Fuck, nu heb ik de verkeerde gekocht..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Koop dan murray's light. Dat is hele vette troep maar beter als die ander als je wat dikker haar hebt. Die andere (superior) is nl keihard, die moet je uitwrijven tussen je handen en dan in je haar smeren. Net of je met schuurpapaier over je haar gaat want je trekt al je haren mee zo sterk is dat spul. Zelfs haar van een meter kan je er nog mee overeind zetten. En het is niet uit te wassen trouwens, het moet er af gaan op bv de handdoek na het douchen of op je kussensloop.
Ik gebruik het wel omdat ik heel dun haar heb en omdat ik een slag in mijn haar heb en het rechtovereind wil zetten.![]()
Dussssssss... eindconclussie: je moet murray's light hebben.
[afbeelding]
voor die plakkerigheid is er dreft vaatwasmiddelquote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik de verkeerde gekocht..
En je handen blijven er ook heel plakkerig door. Breng je het in op nat of droog haar??
Droog haar. Je kan daarna eventueel om dikkere plukken te krijgen wat gel erdoorheen wrijven. Dit gaat bets lastig dus je moet gewoon een klodder pakken en die heel ruw door je haar heenwrijven. En ja, het gaat zeer lastig van je handen af. Kost je een droge handdoek per dag. Verder werkt afwasmiddel op een nagelborstel ook. Het is een heel werk om je haar te fixenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik de verkeerde gekocht..
En je handen blijven er ook heel plakkerig door. Breng je het in op nat of droog haar??
Hema shaper zeker?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef retteketet het volgende:
[..]
je kunt bij de hema ook wat vergelijkbaars kopen, zo'n pot met roze spul erin.
Koop het niet! koop het niet! Je doet er gegarandeerd een uur over om het weer uit je haar te wassen... en dat iedere dag, dat zie ik niet zitten![]()
Ik heb golvend pluizig haar, zou deze John F taming serum helpen? Wat zijn jullie ervaringen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:48 schreef ondeugend het volgende:
Deze om mijn opstandige krullen in bedwang te houden :
[afbeelding]
probeer een clay (kleiquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef _thedge het volgende:
Ik heb een probleem met het stylen van mn haar, normaal gesproken doe ik er gel in, (nivea cream gel of fructis wetlook gel), wanneer mn haar nat is.
Maar nu mn haar wat langer is vind ik het resultaat een stuk minder worden. Wanneer mijn haar droog is zonder gel ondervind ik iets wat dichtbij het afro-effect staat.
Mijn haar van voor komt ongeveer tot mijn ogen (op de foto is het gekruld, dus lijkt het een stukje korter). Hoe krijg ik mijn haar gewoon stijl en minder pluizig. Op de tweede foto staat het kapsel wat ik uiteindelijk in groote lijnen wil bereiken.
Zo heb ik mijn haar nu
Zo wil ik mijn haar hebben (2e van rechts)
Help?![]()
Hmmm, word het dan niet super hard? Ik heb het liever iets losjesquote:Op woensdag 23 november 2005 18:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
probeer een clay (klei) achtige gelsoort? wella heeft er wel 1 zou t mee kunnen!
* Erosjuhhh wel iig
Eindelijk eens iets wat werkt met mijn haar!quote:Dit is een flexibele styling-emulsie met een nieuw fixatiesysteem. De textuur van dit innovatieve product is totaal verschillend van andere gelformules. De luchtige textuur laat zich goed verdelen en het haar is ook na het in model brengen gemakkelijk door te kammen of te borstelen. Het resultaat is een natuurlijk en soepel kapsel, dat prettig aanvoelt. Een plakkerig, onaangenaam aanvoelend resultaat behoort tot de verleden tijd. NIVEA Hair Care Styling Cream Gel is geschikt voor kort en schouderlang haar. Het kan worden aangebracht in droog en handdoekdroog haar. Met de vingers wordt het haar vervolgens in model gebracht. NIVEA Hair Care Styling Cream Gel is gemakkelijk uit te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |