Eerst een feauteauquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Boeien, die naamtopics elke keer worden ook saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !
Jahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerst een feauteauof was dat die foto in deeltje 300?
![]()
he jij heb een vlooienbolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahw8 hierzo zijn de fotos
Voor de knipsessie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierzo ikke met veelste korte haren als een noob maarja het is bijna herfstvakantie dus ze kunnen nog wat aangroeien
[afbeelding]
Daarom zei ik ook, een keer weer eens een ander, en géén naam-topic zorgt voor wat variatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik kondig mooi aan dat ik het nieuwe topic klaarzet.
Opeens komt er iemand in de reeks springen zonder het echt na te lezen en opent maar direct de nieuwe
Ik had zo'n mooie TT dan moet die ook blijven staan
Waarheen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
men zo haar heb ik ook zo man. ook iets te kort maar over 3nachtjes toch naar fackin' negerland dus dan boeit me dat geen fuck.
Ik schat AfrilollerCaquote:
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.quote:
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?quote:
0quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
0
ik lees net dat er in het hotel mensen zijn die als beroep hebben tegenstander te zijn. oftewel je wilt gaan tennissen op een tennis-baan alleen je hebt geen tegenstander dan ga je ff naar de balie en je vraagt een tegenstander. dan krijg je een of andere neger mee. en die gaat dan tegen je spelen.
De LollerTillen heet dat jongenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeftquote:
Naja alleen als ik geen gel in hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeft
[..]
0
ik lees net dat er in het hotel mensen zijn die als beroep hebben tegenstander te zijn. oftewel je wilt gaan tennissen op een tennis-baan alleen je hebt geen tegenstander dan ga je ff naar de balie en je vraagt een tegenstander. dan krijg je een of andere neger mee. en die gaat dan tegen je spelen.
[..]
0
Echt zo rond en zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeft
Relaxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
0
senegambia beach resort.quote:
quote:
zoiets al mij zeg maar ?quote:
gelukkig bewijst deze post jou intelectueel niveau.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef zalmsalade het volgende:
Jaguarized kut post op krikker sterf nu abrupt aan inteeltkanker AUB.
Ga werk zoeken ofzo, man dat jij je hier thuis voelt tussen de pubers (als 20 jarige) zegt heel veel over je denkniveau kutkneus:)
ach schelden is altijd leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gelukkig bewijst deze post jou intelectueel niveau.
je nieuwe avatar is gewoon te sjiek voor de op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, wat doet mijn oude avater in de OP ?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je nieuwe avatar is gewoon te sjiek voor de op.
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je sliptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zobohh kijk dat dan, zo mooi !
Ik denk niet dat ie dat kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je slipt![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef zalmsalade het volgende:
Jaguarized kut post op krikker sterf nu abrupt aan inteeltkanker AUB.
Ga werk zoeken ofzo, man dat jij je hier thuis voelt tussen de pubers (als 20 jarige) zegt heel veel over je denkniveau kutkneus:)
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je slipt![]()
De avater wordt alleen maar mooier als je valt en als laatste een plaatje van je ingedeukte scooterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot is
Ik zei toch alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot is
De meeste scooter bezorgers hebben nu een ludix, maarja foxen worden ook nog wel vaak gebruikt :xquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zei toch alMaar trouwens, dat is toch een Peugeot Fox, zo'n pizzabezorgerding?
![]()
Dus dan is de vraag: bezorg jij pizza's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De meeste scooter bezorgers hebben nu een ludix, maarja foxen worden ook nog wel vaak gebruikt :x
Yup !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
En toch is het meer een brommer dan een scooter
Eensch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:27 schreef Palau het volgende:
Wat een breezerTT man...
Eensch.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:34 schreef Palau het volgende:
Ipod Nano's schijnen rotte schermen te hebben...
Hijs idd heel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef Imberr het volgende:
Leuke poes!!111!1!![]()
oh, en je Ipod is ook wel oke![]()
Mooie Ipodquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
Hier nog foto's van mijn iPod Nano ():
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00334.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00330.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00329.jpg
En mijn poes:
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00327.jpg
Lollerjan3lolleromfgersquote:
Waar is n slowchat anders voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lollerjan3lolleromfgers![]()
Wat een onzin weer
check je fbquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Fwnk het volgende:
HAllo, alles rofl hier?
Veel plezier en zuip zequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben naar de kermis ! doeg !
nog een drummerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef C2C het volgende:
o yeah me avatar doet het weer![]()
zometeen naar drumles![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga helemaal niet zuipen
matig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga helemaal niet zuipen
Ah... die van mij ratelt gewoon doorquote:
evenals de mijne.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Ah... die van mij ratelt gewoon door
Spreek je jou naam eigenlijk uit als bee boy of als Bi Boy?quote:
cerrorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef cerror het volgende:
GRODVERDOMME!
Muziek maken is frustrerend.
wat voor muziek maak je>?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef cerror het volgende:
GRODVERDOMME!
Muziek maken is frustrerend.
En die van mij blijft vrolijk doorgaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef B_BOY het volgende:
nou klapt men msn er ook uit :S
Voor een game (retrogame)quote:
Imberrquote:
lul dan wat meer. ik doe een poging maarja in me eentje word dat niets...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
Wat is t hier rustig trouwens..
veel breezahs zijn geil dus op dit moment heb ik geen bezwaar,.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lul dan wat meer. ik doe een poging maarja in me eentje word dat niets...
Ken je dat nummer niet van Lange Frans en Baas B?quote:
Ik luister nu 'het land van' maar ik neem aan dat je die niet bedoeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat nummer niet van Lange Frans en Baas B?![]()
fok! is traag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! gaat traag
Nee, ik bedoel Aftah-party.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik luister nu 'het land van' maar ik neem aan dat je die niet bedoeld
Idd....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
Muziek maken is een leuke bezigheid.
zeer zker daarom doe ik het zoveel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
Muziek maken is een leuke bezigheid.
whehe, ben weer terug,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nog een drummer
dus we zijn hier al met drie drummers.
En daar hobbelde jij weer lekker achter de massa aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef BnQ het volgende:
Iedereen zit in dat kk-op-jaguarsized-massagesprek![]()
Ahhhh en nu.. ben je boos op me?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En daar hobbelde jij weer lekker achter de massa aan.
Hmz.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hij moet je ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uigenodigd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef BnQ het volgende:
Iedereen zit in dat kk-op-jaguarsized-massagesprek![]()
Mijn naam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:22 schreef -Mo- het volgende:
Maak es een keer een Mo bash toppik, ipv van telkens een jaqwguweasrised bashtoppik.![]()
Weet ik. Als je gewoon Jag zegt vind ik het ook al wel best.quote:
WTF?quote:Hallo el_maikel_@hotmail.com,
Maurice dikke penis gek!(ml007007@hotmail.com) heeft de sextest ingevuld. Dit zijn de resultaten:
Je naam:: Maurice dikke penis gek!
Geslacht:: male
Hoe oud ben je?: 16
Wat windt je op?: Poep
Hoevaak masturbeer je?: 13 keer per week
Hoevaak heb je sex?: 3 keer per week
Met hoeveel verschillende personen heb je sex gehad?: 79 personen
Hoeveel one-night-stands heb je gehad?: 0 one-night-stands
Heb je wel eens een trio gehad?: Ja
Heb je bisexuele gevoelens (of ooit gehad?): Nee
Heb je wel eens sex gehad met hetzelfde geslacht?: Nee
Wat is de leeftijd van de oudste persoon waar je sex mee hebt gehad?: 76 jaar
Wat is de leeftijd van de jongste persoon waar je sex mee hebt gehad?: 8 jaar
Hoe groot is je penis op zijn grootst?: 17" (43.18 cm)
Hoe groot zijn je borsten?: D
Heb je sexspeeltjes (of wel eens gebruikt)?: Ja
Heb je een vriend(in)?: Ja
Ben je wel eens vreemd geweest tijdens je relatie?: Ja
Weet hij/zij dit?: Ja
Heb je wel eens een orgasme gefaked?: Ja
Ga je hem/haar dit vertellen?: Ja
Okay, Jack.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik. Als je gewoon Jag zegt vind ik het ook al wel best.![]()
idd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
We lost a soldier but not the war !!
R.I.P Salmsalade
Welkom @ PUBquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef Fwnk het volgende:
zucht.... ik begin echt zin te krijgen me te gaan bemoeien met jullie, stelletje kleut0rs
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef Fwnk het volgende:
zucht.... ik begin echt zin te krijgen me te gaan bemoeien met jullie, stelletje kleut0rs
ik speel nu een jaar of tien klassiek slagwerk. maarja drummen valt daar ook onder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe, ben weer terug,
veel drummers de laatste tijd idd, k trommelde al 2 jaar voordak ging drummen, drummen doe ik nou ook 2 jaar
Wil je dat voor ons doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Is het nu afgelopen met dat kinderachtig gedoe of moet ik speciaal voor jullie PEU openen?
Klinkt best tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Is het nu afgelopen met dat kinderachtig gedoe of moet ik speciaal voor jullie PEU openen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef Dagonet het volgende:
quote:
Hek wa gemist?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef Fwnk het volgende:
RELLEN!quote:
De Maikels bashen Jaguqarizes, en dat noemen ze rellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:01 schreef Palau het volgende:
Kan iemand het uitleggen? Desnoods ff buiten forum on zodat niet iedereen over elkaar heen begint te banjeren ...
He wilde tijger van me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Bah , valt dus weer tegen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Maikels bashen Jaguqarizes, en dat noemen ze rellen.
Ben ik dat echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He wilde tijger van me.+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O
Nee Nee ,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Maikels bashen Jaguqarizes, en dat noemen ze rellen.
Vet is dat er nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer![]()
Ik ga nog even een aflevering van de A-Teamkijken.
nostalgie
Un petit PEUquote:
Zo , das lang geleden...quote:
Zuchhhhtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wie ben jij? rot op ofzo als je niets nuttigs te zeggen hebt.
Keitof voor je...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:12 schreef BnQ het volgende:
Hey veel "plezier" verder, ik ga eens wat doen, zal wel t*ringlading vreemde rea's krijgen van bepaalde figuren
Chillquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik neem ook wel beetje voor jou mee
PEUters, hè.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wel alleen toegang voor bepaalde users.
En voor hen alleen dáár toegang zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wel alleen toegang voor bepaalde users.
Joh?quote:
Als dat zou kunnen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En voor hen alleen dáár toegang zeker?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En voor hen alleen dáár toegang zeker?
Lekker..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kheb ook thee..daar ook wat van?
Halllowquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
ik hoorde van ijsmeis dat ik hier gezellig kon praten
hoi! i
ik ben blauw_muisje
17 jaar oud en doe havo e
en kom hier gezellig posten
jah maar dan weet ik niet of ik het vandaag nog haalquote:
gezelligquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
hoi! i
ik ben blauw_muisje
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
hoi! i
ik ben blauw_muisje
Welkomquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
hoi! i
ik ben blauw_muisje
PUB voor Pubers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat is dat PEU ooit ?ja.. ik weet het.. ik ben een n00b
![]()
Misschien kan je net als ijsmeis een lekkere foto van jezelf in het fok userfoto topic plaatsen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat is dat PEU ooit ?ja.. ik weet het.. ik ben een n00b
![]()
Ik bijt niet hoor.quote:
Vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.
De Peuterspeelzaal.
oww.. sorry..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef Dagonet het volgende:
M'n kwartet, wat doe je!
In de ochtend en middag is het wat minder drukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef blauw_muisje het volgende:
het gaat wel snel hier trouwenseven niet kijken en kei veel reacties
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik vind btw dat ONZ toch wel een half PEU forum is heur.
Oowwwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
bijten is soms best leuk hoor
Hiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
hoi! i
ik ben blauw_muisje
Als je die zonder er melding van te maken nou had gemaakt, hadden de peuters zelf het niet eens gemerkt en waren ze gewoon daarnaartoe gegaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.
De Peuterspeelzaal.
dan ben ik op school maar hoe drukker hoe beter zouk zeggen he!!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de ochtend en middag is het wat minder druk!
Kei veel ... Alweer een nederbelg ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef blauw_muisje het volgende:
het gaat wel snel hier trouwenseven niet kijken en kei veel reacties
Er zitten hier idd ook toffe pubersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, want 'wij' kunnen nog wel een serieuze discussie aan, puh!
Nederbelg? Nederbelg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Kei veel ... Alweer een nederbelg ?
Niet lullig bedoeld trouwens ... welkom bij PUB
Ik wil er we mod van wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, zachtjes en op verzoek.
ik ben hier degene die bijt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Oowwwwaar wil je gebeten worden dan
Een puik idee! Dat is echt mijn niveau, zou ik daar mogen modereren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De Peuterspeelzaal.
Of een Limburgerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Zoiets heet een Brabander![]()
Zoiets heet B-A die een schommel wil makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Beiden keitof gewoon. Net als Twentenaren trouwensquote:
Limburgs (met zachte gquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef blauw_muisje het volgende:
kei veel is dat belgs :S
Aja ... Ik zou het verschil waarschijnlijk toch niet horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Neuh, eerder brabants/limburgs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef blauw_muisje het volgende:
kei veel is dat belgs :S
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo warquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
kei veel is brabants mên
Betraptquote:
Was jij hier niet al met 20 kloons?quote:
Kos ge waal zeen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo war
nu praat je net zoals een vriend van mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo war
Zeker. Zo praat ik normaal niet hoor, maar soms kan het erg zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu praat je net zoals een vriend van mezooo brabants ;p
En heb je een vriend ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef blauw_muisje het volgende:
ik kom uit venlo en das inderdaad limburg ja
Bupatih.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[klikspaan] Bupatih wil trouwens heel fok! overnemen. En hij begon met PUB[/klikspaan]
heb je gelijk inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeker. Zo praat ik normaal niet hoor, maar soms kan het erg zijn.
Maar tis een tof taaltje. Beter dan Haags enzo
Pfff, hij kent Machiavelli niet eens en hij zal toch eerst mij voorbij moeten zien te komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[klikspaan] Bupatih wil trouwens heel fok! overnemen. En hij begon met PUB[/klikspaan]
Zittisj.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je gelijk in
Maar limburgs dialect is nog toffer..naja..ligt er maar aan uit welke streek trouwens :/
Flevolands is het tofstquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je gelijk in
Maar limburgs dialect is nog toffer..naja..ligt er maar aan uit welke streek trouwens :/
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan alle voetbalfans!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/18517 (op mijn kosten kunnen jullie mee)
Pfoeh. Dat lukt niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, hij kent Machiavelli niet eens en hij zal toch eerst mij voorbij moeten zien te komen..
op school praten ze wel eens brabants en tilburgsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef Palau het volgende:
Hey! Nu ga je te ver. Limburgs is tof maar zo onverstaanbaar. En trouwens, je moet ook echt in de oude kern van Brabant zijn, Breda en omstreken...
Hoezo spam? En is het is een keer gratis, hebben wij Nederlanders weer te zeikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/
En trouwens ... is dit niet gewoonweg SPAM ?
Of dekken de modjes elkaar nu zoals ik wel vaker heb gezien
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/
En trouwens ... is dit niet gewoonweg SPAM ?
Of dekken de modjes elkaar nu zoals ik wel vaker heb gezien
Tilburgs is ook meer Oost-Brabant. De kant op van Helmond, ofwel je kunt beter in West-Brabant komen. Tilburgs is dus NIET hetzelfde als Brabants...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op school praten ze wel eens brabants en tilburgs
tilburgs vind ik pas lelijk :/
Vind je mij eng?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef Fwnk het volgende:
Limburg is eng.
ik ben toch niet engquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef Fwnk het volgende:
Limburg is eng.
Zo dacht ik het ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spam.
Jij bent de engstequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je mij eng?
SJOGEN%!@!$%#@!@#@! FWNK!!
dat zeg ik toch ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Tilburgs is ook meer Oost-Brabant. De kant op van Helmond, ofwel je kunt beter in West-Brabant komen. Tilburgs is dus NIET hetzelfde als Brabants...
Dat drooggelegde stuk land? Dacht het toch nietquote:
Ik vind in elk geval van niet.quote:
oehhhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij bent chillen miss nog wel andere dingen
![]()
Scheer je weg, je hebt al een vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij bent chillen miss nog wel andere dingen
![]()
hmm..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat drooggelegde stuk land? Dacht het toch niet
Das mooi makkelijk ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spam.
Nee, kwas erbij vergeten te zetten dat je het goed gedaan hebt door te zeggen Brabants EN Tilburgsquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Scheer je weg, je hebt al een vriendin
Gun je me nou hélemaal niets?
Ik mag van Nikky weer onder m'n normale account posten.quote:
IJsmeis is teh freaky sm chickz0rquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
ijsmeis eng?
Ik zie engere mensen hoor
Fwnkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Scheer je weg, je hebt al een vriendin
Gun je me nou hélemaal niets?
Het is graag of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Das mooi makkelijk ...
Nouja, ik zal het hierbij laten, want het gaat toch over Ajax.
yes..het zuidste van het zuidstequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, kwas erbij vergeten te zetten dat je het goed gedaan hebt door te zeggen Brabants EN Tilburgs... Maar jij komt uit Limburg zeker dan of wa?
Jij hebt geen tietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fwnk.. je hebt mij toch
of heb je daar niet genoeg aan
![]()
![]()
Welkom in PUB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
hoi! i
ik ben blauw_muisje
als je erop klikt, wordt er een foto gemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef blauw_muisje het volgende:
waarom hebben sommige mense zo'n camaraatje naast hun naam en sommige niet?
Dat betekent dat ze een fotoboek hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef blauw_muisje het volgende:
http://fotoboek.fok.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef blauw_muisje het volgende:
Dat is een onderdeel van fok! namelijk het fok! fotoboekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef blauw_muisje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |