quote:Van: Maarten Verhoeven <maartenverhoeven@hotmail.com>
Verzonden: zaterdag 8 oktober 2005 9:24:19
Aan: geestelijkgestoord@hotmail.com
Onderwerp: Forum Cultuur & Historie
| | | Postvak IN
Hey!
Ik kwam je reacties tegen op het forum van cultuur & historie en ik vind dat je leuke en goede reacties geeft! En ook op de goede en interessante berichten:p... Ik heb een aanrader voor je, en help je mij ook mee, als je wilt. Zou ik heel tof vinden. Ik verdien geld via een website waar ik lid ben. Als ik iemand anders daar als lid aan kan brengen verdien ik ¤1.25 extra (per lid). Die persoon kan zich dan gratis aanmelden (!). Dus er zitten geen verplichtingen aan ofzo en het is hartstikke gratis. Je krijgt ook geen spam. Ik kan geld verdienen als jij je hier aanmeldt:
http://blalballbla_referentieurl
Het wijst zich allemaal vanzelf en het is hartstikke gratis! Echt waar!!
Ik zou het super vinden als je dat zou willen doen.
Laat nog even iets weten aub, via een berichtje hier of naar mijn mail (maartenverhoeven@hotmail.com)...
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Maarten Verhoeven
P.S. Als link niet werkt, alsjeblieft even kopiëren in adresbalk en enter klikken
Alleen de tieten maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:20 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook gehad, ben benieuwd welke lutser van user (mits het een user is natuurlijk) zich hier achter verbergt....
en verder heb ik de tieten van ijsmeis van een fokkker gekregen
en de rest natuurlijk ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alleen de tieten maar?
Ik heb lekker me mail niet in me profiel staan! Wel zo handig!
Een van de weinige voordelen van het hebben van mail in je profiel.... maar in mijn inbox zaten mooi geen tieten! Verdorie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:20 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook gehad, ben benieuwd welke lutser van user (mits het een user is natuurlijk) zich hier achter verbergt....
en verder heb ik de tieten van ijsmeis van een fokkker gekregen
hintje ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:27 schreef Rio het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van het hebben van mail in je profiel.... maar in mijn inbox zaten mooi geen tieten! Verdorie!
![]()
Nou ik heb wel m'n mail in mijn profiel staan maar mooi geen tieten van ijsmeis erin hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:27 schreef Rio het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van het hebben van mail in je profiel.... maar in mijn inbox zaten mooi geen tieten! Verdorie!
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou ik heb wel m'n mail in mijn profiel staan maar mooi geen tieten van ijsmeis erin hoor
quote:Dit gaat 100% over je misselijke gedrag op FOK!
Heel veel Duitsers kregen in 40-45 dezelfde trekjes als jij toen ze
aan de macht kwamen
Waarom toch krijgen veel mensen dat als ze meer kunnen als anderen
Snap je nou waarom ik je een Nazi noem ?
Wat zal je blij zijn met je admin rechten
Lekker wild om je heen iedereen die anders is bannen omdat ze een
eigen mening hebben.
Wat maakt jou het uit of ze wel of niet "fout" bezig zijn.
Anders = fout
Fout = bannen
bannen = fijn
Je bent vast te stom om tussen de regels te lezen
Dus in normaal Nederlands
Ik geef ontopic en correct mijn mening in een normaal topic op FOK! (forum)
Wat ben je dan een lul om mij te bannen terwijl ik niets fout doe
Als je iets niet snapt kan je het me ook vragen
En als je het ergens niet mee eens bent kan je het ook normaal melden
quote:
Inderdaad zeg ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:50 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
damn..
Helemaal niet verkeerd overigens...![]()
Staat ook gewoon op VK en Flabber en...quote:
we zijn nog in onderhandelingquote:
Dan is het niet, van wie heb je een mailtje gekregen, maar van wie heb je een 12 kuub zand gekregenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef bonke het volgende:
wat nog erger is dan je mail laten zien is je woonplaats vermelden
en als je je email hebt gemaakt met je voor en achternaam erin is het heel makkelijk om erachter te komen waar iemand woonten wat zijn telefoonnummer kan zijn
quote:hoi,
ik ben voor de derde keer gehuwd (dit is echt de laatste keer)
voor mijn part staat het op FOK!, het was toch op FOK!radio.
foto's volgen zo snel mogelijk
Sara
quote:----- Original Message -----
From: ******************
Subject: hey mongool
Geef me je adres en ik kom je opzoeke vuile gore kankernicht ik hoop dat je hele kankerfamilie sterft aan aids! grote bek maar ondertussen ben je gwoon een homo gore kankernicht
Dat is toch altijd Qwea.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het niet, van wie heb je een mailtje gekregen, maar van wie heb je een 12 kuub zand gekregen
Dat was hij ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was hij dan ook degene die aan SunChaser zand heeft laten bezorgen?
Toch grappig, in het topic had ik het er nog over dat de Levi's 501 zo goedkoop waren gebleven. Wil niet direct zeggen dat ik ze draagquote:Hallo,
Wij zagen uw post op het forum van FOK ivm Levi's 501 jeansbroeken.
We hebben er 2 voor u in de aanbieding, haast nieuwe broeken, nauwelijks gedragen. Een blauwe en een lichtblauwe.
Voor 75 euro all-in sturen we ze naar u op vanuit België.
We horen graag van u terug.
Met vriendelijke groeten,
Whehe, ik heb er 4 gratis gekregen, uit Zeelandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:20 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Frappante was dat ik de Levi's 501 in dat topic aardig aan het afkraken was.
Shit, ik ben te laat met editten. Ik was het topic aan het terugkijken en ik was de levi's niet eens aan het afkrakenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik heb er 4 gratis gekregen, uit Zeeland
Naar aanleiding van een column die ik had geschreven op de FP, die erover ging dat een afgesproken seksdate me nou hélemáál NIKS leek!quote:Van: ****************
Verzonden: vrijdag 24 september 2004 15:43:49
Aan: Jane
Onderwerp: seksdate
Lieve Jane,
Ik begrijp je heel goed. Ook ik heb het stiekeme verlangen naar een seksdate.
Maar misschien zit het bij mij toch iets anders. Ik heb een vaste vriendin en
ben heel blij met haar, ik zou ook nooit zomaar vreemd gaan. Ik ontmoet
natuurlijk vaak mooie vrouwen, maar het zou dan niet bij mij op komen om iets
met hen te doen. Alleen is het zo, dat ik het idee om via internet een sexdate
te regelen heel erg opwindend vind...Het heeft gewoo iets, ik word er al heet
van als ik er aan denk...
Lieve Jane, ik zou het top vinden als je me terug zou schrijven, en wie weet
word het nog eens iets... Ik ben 28, bruine haaren en ogen, 192m, 96kg,
sportief. Ik woon een werk in Limburg.
Groetjes,
ik vind dat je alles gewoon een keer moet proberen, dus ook sexdatesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een column die ik had geschreven op de FP, die erover ging dat een afgesproken seksdate me nou hélemáál NIKS leek!
Was trouwens niet het enige mailtje dat ik kreeg n.a.v. die column. Kennelijk vinden sommige mannen het juist opwindend om een seksdate te proberen te regelen met iemand die net heeft gezegd dat ze daar geen interesse in heeft. Mannen zijn raar.
Verder in de loop van de jaren wel mailtjes gekregen van Beatlesfans over posts in MUZ. Maar die waren allemaal wel redelijk normaal, vergeleken met dit.
Je pakt het dus verkeerd aan. Als je nou gezegd had dat het je niks leek... dán.... ja, dan had ik misschien wel gemaild.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vind dat je alles gewoon een keer moet proberen, dus ook sexdates
ps: mail staat in me profiel![]()
nou eerlijk gezegt lijkt het mij ook niks hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Je pakt het dus verkeerd aan. Als je nou gezegd had dat het je niks leek... dán.... ja, dan had ik misschien wel gemaild.
Ik vind dat je daar dan ook het volste recht toe zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef bonke het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegt lijkt het mij ook niks hoor
als je een mail had gestuurd had ik em waarschijnlijk met een lachebekkie hier neergezet
ps: waarschijnlijk he
Ja ja...quote:Als je een keer wilt afspreken zonder het risico dat iemand er op uit is om je
te versieren of je in bed probeert te praten mag je mailen.. :-)
zoiets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Brennie het volgende:
Paar mailtjes met wat vragen omtrent 'gezondheidszaken'
Nee Herald. Toevallig waren het gewoon nette vragen omtrent wat lichamelijke klachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Herald het volgende:
[..]
zoiets?
"hoi Brennie, mag ik je bezwangeren?"
"lieve Brennie, mijn sperma is óók gezond hoor!"
"hey Brennie, ondanks het een beetje ongezond kan zijn wil ik je best een keertje anaal neuken!"
ik denk dat ik je maar een keer binnenkort ga mailen over een regelmatig groeiend probleem....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef Brennie het volgende:
Nee Herald. Toevallig waren het gewoon nette vragen omtrent wat lichamelijke klachten.
En je denkt dat ik dat zal waarderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar een keer binnenkort ga mailen over een regelmatig groeiend probleem....![]()
Hai btw![]()
Idd. Ik snap ook niet waarom...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef stijgende_ster het volgende:
TT veranderd?
quote:omdat jullie mij onder druk hebben gezet DAAROM !!!
en P8 is de schuldige, ik had nochtans gezegd omwille van de privacy maar jullie willen dus niet luisteren
pleur gewoon weg want ik wil al die foto's niet meer zien en zeg dat ze hun harde schijf ook leegpleuren
Sara Raats
PS.: ik heb echt de policy goed gelezen.
Daar heb je toch geen mail voor nodi: Wil je zien hoe ik me... ach laat maar!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meestal voegen zielige rukkers mij toe op MSN omdat ik veel in SEX post. Van de week is me al tweemaal gevraagd of ik misschien wil zien hoe de betreffende persoon zich afrukt. Jaaaa, daar zit ik op te wachten.
Zo opvallend was het niet toch? En nee, geen verborgen url in deze post.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:48 schreef Rio het volgende:
[edit] doe even normaal ofzo ! [/edit]
[ Bericht 48% gewijzigd door ijsmeis op 12-10-2005 10:58 ]
Ik zag het meteenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Zo opvallend was het niet toch? En nee, geen verborgen url in deze post.
Ik let niet zo op de tijdenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom kick je het topic dan?
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Tiemie het volgende:
allerlei gare vragen enzo. The usual.
Mwa, zó ruk'able zijn ze toch ook weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef JanDeLul het volgende:
Oh, ja. Veel plezier.
Sommige mensen vallen nou eenmaal op 15-jarige meisjes hèquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, zó ruk'able zijn ze toch ook weer niet
Van de fokknuffelpedo.quote:Wat wil je nu precies? Ik post dit niet in het verliefdheid-topic,
dat is voor 'normale' discussies... In het feedbacktopic klaagde je
dat je ongemakkelijk werd van mijn reacties in Simone. Dat kan ik
me goed voorstellen, en je had ook gelijk toen je zei dat de
discussie in weze nergens toe kon leiden. In ieder geval niet naar
iets waar we het allemaal over eens zouden kunnen zijn. Dat topic
is dan ook gesloten toen we uitgepraat worden. Maar nu in
verliefdheid maak je opeens een opmerking waarmee je het weer uit
lijkt te lokken :S
"En hoe oud is je slachtoffer dit keer?"
Prima dat je het er niet mee eens ben, ik zie ook wel de humor in
van je opmerking, ging mee in je grapje... Maar ik snap niet waarom
als je er niet over wilt praten, je het er toch een opmerking over
maakt.
nuja, groeten in ieder geval, ik ga slapen.
in-limboy
Zó erg is t toch niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:45 schreef Woffel het volgende:
Wie benadert Plae@ even voor een cursus Nederlands?
Je bent gewoon een exhibiotionist, geef dat even openlijk toe en we kunnen weer verder met andere onderwerpen dan jouw tieten en schaamvlees...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen nou eenmaal op 15-jarige meisjes hè!
Oprotten met je tyfus spam.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef liabell het volgende:
kreeg een link met www.dinky.net maar dat was toppie!
Ik ben dat gewoon even niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bent gewoon een exhibiotionist, geef dat even openlijk toe en we kunnen weer verder met andere onderwerpen dan jouw tieten en schaamvlees...
Waarom heb je het er dan zo vaak over? Is je lichaam je enige pluspunt van je persoonlijkheid oid...quote:
*kuch* Ik heb het er vaak over?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan zo vaak over? Is je lichaam je enige pluspunt van je persoonlijkheid oid...
Ik ben trouwens ook single en gewillig maar ik krijg nóóit ongevraagd mailtjes van hitsige vrouwen die zich aanbiedenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het schijnt dat de vrouwelijke Fokkers uit de singlestopics ook regelmatig mail krijgen.
Vrouw + single = gewillig denken sommigen blijkbaar
Ja raar zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het schijnt dat de vrouwelijke Fokkers uit de singlestopics ook regelmatig mail krijgen.
Vrouw + single = gewillig denken sommigen blijkbaar
Zo gek is het dus niet lijkt me?quote:Dit topic is voor singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit
Ik bedoel degenen die single, vrouw & niet lelijk zijn, zijn wrs vooral single uit kieskeurigheid, maar in ieder geval niet omdat ze echt niemand kunnen krijgen.quote:
Mja. Maar dat staat niet op hun avatar gedrukt denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik bedoel degenen die single, vrouw & niet lelijk zijn, zijn wrs vooral single uit kieskeurigheid, maar in ieder geval niet omdat ze echt niemand kunnen krijgen.
Als die dan zomaar een mailtje van een lurker krijgen van 'hoi, ik las dat je single bent, keertje wat drinken?' vind ik dat wel heel erg kansloos hoor![]()
Iemand die je steeds toegenkomt in een topicreeks waar je zelf ook post toevoegen is wat anders idd.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Ik heb het er vaak over?.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben héééééél vaak bedreigd vanwege de foto's!
Ik ben héééééél vaak benaderd of ik de webcam wil aanzetten!
Ik ben héééééél vaak benaderd voor nog meer foto's!
Maar die gaan allemaal op block.
zoals? "hoe wil je je eitje morgen ochtend?" dat zijn openings zinnen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef _Cara_ het volgende:
Twee keer mail met allerlei rare vragen.. ik vond het vreselijk eng..
Nee dat is nog redelijk onschuldig...(en ik ben bekend met de standaard openingszinnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoals? "hoe wil je je eitje morgen ochtend?" dat zijn openings zinnen hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat is nog redelijk onschuldig...(en ik ben bekend met de standaard openingszinnen)
Deze waren gewoon eng... creepy..
Zeg dan bij wat voor vragen het waren. Anders hebben we niks aan jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat is nog redelijk onschuldig...(en ik ben bekend met de standaard openingszinnen)
Deze waren gewoon eng... creepy..
Daar moet je eerst member voor worden a vijf euro per maand. Als je interesse hebt moet je even een aanvraag + rekeningnummer mailen naar members@fok.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:58 schreef Zjenitha het volgende:
Hoe kom je dan in je fok e-mail? :S
Wtf? Jouw kat is een kloon van de mijne...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef _Cara_ het volgende:
Twee keer mail met allerlei rare vragen.. ik vond het vreselijk eng..
Toegegeven.. de jouwe ziet er ook erg lief uit..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wtf? Jouw kat is een kloon van de mijne...
Stoppen met een poging tot msn-smileys wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:58 schreef Zjenitha het volgende:
Hoe kom je dan in je fok e-mail? :S
Daar heeft Ero vast vaker last van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben een keer door een bi-meisje benaderd, maar die wilde alleen "neuken" zonder vriendschap
Verder ben ik door een Fok!ker of 8 toegevoegd, maar minstens 5 waren kansloze rukkers. Verder heb ik zelf in mijn tweede maand Erodome gespammed![]()
Cammen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
Topics sluiten, opruimen etc...
Daarnaast veelal request om te cammen
Dus ik screen iedereen nu
met jou wel jaquote:
Van die achterlijke trol die geen mannen van haar eigen leeftijd kan krijgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Roellio het volgende:
Mailtjes van de crew over bans e.d.
[..] beroerd geschreven.
En nu hoop je dat jij eindelijk ook eens een ijsmeis mailtje krijgt? Nou vooruit, ik zal speciaal voor jou een verzoekje uit de deur doen omdat je zo graag aandacht wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:20 schreef renz0r het volgende:
Veel fokkers vragen aan mij ijsmeis.rar
Ik heb tenminste alle fotos. Rond de 35 en 4 filmpjes. 2 stripfilmpjes en 2 neukfilmpjes.
Yvonnetiet.jpg?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:55 schreef GoLLeM het volgende:
Oh en wat verzoekmailtjes van uitgelekte foto's als yvonnetiet.jpg, ijsmeis.rar, iets met bluezz en wasknijpers en meer van zulke zooi
Ja, maar dat is de gecensureerde versie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |