Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat is dat PEU ooit ?ja.. ik weet het.. ik ben een n00b
![]()
Ik bijt niet hoor.quote:
Vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.
De Peuterspeelzaal.
oww.. sorry..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef Dagonet het volgende:
M'n kwartet, wat doe je!
In de ochtend en middag is het wat minder drukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef blauw_muisje het volgende:
het gaat wel snel hier trouwenseven niet kijken en kei veel reacties
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik vind btw dat ONZ toch wel een half PEU forum is heur.
Oowwwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef snopprinses het volgende:
bijten is soms best leuk hoor
Hiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef blauw_muisje het volgende:
ik hoorde van ijsmeis dat ik hier gezellig kon praten
hoi! i
ik ben blauw_muisje
17 jaar oud en doe havo e
en kom hier gezellig posten
Als je die zonder er melding van te maken nou had gemaakt, hadden de peuters zelf het niet eens gemerkt en waren ze gewoon daarnaartoe gegaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een toekomstig forum dat ik ooit eens aan ga maken voor al diegenen voor wie zelfs PUB nog te hoog gegrepen is.
De Peuterspeelzaal.
dan ben ik op school maar hoe drukker hoe beter zouk zeggen he!!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de ochtend en middag is het wat minder druk!
Kei veel ... Alweer een nederbelg ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef blauw_muisje het volgende:
het gaat wel snel hier trouwenseven niet kijken en kei veel reacties
Er zitten hier idd ook toffe pubersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, want 'wij' kunnen nog wel een serieuze discussie aan, puh!
Nederbelg? Nederbelg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Kei veel ... Alweer een nederbelg ?
Niet lullig bedoeld trouwens ... welkom bij PUB
Ik wil er we mod van wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, zachtjes en op verzoek.
ik ben hier degene die bijt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Oowwwwaar wil je gebeten worden dan
Een puik idee! Dat is echt mijn niveau, zou ik daar mogen modereren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De Peuterspeelzaal.
Of een Limburgerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Zoiets heet een Brabander![]()
Zoiets heet B-A die een schommel wil makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Beiden keitof gewoon. Net als Twentenaren trouwensquote:
Limburgs (met zachte gquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef blauw_muisje het volgende:
kei veel is dat belgs :S
Aja ... Ik zou het verschil waarschijnlijk toch niet horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Nederbelg? Nederbelg?
Neuh, eerder brabants/limburgs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef blauw_muisje het volgende:
kei veel is dat belgs :S
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo warquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
kei veel is brabants mên
Betraptquote:
Was jij hier niet al met 20 kloons?quote:
Kos ge waal zeen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo war
nu praat je net zoals een vriend van mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Zoude denken? Ik zee ook nie da da nie zo war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |