Je pakt het dus verkeerd aan. Als je nou gezegd had dat het je niks leek... dán.... ja, dan had ik misschien wel gemaild.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vind dat je alles gewoon een keer moet proberen, dus ook sexdates
ps: mail staat in me profiel![]()
nou eerlijk gezegt lijkt het mij ook niks hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Je pakt het dus verkeerd aan. Als je nou gezegd had dat het je niks leek... dán.... ja, dan had ik misschien wel gemaild.
Ik vind dat je daar dan ook het volste recht toe zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef bonke het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegt lijkt het mij ook niks hoor
als je een mail had gestuurd had ik em waarschijnlijk met een lachebekkie hier neergezet
ps: waarschijnlijk he
Ja ja...quote:Als je een keer wilt afspreken zonder het risico dat iemand er op uit is om je
te versieren of je in bed probeert te praten mag je mailen.. :-)
zoiets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef Brennie het volgende:
Paar mailtjes met wat vragen omtrent 'gezondheidszaken'
Nee Herald. Toevallig waren het gewoon nette vragen omtrent wat lichamelijke klachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Herald het volgende:
[..]
zoiets?
"hoi Brennie, mag ik je bezwangeren?"
"lieve Brennie, mijn sperma is óók gezond hoor!"
"hey Brennie, ondanks het een beetje ongezond kan zijn wil ik je best een keertje anaal neuken!"
ik denk dat ik je maar een keer binnenkort ga mailen over een regelmatig groeiend probleem....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef Brennie het volgende:
Nee Herald. Toevallig waren het gewoon nette vragen omtrent wat lichamelijke klachten.
En je denkt dat ik dat zal waarderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar een keer binnenkort ga mailen over een regelmatig groeiend probleem....![]()
Hai btw![]()
Idd. Ik snap ook niet waarom...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef stijgende_ster het volgende:
TT veranderd?
quote:omdat jullie mij onder druk hebben gezet DAAROM !!!
en P8 is de schuldige, ik had nochtans gezegd omwille van de privacy maar jullie willen dus niet luisteren
pleur gewoon weg want ik wil al die foto's niet meer zien en zeg dat ze hun harde schijf ook leegpleuren
Sara Raats
PS.: ik heb echt de policy goed gelezen.
Daar heb je toch geen mail voor nodi: Wil je zien hoe ik me... ach laat maar!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meestal voegen zielige rukkers mij toe op MSN omdat ik veel in SEX post. Van de week is me al tweemaal gevraagd of ik misschien wil zien hoe de betreffende persoon zich afrukt. Jaaaa, daar zit ik op te wachten.
Zo opvallend was het niet toch? En nee, geen verborgen url in deze post.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:48 schreef Rio het volgende:
[edit] doe even normaal ofzo ! [/edit]
[ Bericht 48% gewijzigd door ijsmeis op 12-10-2005 10:58 ]
Ik zag het meteenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Zo opvallend was het niet toch? En nee, geen verborgen url in deze post.
Ik let niet zo op de tijdenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom kick je het topic dan?
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Tiemie het volgende:
allerlei gare vragen enzo. The usual.
Mwa, zó ruk'able zijn ze toch ook weer nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef JanDeLul het volgende:
Oh, ja. Veel plezier.
Sommige mensen vallen nou eenmaal op 15-jarige meisjes hèquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, zó ruk'able zijn ze toch ook weer niet
Van de fokknuffelpedo.quote:Wat wil je nu precies? Ik post dit niet in het verliefdheid-topic,
dat is voor 'normale' discussies... In het feedbacktopic klaagde je
dat je ongemakkelijk werd van mijn reacties in Simone. Dat kan ik
me goed voorstellen, en je had ook gelijk toen je zei dat de
discussie in weze nergens toe kon leiden. In ieder geval niet naar
iets waar we het allemaal over eens zouden kunnen zijn. Dat topic
is dan ook gesloten toen we uitgepraat worden. Maar nu in
verliefdheid maak je opeens een opmerking waarmee je het weer uit
lijkt te lokken :S
"En hoe oud is je slachtoffer dit keer?"
Prima dat je het er niet mee eens ben, ik zie ook wel de humor in
van je opmerking, ging mee in je grapje... Maar ik snap niet waarom
als je er niet over wilt praten, je het er toch een opmerking over
maakt.
nuja, groeten in ieder geval, ik ga slapen.
in-limboy
Zó erg is t toch niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:45 schreef Woffel het volgende:
Wie benadert Plae@ even voor een cursus Nederlands?
Je bent gewoon een exhibiotionist, geef dat even openlijk toe en we kunnen weer verder met andere onderwerpen dan jouw tieten en schaamvlees...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen nou eenmaal op 15-jarige meisjes hè!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |