslag van een dergelijk onderzoek...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
ja.. dat staat er.... maar de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was, hoorde een pc met internet-toegan g nog niet tot de standaard-uitrusting. En in de uitzending is het nog niet langs gekomen... dus waar komt dit dan vandaan?
Is dat een cover? Wist ik niet eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb hem
Klinkt trouwens een beetje als de Bowie van weleer
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel aanschuiven hoor...
Nee hoor, niet hier...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja joh, hoezo dan? Met wie? toch niet in dit forum??![]()
ow.. okee.. dat zou wel wat verklaren jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan ook thuis wachten op de uitslag van een dergelijk onderzoek...![]()
Waar wacht je nog op dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Maurisico het volgende:
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!![]()
Maar meisje toch , je moet je ook niet in zulke virtuele acherbuurten wagen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier...![]()
![]()
Op die verrekte Talpa-site waar iedereen zich o zo aangesproken voelt over het woord kanker en waar vervolgens iemand de reacties van anderen aan Flugel toe gaat schrijven...
En ruzie is natuurlijk ook wel weer een groot woord, maar het is een beginnend conflict zeg maar.
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als er iemand warme soep bij Flugel zou kunnen gaan eten ben ik het wel... Sta der in een kwartiertje hoor!![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgt![]()
Sta je de hele middag te sloven in the kitchen komt Maurisico ff de pan leeglepelen...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook de enige die het aanbod NIET krijgt![]()
Sta je de hele middag te sloven in the kitchen komt Maurisico ff de pan leeglepelen...
Ik hou het bij de grootste! Fok! dus!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier...![]()
![]()
Op die verrekte Talpa-site waar iedereen zich o zo aangesproken voelt over het woord kanker en waar vervolgens iemand de reacties van anderen aan Flugel toe gaat schrijven...
En ruzie is natuurlijk ook wel weer een groot woord, maar het is een beginnend conflict zeg maar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
En Cruijff kan het weten...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |