Ah, de symptomen van een Korsakov Syndroom worden al zichtbaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:26 schreef bunnyma het volgende:
Linda tegen Joost: "Dit is de eerste keer dat ik hier in bikini lig te zonnen"?
Joost: "Hoe anders dan"?
Linda: "Altijd in kleren."![]()
![]()
Nou, ik was nog wel errug jong hoor... maar mn moeder was gek van Doe Maar dus dat was verplicht meeluisteren als zij in de keuken stond met de radio aan, lekker samen meeblerenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]liefde is een vreemde ziekte
Dat is nou jeugdsentiment
De buttons moet ik nog ergens hebben liggen, maar geen idee waar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nederwiedewiedewiettttt... Zijn er nog mensen die die zweetbandjes voor om de polsen nog hebben? Of buttons voor op je jasje?![]()
cap plies!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
Oh, Menno ziet er echt NIET uit. Zet iets op je hoofd
Cuall geeft het goede voorbeeld![]()
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
Oh, Menno ziet er echt NIET uit. Zet iets op je hoofd
Cuall geeft het goede voorbeeld![]()
Goed kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
cap plies!!
ik wil ook leedvermaak hebben een beetje meegenieten van dat prachtige koppie![]()
mag niet van BB he, loopt al een kale roel in het huis dus menno mag niet kaal want dan weet bb niet meer naar wie ze kijken snachts in het donkerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.
Een hele kale kop is tig keer beter dan dit mislukte bloempot model..
Ja ook en zweetbandjes ook nog wel ergens hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]liefde is een vreemde ziekte
Dat is nou jeugdsentiment
Ja doe dan helemaal kaal zeg dat ziet er niet uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Menno - the day after the night before
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap niet dat menno al het haar eraf haalt, dit ziet er echt niet uit.
Een hele kale kop is tig keer beter dan dit mislukte bloempot model..
dat mag dus niet van Hummiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja doe dan helemaal kaal zeg dat ziet er niet uit
MISLUKTE bloempotquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.
Weejbeejquote:
die bek ook die hij trektquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Menno - the day after the night before
Nou, als je 24/7 in een huis opgesloten zit, is je gedachten verzetten natuurlijk wel wat lastiger, hè, zeker als de rest gewoon doorrookt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan.
Is dat zo?quote:
Nee, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Ziet er niet uit, maar 't is geen bloempotmodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |