Van Loreal dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:56 schreef Virus.NL het volgende:
Radical gel of OutofBed gel
wat is henna?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:57 schreef Conflict het volgende:
Henna plus wax![]()
Een heel klein tipje in mijn natte haar (al mag dat niet volgens de tekst op het potje) na het wassen.
Dat is dat rode potje toch? Ik vind het er zo ouderwets uitzienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Brylcreem
Klopt, zit in een rood potje. Ik heb vrij droog haar, als ik dat er in smeer ziet het er gewoon beter uit zonder dat het er vettig uitziet. Ik gebruik het niet om te stylen ofzo, meer om m'n haar wat gladder te maken. Goed spul hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is dat rode potje toch? Ik vind het er zo ouderwets uitzienIs het goed spul?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Quinazoline het volgende:
Kruidvat wax. Werkt perfect zolang mijn haar nog goed geknipt en niet te lang is. Daarna helpt niks meer.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef TheDon1985 het volgende:
De goedkope, gele gel in grote potten... En wel in zeer grote hoeveelheden. Ik heb in het verleden al veel merken uitgeprobeerd, maar blijf deze toch het beste vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |