nou warm krentenbrood uit de broodbakmachine is heerlijk met wat boter en een beetje suiker of leverpastei erop smaakt ook overheerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wel brood, maar geen ei.. dus dat uitsmijtertje gaat niet lukken vandaag
leverpastei op krentenbrood??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Riann het volgende:
[..]
nou warm krentenbrood uit de broodbakmachine is heerlijk met wat boter en een beetje suiker of leverpastei erop smaakt ook overheerlijk.
ooit geprobeert zo nee echt eens proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
leverpastei op krentenbrood??![]()
verse warme krentenbol met boter en oude kaas, das pas lekker![]()
nue ik vind van niet of je moet even alles nalezen. En dan zeg ik tot straksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Ben de hele ochtend weggeweest... Iets gemist?
Ben ik te lui voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef Riann het volgende:
[..]
nue ik vind van niet of je moet even alles nalezen. En dan zeg ik tot straks![]()
Leverpastei hoort op witbroodquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
leverpastei op krentenbrood??![]()
verse warme krentenbol met boter en oude kaas, das pas lekker![]()
Okay leverpastei is ook heerlijk op witbrood maar je moet dat eens echt proberen op krentenbrood of heb je dat al ooit gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Leverpastei hoort op witbrood
Oude kaas op een krentenbol, met een beetje aardbeienjam erover...![]()
![]()
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*zich doodschaamt*
*zich realiseert dat brievenbus al twee dagen niet geleegd is*
*ogenblikkelijk naar buiten rent en brievenbus leeghaalt*
Yeah postbode is geweest, thnx!!
Ga meteen ff installeren enzo...
Hartstikke top, echt superlief, hartelijk hartelijk dank, ben erg blij mee!!
*meteen signatuur aanpast*
Nee hoor, alleen Muizemuis kan niet besluiten wie ze nou in haar sig moet vermeldenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jajajajajajajajaja
zie je nou hoe ondersteboven ik ben van KRIBBET's lieve gebaar??![]()
zie streamverslagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Ik zal het eens proberen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Okay leverpastei is ook heerlijk op witbrood maar je moet dat eens echt proberen op krentenbrood of heb je dat al ooit gehad?
nouhou... flauwerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Muizemuis kan niet besluiten wie ze nou in haar sig moet vermelden![]()
![]()
dat gaat wel goedkomen denk ik!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Veel plezier ermee![]()
We wachten in spanning op je eerste creatie![]()
nee dat niet idd maar leverpastei is zowiezo al niet echt mijn ding..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:15 schreef Riann het volgende:
[..]
ooit geprobeert zo nee echt eens proberen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
veeel te vrij, wat moet ik met een meisje zoals jij??
Doe Maar ow yeah!!
okay dan moet je dat niet doen want dan denk ik dat je dat ook niet lekker vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat niet idd maar leverpastei is zowiezo al niet echt mijn ding..![]()
Nederwiedewiedewiettttt... Zijn er nog mensen die die zweetbandjes voor om de polsen nog hebben? Of buttons voor op je jasje?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]liefde is een vreemde ziekte
Dat is nou jeugdsentiment
Ah, de symptomen van een Korsakov Syndroom worden al zichtbaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:26 schreef bunnyma het volgende:
Linda tegen Joost: "Dit is de eerste keer dat ik hier in bikini lig te zonnen"?
Joost: "Hoe anders dan"?
Linda: "Altijd in kleren."![]()
![]()
Nou, ik was nog wel errug jong hoor... maar mn moeder was gek van Doe Maar dus dat was verplicht meeluisteren als zij in de keuken stond met de radio aan, lekker samen meeblerenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
De buttons moet ik nog ergens hebben liggen, maar geen idee waar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nederwiedewiedewiettttt... Zijn er nog mensen die die zweetbandjes voor om de polsen nog hebben? Of buttons voor op je jasje?![]()
cap plies!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
Oh, Menno ziet er echt NIET uit. Zet iets op je hoofd
Cuall geeft het goede voorbeeld![]()
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
Oh, Menno ziet er echt NIET uit. Zet iets op je hoofd
Cuall geeft het goede voorbeeld![]()
Goed kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
cap plies!!
ik wil ook leedvermaak hebben een beetje meegenieten van dat prachtige koppie![]()
mag niet van BB he, loopt al een kale roel in het huis dus menno mag niet kaal want dan weet bb niet meer naar wie ze kijken snachts in het donkerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.
Een hele kale kop is tig keer beter dan dit mislukte bloempot model..
Ja ook en zweetbandjes ook nog wel ergens hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
Ja doe dan helemaal kaal zeg dat ziet er niet uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Menno - the day after the night before
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.
Een hele kale kop is tig keer beter dan dit mislukte bloempot model..
dat mag dus niet van Hummiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja doe dan helemaal kaal zeg dat ziet er niet uit
MISLUKTE bloempotquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.
Weejbeejquote:
die bek ook die hij trektquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Menno - the day after the night before
Nou, als je 24/7 in een huis opgesloten zit, is je gedachten verzetten natuurlijk wel wat lastiger, hè, zeker als de rest gewoon doorrookt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan.
Is dat zo?quote:
Nee, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.
iemand die mij op de zenuwen werkt als ik F5quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef Bocaj het volgende:
Who is Harolz??????
De user Art_Core heeft zijn plaatje op een secured plekje staan, dus hij moet dat even aanpassenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:44 schreef muizemeis het volgende:
euh jongens?? als ik deze pagina open krijg ik opeens een pop-up schermpje van homedrive.home.nl ofzoiets, van haroldz?? zo'n schermpje alsof je msn wil gaan opstarten zeg maar, verbinding maken met zeg maar??
Beetje bizar
heeey ik ook al ik wou al een printscreen maken om naar mijn broer te sturen van wat is ditquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef BONG4002 het volgende:
Art_Core moet ff wat doen aan zijn avatar want ik krijg steeds een login scherm te zien
ja die krijg ik ook steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef Bocaj het volgende:
Who is Harolz??????
ja en waarom popt ie up?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef Bocaj het volgende:
Who is Harolz??????
ja heb het in de gaten, ben dus niet de enigequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De user Art_Core heeft zijn plaatje op een secured plekje staan, dus hij moet dat even aanpassen
maar heb er nu dus geen last meer van, heb 25 posts op een pagina, was alleen op de vorige paginaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja heb het in de gaten, ben dus niet de enige
ja grappig is datquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef Foreverblue het volgende:
Rob en Joost zitten Dido te plagen dat ze dikker is geworden
Dido: echt???
voor mij dus op 10quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:48 schreef whitef0x het volgende:
Op pagina 5 zit die popup
* wijzigt instellingenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
maar heb er nu dus geen last meer van, heb 25 posts op een pagina, was alleen op de vorige pagina
edit:dit had dus een edit moeten worden en geen quote
ja dido, je bent echt een dik vet ranzig zwijn aan het worden..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:47 schreef Foreverblue het volgende:
Rob en Joost zitten Dido te plagen dat ze dikker is geworden
Dido: echt???
Art_Core...zijn plaatjes zijn geupload op een beveiligde site.....weghalen aubquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef Bocaj het volgende:
Who is Harolz??????
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dido, je bent echt een dik vet ranzig zwijn aan het worden..
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ach ja zo ben ik dan ook wel weer he
http://members.home.nl/haroldz/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:43 schreef Bocaj het volgende:
Who is Harolz??????
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. je ziet bijna niet meer wie er nu zwanger is .
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Nathalie: zoetstof is toch bijna hetzelfde als suiker, maar dan minder vet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Wat een alto site....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://members.home.nl/haroldz/
Ja, en vet is bijna hetzelfde als koolhydraten...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
hehehe brrr...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie kneep net een meeëter uit op de rug van Ingrid...brrrr
Ik heb haar net gesproken en ze wenst je veel plezierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat wel goedkomen denk ik!!
Wil je je vrouw ook heel hartelijk danken van mij??![]()
Ik ga zeker, aan de hand van haar site, van de week ff lekker prutten en doen enzo
handen wassen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Top!! Hartelijk dank, zal ik zeker doen als ik vragen hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb haar net gesproken en ze wenst je veel plezier![]()
Voor vragen kan je haar altijd mailen![]()
ik geloof niet dat ik dit had willen weten gewoon..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:58 schreef Splash het volgende:
[..]
handen wassen?
ze roert nog ff in dr koffie
gaat met dr pusvingers door dr haar
daarna gaat ze dr nagels schoonschrapen
en handen wassen ho maar![]()
natte lee is ranzigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik dit had willen weten gewoon..![]()
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
oke!! Heel ander verhaal opeens zeg, stuk minder ranzig, bedankt voor het ophelderen, kan weer verder met etenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeuk
Oh gelukkig! Ik had geen geluid, zag alleen Nathalie met twee duimen in de weer op de rug en zag er idd uit alsof ze puistjes oid uitkneep.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeuk
staat ook in dat topic BB en de media ofzoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand het promo artikel in de telegraaf gelezen over Tanja.
Ik wist dat hummie vals was maar zo vals had ik nou ook weer niet verwacht.
Dit is een verklaring waarom tanja zo hoog in de BB poll staat.
http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=512992&pagina=0&query=tanja%20big%20brother&alleenrecent=on&bron=alles
Hoe krijg ik deze link kleinere
echte liefdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:02 schreef Kinga het volgende:
Wat zit die Menno onder de plak bij Ingrid, haar laten verneuken en toch nog ontbijt op bed willen maken, bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |