ja die heb ik toevalligquote:
nee gister wel voetbal insite gezien,echt niemand had een id wrom mister makaay niet meemocht met oranjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:34 schreef Houniet het volgende:
iemand het interview gelezen in de Veronica gids, met VdV
daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Haal die Dani is weg die was het shirt niet waard!
nee dank je, ik wil kampioen worden in Duitslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Laat Das Phantom maar lekker een Duitser worden!![]()
quote:Johnny Heitinga is het bankzitten beu. De verdediger van Ajax wil op korte termijn zicht hebben op meer speeltijd en overweegt anders te vertrekken bij de Amsterdammers, zo meldt VI in haar jongste editie.
Heitinga verkeert sinds de zomerstop in een serieuze vormcrisis. Trainer Danny Blind geeft daarom de voorkeur aan Zdenek Grygera centraal in de verdediging. De international vreest echter voor zijn ontwikkeling en zijn plaats binnen de Oranje-selectie. In dat licht bezien dient Heitinga op korte termijn weer regelmatig aan spelen toe te komen. Hoe Ajax tegenover de ontstane situatie aankijkt, is vooralsnog niet bekend.
waarschijnlijk heeft psv wel interessequote:
Die gozer had zoveel meer kun betekenen voor de club dan dat hij heeft gedaan. Nu was van Halst nog waardevollerquote:
Ik reken er niet op. Heel misschien die Wilhelmsson, daar was al eerder sprake van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |