Oh volgens mij is dit pas de eerste keer van de weekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Fok is andermaal zó enorm traag... Is niet leuk meer. Ik ga even wat anders doen
Kankerforum!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
gebeurt er weer iets leuks is fok traaaaaaaaaaaaggggggggg
Tja dan zou Hummie ook Ingrid genadeloos moeten pakken en niet alleen Menno.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook gezien en ik vond het echt schandalig, ze konden maar niet ophouden met geinen met het woord 'Kanker'. Het ging maar door en door... Ik ben ook blij dat Menno erop aangesproken wordt. Van de andere kant, Ingrid deed toen ook vrolijk mee. Waarom krijgt zij niks te horen? 'untouchable'?
Menno en Ingrid kap 's met huilen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou haast moeten betekenen dat er ergens anders in het huis flink geroddeld wordt![]()
Die loopt een uur achter dacht ik,Tanja heeft dus gelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:56 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is zo wantrouwend naar alles en iedereen toe, dat ze zelfs denkt dat de jacuzziklok niet klopt...
die van mij zijn groter, nana nanana nana nananaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb zelf al prachtige ballen hoor
Hummie is bang voor wraakacties uit het woonwagenkamp?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tja dan zou Hummie ook Ingrid genadeloos moeten pakken en niet alleen Menno.
Ingrid is vaak ook ronduit onbeschoft in haar woordkeus.![]()
Nee die loopt vrijwel gelijk... 3 min achter...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die loopt een uur achter dacht ik,Tanja heeft dus gelijk![]()
foto'squote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
die van mij zijn groter, nana nanana nana nanana
Oke kinderachtigmodus weer ff uit
Ik ga eens even kijken of er wat in de streamverslagen is gepost want nu weet ik nét niet wat er allemaal gebeurt![]()
die loopt anderhalf uur achter, maar dat weten de bewoners zelf ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die loopt een uur achter dacht ik,Tanja heeft dus gelijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tuurlijk, is het meest logisch, zeker gezien het feit dat zn moeder daar net aan overleden is
![]()
![]()
hummie toch, beetje misrekening gemaakt meiske?? steek nog maar zo'n kankerstokkie dan in je rimpelbek
BB is zélf begonnen met het zeuren over het feit dat de bewoners zichzelf té bewust zijn van de camera's.... Nu zijn de bewoners de camera's écht af en toe aan het vergeten en dan krijg je dít gezeik....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tja dan zou Hummie ook Ingrid genadeloos moeten pakken en niet alleen Menno.
Ingrid is vaak ook ronduit onbeschoft in haar woordkeus.![]()
en verdomd... prompt ging Fok down....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
als hummie dat hoort denk ik dat we half uurtje niet meer mogen fokken hoor...
ik ook altijd met mn grote bekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
als hummie dat hoort denk ik dat we half uurtje niet meer mogen fokken hoor...
het ging dan ook ff over mn mán en niet over mennoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zat Menno's moeder toch echt nog vorige week alive and kicking in de live show...
Bullshit. Mensen maken hier nou eenmaal grappen over. Dus als je een groep mensen in een huis zet, en je eigenlijk wilt dat ze de camera's zo veel mogelijk negeren c.q. vergeten, moet je als BB zijnde niet de moraalridder gaan uithangen wanneer er grove grappen gemaakt worden door de mensne onderling.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook gezien en ik vond het echt schandalig, ze konden maar niet ophouden met geinen met het woord 'Kanker'. Het ging maar door en door... Ik ben ook blij dat Menno erop aangesproken wordt. Van de andere kant, Ingrid deed toen ook vrolijk mee. Waarom krijgt zij niks te horen? 'untouchable'?
van mn gehaktballen?? ze zijn nog rauw hoor..quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef regenworm het volgende:
Sms en bellen is niet meer nodig rob vertrek en tanja bevalt donderdag
http://bigbrother.fok.nl/blog/701/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |