nou warm krentenbrood uit de broodbakmachine is heerlijk met wat boter en een beetje suiker of leverpastei erop smaakt ook overheerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wel brood, maar geen ei.. dus dat uitsmijtertje gaat niet lukken vandaag
leverpastei op krentenbrood??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Riann het volgende:
[..]
nou warm krentenbrood uit de broodbakmachine is heerlijk met wat boter en een beetje suiker of leverpastei erop smaakt ook overheerlijk.
ooit geprobeert zo nee echt eens proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
leverpastei op krentenbrood??![]()
verse warme krentenbol met boter en oude kaas, das pas lekker![]()
nue ik vind van niet of je moet even alles nalezen. En dan zeg ik tot straksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Ben de hele ochtend weggeweest... Iets gemist?
Ben ik te lui voorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef Riann het volgende:
[..]
nue ik vind van niet of je moet even alles nalezen. En dan zeg ik tot straks![]()
Leverpastei hoort op witbroodquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
leverpastei op krentenbrood??![]()
verse warme krentenbol met boter en oude kaas, das pas lekker![]()
Okay leverpastei is ook heerlijk op witbrood maar je moet dat eens echt proberen op krentenbrood of heb je dat al ooit gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Leverpastei hoort op witbrood
Oude kaas op een krentenbol, met een beetje aardbeienjam erover...![]()
![]()
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*zich doodschaamt*
*zich realiseert dat brievenbus al twee dagen niet geleegd is*
*ogenblikkelijk naar buiten rent en brievenbus leeghaalt*
Yeah postbode is geweest, thnx!!
Ga meteen ff installeren enzo...
Hartstikke top, echt superlief, hartelijk hartelijk dank, ben erg blij mee!!
*meteen signatuur aanpast*
Nee hoor, alleen Muizemuis kan niet besluiten wie ze nou in haar sig moet vermeldenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jajajajajajajajaja
zie je nou hoe ondersteboven ik ben van KRIBBET's lieve gebaar??![]()
zie streamverslagenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
Halllooooo![]()
Ik zal het eens proberen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Okay leverpastei is ook heerlijk op witbrood maar je moet dat eens echt proberen op krentenbrood of heb je dat al ooit gehad?
nouhou... flauwerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Muizemuis kan niet besluiten wie ze nou in haar sig moet vermelden![]()
![]()
dat gaat wel goedkomen denk ik!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Veel plezier ermee![]()
We wachten in spanning op je eerste creatie![]()
nee dat niet idd maar leverpastei is zowiezo al niet echt mijn ding..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:15 schreef Riann het volgende:
[..]
ooit geprobeert zo nee echt eens proberen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:23 schreef muizemeis het volgende:
veeel te vrij, wat moet ik met een meisje zoals jij??
Doe Maar ow yeah!!
okay dan moet je dat niet doen want dan denk ik dat je dat ook niet lekker vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat niet idd maar leverpastei is zowiezo al niet echt mijn ding..![]()
Nederwiedewiedewiettttt... Zijn er nog mensen die die zweetbandjes voor om de polsen nog hebben? Of buttons voor op je jasje?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]liefde is een vreemde ziekte
Dat is nou jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |