punkers doen niks anders. en als het regent zie je die krakers idd vaak schuilen in portieken, buuthuizen of in hun gratis woning. dat de ph-waarde van zeep funest is voor je haar zie je pas later als ze bij groenlinks op het lijstje komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Niks, wassen en drogen klaarrrrrrrr![]()
Maar ooit lang geleden gebruikte ik vaak LUX zeep als gel, geweldigggggggg hard, en het rook zalig, behalve als je dus in de regen liep want dan kreeg je zeep in je ogen...
ja. vraag gewoon aan je kapper wat je moet nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Niemand hier last van trouwens?
ik raad je aan om bij de hema een potje (styling) shaper te kopen (met candelillawax)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef AversusZ het volgende:
Radical Gel en vervolgens beetje normale gel voor het nat effect. Of soms een combinatie van Remix Gel met Radical.
Ik heb alleen nogal dik haar en het groeit ook nog eens onwijs snel. Bij de kapper werd me toen L'oreal Ahead Glue aangeraden. Kostte me 13 euro maar om nou te zeggen dat het onwijs geweldig spul is
. Zal voor een hoop mensen onwijs goeie gel zijn maar ik vind het nogal slap en gebruik liever die Radical om dat deze stevigere is.
iemand miss nog tips voor een andere gel want zelfs met die radical heb ik moeite om mijn haar in model te krijgen..
bedankt voor de tip, maar eens een poging geven. Heb ondertussen al wel genoeg verschillende soorten gel en wax geprobeerd. Wordt uiteindelijk wel een duur grapje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik raad je aan om bij de hema een potje (styling) shaper te kopen (met candelillawax)
niet te duur om eens te proberen.
Precies... gebruik het omdat m'n haar echt te kort is voor gel, kan het er wel op smeren maar het blijft gewoon niet zitten, welke gel dan ook.quote:
die nickquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
S0ms c0mbi van klei (van de kapper) en wit spul van Et0s (iets van elastiekspul 0fz0) en daar hele kleine h0eveelheden v00r mengen. S0ms beetje wax v00r puntjes. S0ms m0use en haarlak...en s0ms niksVerschilt dus...
dat vind ik 00k...(stuk).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |