quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Motorhead - Ace of Spades.mp3
[afbeelding]
Lemmy, met zijn ray-ban zonnebril is hij coolio.
Wat ik op mijn harddisk zie... 20 albums.(tot 2002).. nooit echt geluisterd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Tafkahs het volgende:
Lemmy rules!
Hadden ze eigenlijk nog meer hitjes dan alleen deze?
Joy Division.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
New Dawn Fades. Jammer dat 'ie echt niet kan zingen, het origineel blijft beter.
Dikke huid kwekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Tafkahs het volgende:
bah, ik begin de politiek te haten, het is nooit eens gewoon integer naar jouw kant
Ik dacht eerder aan een grote puntige steenquote:
ook al een cover. heb m'n ezeltje in ieder geval een duwtje gegevenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Joy Division.
Zo zit ik ook te dubben tussen :
Who - Behind Blue Eyes (leuk up tempo)
Limb Bizkit - Behind Blue Eyes (wat donkerder)
Sommige covers (heb er een hekel aan), blijven leuk en zeker orgineel.
Begin er een topic overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een grote puntige steen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Begin er een topic over![]()
edit: over je plannen
Vergeet het, je hele leven ben je bezig om dingen te verplaatsen, het is belachelijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik bekijk soms de wereld vanuit 2 waarnemers.Biologie, waarom leven we in deze asfalt jungle ? Als een roofdier, om ons zelf sneller te verplaatsen. "En ik toeter niet voor sukkels".
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben een muzikale rat....
Ik koop al bijna 3 jr geen CD's meer. Hoewel blanco media dat weer wel.
Eigenlijk te maf voor woorden dat iemand nog een CD koopt.
Elke artiest is met een zekerheid van + 85 % digitaal benaderbaar. Zelf heb ik complete werken (dicsography) binnengehaald van vele artiesten. En via een cross-match een compilatie CD samen stellen. Vaak zijn enkele digitale sites erg nuttig. Ga op Amazon zoeken naar een favo artist en zoek een afgeleide ervan ' Customers bought this item also bought' . En met een beetje geluk zit je vrij snel aan een minder populair item die leuk en goed klinkt. En minder mainstream is.
quote:[MUZ] is soms wel een nuttig (als je te lui bent om te surfen).
Best een goede aflevering. ''Gary Cooper was gay?''quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:58 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
The Sopranos! Ik ga off, welterusten alvast allemaal
wat is er gebeurt dan? waarom de puntige steen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Nah, je bent op een gegeven moment gewoon te beschaafd om daar alleen nog maar over te denken
Trouwens, Johan had best een interessante link in z'n sig, citaten.net, zoals:
"Het christelijke besluit om de wereld lelijk en slecht te vinden, heeft de wereld lelijk en slecht gemaakt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |