Zeker. Zo praat ik normaal niet hoor, maar soms kan het erg zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nu praat je net zoals een vriend van mezooo brabants ;p
En heb je een vriend ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef blauw_muisje het volgende:
ik kom uit venlo en das inderdaad limburg ja
Bupatih.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[klikspaan] Bupatih wil trouwens heel fok! overnemen. En hij begon met PUB[/klikspaan]
heb je gelijk inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeker. Zo praat ik normaal niet hoor, maar soms kan het erg zijn.
Maar tis een tof taaltje. Beter dan Haags enzo
Pfff, hij kent Machiavelli niet eens en hij zal toch eerst mij voorbij moeten zien te komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[klikspaan] Bupatih wil trouwens heel fok! overnemen. En hij begon met PUB[/klikspaan]
Zittisj.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je gelijk in
Maar limburgs dialect is nog toffer..naja..ligt er maar aan uit welke streek trouwens :/
Flevolands is het tofstquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je gelijk in
Maar limburgs dialect is nog toffer..naja..ligt er maar aan uit welke streek trouwens :/
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan alle voetbalfans!
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/18517 (op mijn kosten kunnen jullie mee)
Pfoeh. Dat lukt niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, hij kent Machiavelli niet eens en hij zal toch eerst mij voorbij moeten zien te komen..
op school praten ze wel eens brabants en tilburgsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:36 schreef Palau het volgende:
Hey! Nu ga je te ver. Limburgs is tof maar zo onverstaanbaar. En trouwens, je moet ook echt in de oude kern van Brabant zijn, Breda en omstreken...
Hoezo spam? En is het is een keer gratis, hebben wij Nederlanders weer te zeikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/
En trouwens ... is dit niet gewoonweg SPAM ?
Of dekken de modjes elkaar nu zoals ik wel vaker heb gezien
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voetbal okay ... maar dan lees ik Ajax en dan heb ik toch mijn bedenkingen :/
En trouwens ... is dit niet gewoonweg SPAM ?
Of dekken de modjes elkaar nu zoals ik wel vaker heb gezien
Tilburgs is ook meer Oost-Brabant. De kant op van Helmond, ofwel je kunt beter in West-Brabant komen. Tilburgs is dus NIET hetzelfde als Brabants...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op school praten ze wel eens brabants en tilburgs
tilburgs vind ik pas lelijk :/
Vind je mij eng?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef Fwnk het volgende:
Limburg is eng.
ik ben toch niet engquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef Fwnk het volgende:
Limburg is eng.
Zo dacht ik het ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spam.
Jij bent de engstequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je mij eng?
SJOGEN%!@!$%#@!@#@! FWNK!!
dat zeg ik toch ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Tilburgs is ook meer Oost-Brabant. De kant op van Helmond, ofwel je kunt beter in West-Brabant komen. Tilburgs is dus NIET hetzelfde als Brabants...
Dat drooggelegde stuk land? Dacht het toch nietquote:
Ik vind in elk geval van niet.quote:
oehhhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij bent chillen miss nog wel andere dingen
![]()
Scheer je weg, je hebt al een vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij bent chillen miss nog wel andere dingen
![]()
hmm..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat drooggelegde stuk land? Dacht het toch niet
Das mooi makkelijk ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van fok! dus niet echt spam.
Nee, kwas erbij vergeten te zetten dat je het goed gedaan hebt door te zeggen Brabants EN Tilburgsquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Scheer je weg, je hebt al een vriendin
Gun je me nou hélemaal niets?
Ik mag van Nikky weer onder m'n normale account posten.quote:
IJsmeis is teh freaky sm chickz0rquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
ijsmeis eng?
Ik zie engere mensen hoor
Fwnkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Scheer je weg, je hebt al een vriendin
Gun je me nou hélemaal niets?
Het is graag of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Das mooi makkelijk ...
Nouja, ik zal het hierbij laten, want het gaat toch over Ajax.
yes..het zuidste van het zuidstequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, kwas erbij vergeten te zetten dat je het goed gedaan hebt door te zeggen Brabants EN Tilburgs... Maar jij komt uit Limburg zeker dan of wa?
Jij hebt geen tietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fwnk.. je hebt mij toch
of heb je daar niet genoeg aan
![]()
![]()
Welkom in PUB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
ik hoorde van ijsmeis dat ik hier gezellig kon praten
hoi! i
ik ben blauw_muisje
17 jaar oud en doe havo e
en kom hier gezellig posten
als je erop klikt, wordt er een foto gemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef blauw_muisje het volgende:
waarom hebben sommige mense zo'n camaraatje naast hun naam en sommige niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |