Klinkt engquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef Burbo het volgende:
Ik werd een keer wakker midden in de nacht en toen zag ik een kleine jongen voor m'n bed staan.. ik schrok me echt kapot. Dus toen keek ik de andere kant op omdat ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar toen stond ie er dus nog.. toen maar ff onder de dekens gaan liggen en proberen te slapen (). Op zich was dat best wel een enge ervaring, ik weet nu nog steeds niet of er iemand stond of niet.
oh.. sorry ik wou je niet laten schrikkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef Burbo het volgende:
Ik werd een keer wakker midden in de nacht en toen zag ik een kleine jongen voor m'n bed staan.. ik schrok me echt kapot. Dus toen keek ik de andere kant op omdat ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar toen stond ie er dus nog.. toen maar ff onder de dekens gaan liggen en proberen te slapen (). Op zich was dat best wel een enge ervaring, ik weet nu nog steeds niet of er iemand stond of niet.
Wat mij betreft wil ik het zo laten gezien ik doel op geesten van overleden mensen, neemt niet weg dat mensen vrij zijn om ook over andere gebeurtenissen een post te plaatsen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
Niet iedereen ziet alles wat ze zien als "dead people", sommige mensen noemen het engelen, demonen of entiteiten (die bv nooit als mens geleefd hebben) en noem maar op.
Ik denk dat als je die ervaringen er ook bij wilt betrekken je misschien beter een iets andere tt kan bedenken ?
Als je het wil laten zoals het is, prima.. jouw feestje !
Mocht je het alsnog veranderd willen zien, even melden in feedback en ik maak het voor elkaar.
Wat een apart verhaal !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:21 schreef Plotinus het volgende:
Ik heb ook een keer ergens gehoord dat hier ergens in de NL polder iemand op een stuk weg fietste en daar een jong meisje aan de rand van de weg stond of rende die vroeg of ze achterop mocht. Dus die persoon stemde hiermee in en een paar minuten later draaide hij zich omdat hij niks meer hoorde en was ze weg...vervolgens is deze naar de politie gegaan omdat ze in paniek was ofzoiets en die vertelden dat meer mensen dit hebben meegemaakt daar en allemaal hadden ze hetzelfde verhaal....creepy.
quote:Ik woon vlakbij het Noorderplantsoen in groningen, daar schijnen al 4 mensen een meisje in nachtjapon achter op de fiets opgepikt te hebben, nadat ze in paniek zou hebben gevraagd om een lift omdat ze achterna werd gezeten, als ze vervolgens even later weer achterom kijken, zit ze er niet meer. Omdat ze naar de politie gaan met het verhaal, weet die hen te vertellen dat ze niet de eerste zijn en dat er ooit iemand in de buurt vermoord is.
Ik heb zoiets al vaker gehoord,maar dan gebeurde het in een ander stad.quote:
hehehe mooi verhaal, ik woon daar ook in de buurt. Het neigt alleen naar een mooi staaltje broodje aap verhaalquote:
Het is toch jouw leven. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:13 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb een hele lange tekst te typen als ik het hierop zou zetten, maar ik ga het hier niet opzetten, omdat er allemaal bekenden (onder andere mijn broer ()) ook hier kijken, dan wordt ik linea recta voor gek uitgemaakt
* Denkt na of hij het nog zal posten...
Ben toch wel benieuwd naar je "lap tekst"!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:13 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb een hele lange tekst te typen als ik het hierop zou zetten, maar ik ga het hier niet opzetten, omdat er allemaal bekenden (onder andere mijn broer ()) ook hier kijken, dan wordt ik linea recta voor gek uitgemaakt
* Denkt na of hij het nog zal posten...
Dat had ik vroeger ook altijd. We hadden ook zo'n opberghok op de zolder en ik had altijd een soort angst voor dat hok zonder een specifieke reden. En op een gegeven moment toen ik er moest zijn zag ik een mensenhand tussen de troep liggen, dus ik schrok er behoorlijk van en toen heb ik iemand bij gehaald waarop de hand weg was natuurlijk. Ook na het uitspitten van het hok niks gevonden (maar ook niet iets wat enigzins op een hand leek).quote:Ook heb ik altijd al, sinds dat ik klein was, dat ik hier in huis soms bang ben.
Toen ik klein was wou ik nooit alleen naar boven toe gaan, nu wel, maar nu durf ik nog steeds niet alleen naar zolder te gaan 's avonds, er hangen rare gevoelens en dergelijke.
Dat zou inderdaad nog steeds kunnen dat dat los staat van de rest, vaak heb je dat als klein kind, maar ik heb het nu nog steeds en inderdaad zonder precieze reden, ik heb er ook nooit iets gezien maar er hangt dan gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook altijd. We hadden ook zo'n opberghok op de zolder en ik had altijd een soort angst voor dat hok zonder een specifieke reden. En op een gegeven moment toen ik er moest zijn zag ik een mensenhand tussen de troep liggen, dus ik schrok er behoorlijk van en toen heb ik iemand bij gehaald waarop de hand weg was natuurlijk. Ook na het uitspitten van het hok niks gevonden (maar ook niet iets wat enigzins op een hand leek).
Ik weet niet wat ik er van denken moet, ik was een jaartje of 10 denk ik en als kind heb je nu eenmaal al snel een angst voor donkere en verlaten plekken (wat zolders over het algemeen zijn) denk ik. Een paar jaar later zijn we verhuist maar ik denk dat ik er nu geen problemen meer mee zou hebben en ik hou het er maar even op dat die hand gewoon gezichtsbedrog met een combinatie van teveel fantasie was (hoop ik).
Kan dit ook niet met jou het geval geweest zijn wat betreft je angst voor jullie zolder?
Telepathie denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Thisbe het volgende:
Tsja misschien hoort dat hier niet thuis, maar apart is het wel vind ik zelf!
Geesten zie ik niet, en heb ik ook nooit gezien gelukkig maar
Maar ik hoor weleens mijn overleden oma tegen me praten, luid en duidelijk.
En dit is best frappant, niet alleen omdat ze dus overleden is, maar ook omdat ik ernstig slechthorend ben. Ik hoor haar ook zonder gehoorapparaten. Meestal zegt ze een paar troostende woorden, maar soms kan ik haar ook vragen stellen waarop ze dan antwoord geeft. Dit probeer ik niet te vaak te doen, want het is wel een beetje creepy eigenlijk![]()
Bij mij normaal ook maar in vlaardingen zat echt iets wat duidelijk negatief was. Het maakte dingen kapot en probeerde je gewoon te verjagen leek het wel. Ben blij dat ik mezelf er wel wat tegen kan beschermen maar fijn was het niet. Constant dat gevoel dat er iemand achter je stond, continu die voetstappen en als je keek stopte het direct en was er niks te zien natuurlijk en het ergste natuurlijk die automaat die gewoon letterlijk gesloopt werd en een onderdeel wat ineens weet niet hoe ver verder lag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:42 schreef Mirage het volgende:
Sommige verhalen zijn erg apart en bepaalde dingen komen bij veel mensen terug/overeen.
Toch is het bij mij meestal zo geweest dat verschijningen e.d. heel rustig verliepen.
De keren dat er echt onrust was valt in het niet bij de keren dat ik rustige ervaringen heb.
Niks geen vreemde/enge vormen... geen angstaanjagende of dreigende dingen... alleen een aanwezigheid (of meer).
Telepathie met iemand die dood is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Telepathie denk ik.
Best een enge ervaring als je niet weet wat je overkomt inderdaad.
Haha bizar. Blijkbaar heb je een sterke band met je oma gehad en die band is blijven bestaan ook al is ze overleden. Sommige mensen blijven gewoon altijd bij jequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Telepathie met iemand die dood is?
Daarbij hoorik haar niet in mijn hoofd, maar echt zoals ik een ander zou moeten horen. Ik zeg zou moeten, aangezien ik nooit iemand goed kan horen.
De eerste keer was toen ze net overleden was, we zochten naar een bepaald fotoalbum. We konden het nergens vinden, en toen ik in haar kamer stond zei ik: Nou oma, vertel maar eens waar dat album ligt. Kreeg ik ineens antwoord " Het ligt in de kast onder opa's truien lief kind"
Dan sta je met een mond vol tanden jaHij lag daar inderdaad trouwens
Ja daar hou ik me ook maar aan vast! Van een geest zou ik heel hard gaan gillen trouwens. Van jouw verhaal ook, ze zouden me moeten opnemen in een inrichting!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Haha bizar. Blijkbaar heb je een sterke band met je oma gehad en die band is blijven bestaan ook al is ze overleden. Sommige mensen blijven gewoon altijd bij je
Nou geloof mij maar dat ik me er ook niet echt lekker bij voelde. Ik kreeg serieus net weer kippenvel toen ik het zat te typenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja daar hou ik me ook maar aan vast! Van een geest zou ik heel hard gaan gillen trouwens. Van jouw verhaal ook, ze zouden me moeten opnemen in een inrichting!![]()
Dit is naar mijn idee niet de natuurlijke reactie, maar een aangeleerdequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja daar hou ik me ook maar aan vast! Van een geest zou ik heel hard gaan gillen trouwens. Van jouw verhaal ook, ze zouden me moeten opnemen in een inrichting!![]()
Het ligt er dan maar net aan hoe het contact verloopt he? Van mijn oma ben ik nooit geschrokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit is naar mijn idee niet de natuurlijke reactie, maar een aangeleerde
Een kind (ik bv vroeger) dat contact heeft is absoluut niet bang, ziet het niet eens als iets aparts.
Wow! Dat is idd best creepy en weird en/of juist frappant in deze omdat je slechthorend bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Thisbe het volgende:
Maar ik hoor weleens mijn overleden oma tegen me praten, luid en duidelijk.
En dit is best frappant, niet alleen omdat ze dus overleden is, maar ook omdat ik ernstig slechthorend ben. Ik hoor haar ook zonder gehoorapparaten. Meestal zegt ze een paar troostende woorden, maar soms kan ik haar ook vragen stellen waarop ze dan antwoord geeft. Dit probeer ik niet te vaak te doen, want het is wel een beetje creepy eigenlijk![]()
Ik vertel er altijd expliciet bij wanneer iets een droom was of niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Meen je dat ? Ik heb dat ook een keer gehad. Zag ik wel 4 schimmen achter mijn bed.![]()
Één had een paarse jurk aan.En één had een petje op,achterstevoren.
Die andere twee kon ik niet zo goed zien,maar die waren wel iets groter dan die andere twee.
En dan met name die met de paarse jurk.
Oh ja ,het bleek uiteindelijk gewoon een droom te zijn,of misschien niet .
Nou ja ,maakt niet uit .![]()
Sorry, ik was toen nog boos.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vertel er altijd expliciet bij wanneer iets een droom was of niet.
Met die school was dus een droom.
Maar whatever turns you on, was vast een opluchting om dat even te zeggen
Idd dit is dus zon standaard verhaal.quote:
Hm, jammer. Ik had toch wel gehoopt dat dit echt gebeurd was, het is namelijk wel een verhaal (als het echt was) dat moeilijk te ontkrachten is.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd dit is dus zon standaard verhaal.
Ik kom zovaak door et plantsoen en nog nooit iets van gehoord of gezien.
Ik woon hier al mn hele leven ;o
Wat grappig dat iets of iemand je er toch op wijst via een voor jouw vertrouwde manier.....je vrouw. Terwijl de verschijning verdwijnt/terugstapt als jij kijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik "mensen" zie staan, soms te absurd voor woorden.
Zoals vorige week, ik word wakker, kijk in de maanverlichte kamer, en zie mijn vrouw wijzen naar de deur. Dus ik kijk naar de deur, en in de deuropening staat een vrouw met een bruine regenjas aan, en een 70's zonnebril op. ()
Op het moment dat zij doorheeft dat ik kijk en schrik, deinst zij naar achteren de schaduw in, en heel even komt ze weer terug om te zien of ik nog steeds zit te kijken....
Ik zeg tegen mijn vrouw "Nou inderdaad zeg, daar heb je er weer 1.." maar wat blijkt, zij heeft helemaal niet die vrouw aangewezen, zij sliep!
Dus omdat ik dat harop zeg, word zij wel echt wakker.. ik wend mijn blik af naar haar, en zeg .. "ja daar.. daar is er weer 1, je wees haar net aan" Ik kijk weer terug naar de deuropening.. weg is ze.
En dit soort shit gebeurt mij dus zooo vaak!!
Die raakt er nu na 4 jaar wel een beetje aan gewend geloof ik, ze zei zoiets als "Ja ja tis al goed" en sliep verderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat grappig dat iets of iemand je er toch op wijst via een voor jouw vertrouwde manier.....je vrouw. Terwijl de verschijning verdwijnt/terugstapt als jij kijkt.
Hoe reageert je vrouw hierop ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |