Lees dit topic ff, denk dat je dat ook wel zeer interessant gaat vinden...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Opzicht heeft KLM wel degelijk grotere vliegtuigen over!
Voorbeeld, de vlucht vanuit Bangkok Thailand komt rond 05.35 aan, deze vertrekt pas weerk om 20:40 uur, dat betekent dat deze een hele tijd aan de grond staat. Gezien het een 747-COMBI KLM-ASIA kist is, zal deze lijkt mij niet worden ingezet voor andere vluchten, zo zullen er nog wel meer vluchten op deze manier gepland worden.
(Uiteraard voor de schoonmaak en onderhoud is dit geen overbodige luxe, gezien ze inderdaad als ze naar Azië vliegen bijna niet stil staan).
Je mag de mijne hebben hoor. Heb er ook nog een paar van 50¤ liggen.quote:
Ineens wordt het hier interessantquote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben hoor. Heb er ook nog een paar van 50¤ liggen.
Bij die van 25¤ moet de ticketprijs zonder tax minimaal 100¤ zijn en bij die van 50 minimaal 150 als ik het goed herinner.
Je wil er ook een?quote:
Mijn moeder kwam al weken geleden aan met eventuele stakingen van Iberia (en eventueel ook Vueling (Spaanse maatschappij) waarmee ik terug zou vliegen vanuit Spanje, wist niet of die mensen ook mee zouden staken). Gelukkig was er bij ons (vlogen vanaf Valencia terug) niets aan de hand, maar ik had wel in mijn achterhoofd dat het wellicht een rare dag zou kunnen wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik wist er helemaal niets vanaf, netzoals heel veel anderen. Mij viel het op dat er politiebusjes stonden en dat het wel erg druk en hectisch was. Kwam er pas achter toen we andere Nederlanders tegen kwamen.
Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat Australian Airlines per 1 augustus al haar vluchten heeft gestaakt. Mijn vader zou 8 augustus hier aankomen, maar dat gaan ze dus niet halen. Vindt ie ook zo erg (notquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam al weken geleden aan met eventuele stakingen van Iberia (en eventueel ook Vueling (Spaanse maatschappij) waarmee ik terug zou vliegen vanuit Spanje, wist niet of die mensen ook mee zouden staken). Gelukkig was er bij ons (vlogen vanaf Valencia terug) niets aan de hand, maar ik had wel in mijn achterhoofd dat het wellicht een rare dag zou kunnen worden.
Een binnenlandse vlucht met Australian van waar naar waar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:19 schreef DustyRabbit het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat Australian Airlines per 1 augustus al haar vluchten heeft gestaakt. Mijn vader zou 8 augustus hier aankomen, maar dat gaan ze dus niet halen. Vindt ie ook zo erg (not)
quote:Australian Airlines branded passenger flights will no longer operate after 30 June 2006.
Van Cairns naar Sydney, maar als ik jouw post zo lees zou dat ook weleens vanaf 1 juli geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een binnenlandse vlucht met Australian van waar naar waar?
[..]
Tja, je kunt dagenlang als een zak zout in de massa op de luchthaven gaan zitten foeteren op KLM todat je geholpen wordt, maar reizen betekent ook anticiperen en een beetje flexibel zijn. Bijvoorbeeld naar de stad terugreizen en daar geld pinnen. En als je zo rood staat dat je zelfs door je standaardkrediet heen bent, een familielid bellen en vragen of ze je via Western Union geld sturen.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wij hebben nog geluk gehad, sommige mensen hebben na hun vakantie geen geld meer voor eten, overnachtingen etc. Die zitten dagen op het vliegveld op en neer te sjouwen, met een stokbroodje die aan mensen werd uitgedeeld.
Jezus je kan ook het nieuws volgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:46 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoelt ofzo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus je kan ook het nieuws volgen.
Sommige vliegvelden willen graag dat je nog een departure tax betaalt. Dat is sowieso het geval in NZ.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Even een tussendoor vraagje. Hoe komt het eigenlijk dat je op het ene vliegveld wel nog apart airport tax moet betalen, en op het andere vliegveld niet ? (zit dan in de ticketprijs ?).
En is er een regeltje bij welk vliegveld wel en welke niet ? Volgens mij hoef je in Europa nooit apart airport tax te betalen. Buiten Europa wel ?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sommige vliegvelden willen graag dat je nog een departure tax betaalt. Dat is sowieso het geval in NZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |