Eerst een feauteauquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Boeien, die naamtopics elke keer worden ook saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !
Jahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerst een feauteauof was dat die foto in deeltje 300?
![]()
he jij heb een vlooienbolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahw8 hierzo zijn de fotos
Voor de knipsessie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierzo ikke met veelste korte haren als een noob maarja het is bijna herfstvakantie dus ze kunnen nog wat aangroeien
[afbeelding]
Daarom zei ik ook, een keer weer eens een ander, en géén naam-topic zorgt voor wat variatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik kondig mooi aan dat ik het nieuwe topic klaarzet.
Opeens komt er iemand in de reeks springen zonder het echt na te lezen en opent maar direct de nieuwe
Ik had zo'n mooie TT dan moet die ook blijven staan
Waarheen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
men zo haar heb ik ook zo man. ook iets te kort maar over 3nachtjes toch naar fackin' negerland dus dan boeit me dat geen fuck.
Ik schat AfrilollerCaquote:
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.quote:
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?quote:
0quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
0
ik lees net dat er in het hotel mensen zijn die als beroep hebben tegenstander te zijn. oftewel je wilt gaan tennissen op een tennis-baan alleen je hebt geen tegenstander dan ga je ff naar de balie en je vraagt een tegenstander. dan krijg je een of andere neger mee. en die gaat dan tegen je spelen.
De LollerTillen heet dat jongenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeftquote:
Naja alleen als ik geen gel in hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeft
[..]
0
ik lees net dat er in het hotel mensen zijn die als beroep hebben tegenstander te zijn. oftewel je wilt gaan tennissen op een tennis-baan alleen je hebt geen tegenstander dan ga je ff naar de balie en je vraagt een tegenstander. dan krijg je een of andere neger mee. en die gaat dan tegen je spelen.
[..]
0
Echt zo rond en zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* _ELMaikel_ Een kleine afro heeft
Relaxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
0
senegambia beach resort.quote:
quote:
zoiets al mij zeg maar ?quote:
gelukkig bewijst deze post jou intelectueel niveau.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef zalmsalade het volgende:
Jaguarized kut post op krikker sterf nu abrupt aan inteeltkanker AUB.
Ga werk zoeken ofzo, man dat jij je hier thuis voelt tussen de pubers (als 20 jarige) zegt heel veel over je denkniveau kutkneus:)
ach schelden is altijd leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gelukkig bewijst deze post jou intelectueel niveau.
je nieuwe avatar is gewoon te sjiek voor de op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, wat doet mijn oude avater in de OP ?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je nieuwe avatar is gewoon te sjiek voor de op.
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je sliptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zobohh kijk dat dan, zo mooi !
Ik denk niet dat ie dat kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je slipt![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef zalmsalade het volgende:
Jaguarized kut post op krikker sterf nu abrupt aan inteeltkanker AUB.
Ga werk zoeken ofzo, man dat jij je hier thuis voelt tussen de pubers (als 20 jarige) zegt heel veel over je denkniveau kutkneus:)
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet me ff een filmpje geven van een 180 graden slip. Dan kan ik een avater maken waarop je ook kunt zien dat je slipt![]()
De avater wordt alleen maar mooier als je valt en als laatste een plaatje van je ingedeukte scooterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot is
Ik zei toch alquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik op mijn gezicht en heb geen zin om iets te breken / geld uit te geven als me scooter kapot is
De meeste scooter bezorgers hebben nu een ludix, maarja foxen worden ook nog wel vaak gebruikt :xquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zei toch alMaar trouwens, dat is toch een Peugeot Fox, zo'n pizzabezorgerding?
![]()
Dus dan is de vraag: bezorg jij pizza's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De meeste scooter bezorgers hebben nu een ludix, maarja foxen worden ook nog wel vaak gebruikt :x
Yup !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
En toch is het meer een brommer dan een scooter
Eensch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:27 schreef Palau het volgende:
Wat een breezerTT man...
Eensch.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:34 schreef Palau het volgende:
Ipod Nano's schijnen rotte schermen te hebben...
Hijs idd heel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef Imberr het volgende:
Leuke poes!!111!1!![]()
oh, en je Ipod is ook wel oke![]()
Mooie Ipodquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
Hier nog foto's van mijn iPod Nano ():
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00334.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00330.jpg
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00329.jpg
En mijn poes:
http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00327.jpg
Lollerjan3lolleromfgersquote:
Waar is n slowchat anders voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lollerjan3lolleromfgers![]()
Wat een onzin weer
check je fbquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Fwnk het volgende:
HAllo, alles rofl hier?
Veel plezier en zuip zequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben naar de kermis ! doeg !
nog een drummerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef C2C het volgende:
o yeah me avatar doet het weer![]()
zometeen naar drumles![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga helemaal niet zuipen
matig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga helemaal niet zuipen
Ah... die van mij ratelt gewoon doorquote:
evenals de mijne.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Ah... die van mij ratelt gewoon door
Spreek je jou naam eigenlijk uit als bee boy of als Bi Boy?quote:
cerrorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef cerror het volgende:
GRODVERDOMME!
Muziek maken is frustrerend.
wat voor muziek maak je>?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef cerror het volgende:
GRODVERDOMME!
Muziek maken is frustrerend.
En die van mij blijft vrolijk doorgaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef B_BOY het volgende:
nou klapt men msn er ook uit :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |