quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. je ziet bijna niet meer wie er nu zwanger is .
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Nathalie: zoetstof is toch bijna hetzelfde als suiker, maar dan minder vet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Wat een alto site....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://members.home.nl/haroldz/
Ja, en vet is bijna hetzelfde als koolhydraten...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
hehehe brrr...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie kneep net een meeėter uit op de rug van Ingrid...brrrr
Ik heb haar net gesproken en ze wenst je veel plezierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat gaat wel goedkomen denk ik!!
Wil je je vrouw ook heel hartelijk danken van mij??![]()
Ik ga zeker, aan de hand van haar site, van de week ff lekker prutten en doen enzo
handen wassen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Top!! Hartelijk dank, zal ik zeker doen als ik vragen hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb haar net gesproken en ze wenst je veel plezier![]()
Voor vragen kan je haar altijd mailen![]()
ik geloof niet dat ik dit had willen weten gewoon..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:58 schreef Splash het volgende:
[..]
handen wassen?
ze roert nog ff in dr koffie
gaat met dr pusvingers door dr haar
daarna gaat ze dr nagels schoonschrapen
en handen wassen ho maar![]()
natte lee is ranzigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik dit had willen weten gewoon..![]()
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
oke!! Heel ander verhaal opeens zeg, stuk minder ranzig, bedankt voor het ophelderen, kan weer verder met etenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeuk
Oh gelukkig! Ik had geen geluid, zag alleen Nathalie met twee duimen in de weer op de rug en zag er idd uit alsof ze puistjes oid uitkneep.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef cuall het volgende:
Nee, Ingrid heeft muggenbulten en Nathalie maakte er kruisjes in met haar nagel, tegen de jeuk
staat ook in dat topic BB en de media ofzoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand het promo artikel in de telegraaf gelezen over Tanja.
Ik wist dat hummie vals was maar zo vals had ik nou ook weer niet verwacht.
Dit is een verklaring waarom tanja zo hoog in de BB poll staat.
http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=512992&pagina=0&query=tanja%20big%20brother&alleenrecent=on&bron=alles
Hoe krijg ik deze link kleinere
echte liefdequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:02 schreef Kinga het volgende:
Wat zit die Menno onder de plak bij Ingrid, haar laten verneuken en toch nog ontbijt op bed willen maken, bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |