abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317060
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef Casperrrr het volgende:

[..]

Koop dan murray's light. Dat is hele vette troep maar beter als die ander als je wat dikker haar hebt. Die andere (superior) is nl keihard, die moet je uitwrijven tussen je handen en dan in je haar smeren. Net of je met schuurpapaier over je haar gaat want je trekt al je haren mee zo sterk is dat spul. Zelfs haar van een meter kan je er nog mee overeind zetten. En het is niet uit te wassen trouwens, het moet er af gaan op bv de handdoek na het douchen of op je kussensloop.

Ik gebruik het wel omdat ik heel dun haar heb en omdat ik een slag in mijn haar heb en het rechtovereind wil zetten.

Dussssssss... eindconclussie: je moet murray's light hebben.

[afbeelding]
Fuck, nu heb ik de verkeerde gekocht..

En je handen blijven er ook heel plakkerig door. Breng je het in op nat of droog haar??

[ Bericht 4% gewijzigd door arco_corleone op 16-11-2005 17:59:49 ]
pi_32326451
Vandaag heeft de kapper zo iets lekkers in mijn haar gestopt Morgen gelijk even langs om een potje te halen, weet niet hoe het heet. Gebruikt hier iemand brylcream? Vind ik ook fijn, net nivea of vaseline wat je er in smeert, maar heel erg waterbestendig (handig nu in de winter )
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_32328432
Mousse of soms een klein beetje van dat Coco's vet van Palmers..
  donderdag 17 november 2005 @ 08:45:23 #204
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32335126
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

En je handen blijven er ook heel plakkerig door. Breng je het in op nat of droog haar??
voor die plakkerigheid is er dreft vaatwasmiddel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 17 november 2005 @ 11:36:09 #205
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_32338433
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Droog haar. Je kan daarna eventueel om dikkere plukken te krijgen wat gel erdoorheen wrijven. Dit gaat bets lastig dus je moet gewoon een klodder pakken en die heel ruw door je haar heenwrijven. En ja, het gaat zeer lastig van je handen af. Kost je een droge handdoek per dag. Verder werkt afwasmiddel op een nagelborstel ook. Het is een heel werk om je haar te fixen
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_32341487
Sinds vandaag: Nivea Cream-gel.
(Un)masking for the greater good.
pi_32364239
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef retteketet het volgende:

[..]

je kunt bij de hema ook wat vergelijkbaars kopen, zo'n pot met roze spul erin.

Koop het niet! koop het niet! Je doet er gegarandeerd een uur over om het weer uit je haar te wassen... en dat iedere dag, dat zie ik niet zitten
Hema shaper zeker?

Wat een klote spul, ik trok bossen haar van mn hoofd om dat spul erin te krijgen. waardeloos
If Matrix was here, he'd laugh too
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:09:40 #208
19840 Libris
Live from Singapore
pi_32364269
pi_32367391
ik heb afgelopen jaar murrays gebruikt, was goed spul, maar zo'n rommel.
Heb sinds vorige week Goldwell Mellogoo
Het is duur maar die werkt echt goed!!
Baby make your move !!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:58:47 #210
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_32368366
Ik gebruik de Remix wax van l'oreal...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_32375918
ik heb een of andere wax van scharzkopf. Maar ik wil wax, die als je het in je handen smeert, als kaas in een tosti slierten maakt wanneer je je handen uit elkaar haalt! Wie weet welke wax dit heeft?
pi_32501431
Wella Wet Gel en Wella Gelwax
pi_32511245
Ik heb een probleem met het stylen van mn haar, normaal gesproken doe ik er gel in, (nivea cream gel of fructis wetlook gel), wanneer mn haar nat is.

Maar nu mn haar wat langer is vind ik het resultaat een stuk minder worden. Wanneer mijn haar droog is zonder gel ondervind ik iets wat dichtbij het afro-effect staat .

Mijn haar van voor komt ongeveer tot mijn ogen (op de foto is het gekruld, dus lijkt het een stukje korter). Hoe krijg ik mijn haar gewoon stijl en minder pluizig. Op de tweede foto staat het kapsel wat ik uiteindelijk in groote lijnen wil bereiken.

Zo heb ik mijn haar nu

Zo wil ik mijn haar hebben (2e van rechts)

Help?

[ Bericht 18% gewijzigd door _thedge op 23-11-2005 16:51:35 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 17:31:44 #214
92009 kitkat
Have a break...
pi_32512671
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:48 schreef ondeugend het volgende:
Deze om mijn opstandige krullen in bedwang te houden :

[afbeelding]
Ik heb golvend pluizig haar, zou deze John F taming serum helpen? Wat zijn jullie ervaringen?
Wie is daar....
  woensdag 23 november 2005 @ 18:11:06 #215
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32513713
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef _thedge het volgende:
Ik heb een probleem met het stylen van mn haar, normaal gesproken doe ik er gel in, (nivea cream gel of fructis wetlook gel), wanneer mn haar nat is.

Maar nu mn haar wat langer is vind ik het resultaat een stuk minder worden. Wanneer mijn haar droog is zonder gel ondervind ik iets wat dichtbij het afro-effect staat .

Mijn haar van voor komt ongeveer tot mijn ogen (op de foto is het gekruld, dus lijkt het een stukje korter). Hoe krijg ik mijn haar gewoon stijl en minder pluizig. Op de tweede foto staat het kapsel wat ik uiteindelijk in groote lijnen wil bereiken.

Zo heb ik mijn haar nu

Zo wil ik mijn haar hebben (2e van rechts)

Help?
probeer een clay (klei ) achtige gelsoort? wella heeft er wel 1 zou t mee kunnen!
* Erosjuhhh wel iig
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_32515555
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:11 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

probeer een clay (klei ) achtige gelsoort? wella heeft er wel 1 zou t mee kunnen!
* Erosjuhhh wel iig
Hmmm, word het dan niet super hard? Ik heb het liever iets losjes
  woensdag 23 november 2005 @ 19:57:23 #217
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32516878
nee gewoon flexibel.. zou zo met de wind mee kunnen waaien
het wordt alleen niet zoals bij wetlook gel dat je haar in bosjes komt en dat krijgt wat je nu hebt.
pi_32516928
Andrelon shaperrrrrr
pi_32518141

Met iets anders krijg ik het haar wat ik nog heb niet omhoog. Het is namelijk vrij kort, amper vast te pakken... Murray's is uitstekend daarvoor.. en dan nog beetje gel d'r over om het beetje glanzend te houden.

Met een handdoek wrijf je het er trouwens uitstekend uit (bij kort haar). Lang haar heb ik geen ervaring mee, dat heb ik al 10 jaar niet meer.
pi_32520161
Ik heb nieuw spul van Nivea!

Werkt super..

Heb halflang haar, en het blijft lekker in model, niet hard.. beetje vet, maar zo ziet het er niet uit!

quote:
Dit is een flexibele styling-emulsie met een nieuw fixatiesysteem. De textuur van dit innovatieve product is totaal verschillend van andere gelformules. De luchtige textuur laat zich goed verdelen en het haar is ook na het in model brengen gemakkelijk door te kammen of te borstelen. Het resultaat is een natuurlijk en soepel kapsel, dat prettig aanvoelt. Een plakkerig, onaangenaam aanvoelend resultaat behoort tot de verleden tijd. NIVEA Hair Care Styling Cream Gel is geschikt voor kort en schouderlang haar. Het kan worden aangebracht in droog en handdoekdroog haar. Met de vingers wordt het haar vervolgens in model gebracht. NIVEA Hair Care Styling Cream Gel is gemakkelijk uit te wassen.
Eindelijk eens iets wat werkt met mijn haar!
  woensdag 23 november 2005 @ 21:38:53 #221
135490 Judah
Ondertiteling
pi_32520248
Ik smeer er Got2b Strand&Mat in. Geeft een beetje een mat(dus geen glanzig) effect en wordt tevens niet zo hard. Dan kunnen vrouwtjes er nog eens door heen met hun handjes, zonder kleverige handen te krijgen en zonder het gevoel een staalborstel te aaien...
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_32521777
Lijmgel, en gewoon die goedkope poep
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 30 november 2005 @ 14:17:50 #223
135977 Ramenta
Memento Mori?
pi_32696000
En nu ff een nieuwe topic: - Welke mascara gebruik jij?
Some Barkruks are better left alone.
pi_32696245
Gel vd Kruidvat (eigen merk)
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 30 november 2005 @ 14:57:31 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_32697030
L'oreal - invisi'gel, l'oreal - out of bed en fudge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo