YWquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt waar? Goh! Wat leuk om te weten, dank je!
![]()
Thanks, Rica![]()
Rock is dead.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Lieve schatten hier,
Ik heb het al eens gevraagd en het antwoord is al eens gegeven, eni ik heb ook echt braaf gezocht, maar kan het echt eerlijk waar niet vinden, maar....... pffffffffffft
welke nummers van Marilyn Manson werder er nu gisterochtend gedraaid, als BB wekker?
Het was toch "James Brown is dead"?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Ik heb hemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Of hij mag niet meer als batman rondrennen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
wedden dat ie nu heel politiek-correct gaat zitten vertellen dat ie vindt dat BB gelijk had met de aanpak van Menno en dat hij het ook niet vindt kunnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
nee Ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Toeval bestaat niet... Eerst Rikkert eruit, toen Ralph... en nu Rob?
Wie is de volgende? Roel?![]()
Of Roddeltante.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
dan Ruud dan IngRid en daarna BRidgetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Nee, nu eerst Ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Uit de duim van Hummiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef teamlead het volgende:
zeg.. nog ff over het menno-incident: is dat al in een uitzending voorbij gekomenVolgens mij nog niet... dus waar komen die e-mails vandaan dan? Van streamers
IIs toch wel te hopen dat er een dame uitgaat dit keer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Van de Talpa site:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:19 schreef teamlead het volgende:
zeg.. nog ff over het menno-incident: is dat al in een uitzending voorbij gekomenVolgens mij nog niet... dus waar komen die e-mails vandaan dan? Van streamers
quote:Een vrouw die wachtte op het nieuws of ze kanker had of niet, was gekwetst dat Bewoners naar aanleiding van Menno’s kapsel vroegen of hij soms een chemokuur had gehad. Menno had dit voor de grap beaamd en ook het woord kanker in de mond genomen.
Ranja?? Damn, iedereen denkt aan Ranja....doe maar Rathalie dan...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:17 schreef ChantalC het volgende:
Nou, als je daar over gata lopen huilen bij Talpa, dan moeten ze je gewoon een verbod geven om op internet te komen.quote:
Boodschappen doen... Ga ik ook ff doen... Unox Erwtensoep halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |