mén das kutquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat ze de herfstvakantie mist en dus niet gezellig kan nachtslowchatten.
Ik zet je erwel bij meidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef snopprinses het volgende:
en dat terwijl ik nog niet eens bij de avatars sta
stiekem betalen mn ouders het, omdat het de camera van mn vader wordt. Maar ik er wel al mn fotografie mee mag doenquote:
Maar ik kondig mooi aan dat ik het nieuwe topic klaarzet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Een dubbeledat noem ik nog eens pwned like a noob !
Ik heb ze nu ook lekker kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de knipsessie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierzo ikke met veelste korte haren als een noob maarja het is bijna herfstvakantie dus ze kunnen nog wat aangroeien
[afbeelding]
Achja, dan kom je toch mee naar de kermis ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook lekker kort
Men moet dalijk darten wedstrijd kan ik mijn pijlen nergens vinden
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Men moet dalijk darten wedstrijd kan ik mijn pijlen nergens vinden
ben het ook van plan, doe nu multimedia vormgeven en ga fotografie als keuzevak erbij nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Fotografie wou ik gaan doen als studie , maar ik kreeg een pak opdrachten thuis had er toen al geen meer zin
Veel succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ben mijn dartpijlen zoeken en dan darten
Allebeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef Imberr het volgende:
Nachtslowchat
uuhm..welk topic is t nou eig?
Die andere. Deze was te laat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef Imberr het volgende:
Nachtslowchat
uuhm..welk topic is t nou eig?
quote:Jeroen --> zegt:
even een vraagje tussendoor, kan jij PUB SC #301: TLK maakt deel 301 speciaal voor snopprinses. op slot gooien? er zijn geen modjes enzo aanwezig. topic is dubbel, te laat enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |