Ik heb serieus zulke mensen in m'n familie (die ik gelukkig niet meer zie) maar ze praten echt zo die boerenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Intergratie moet wel van twee kanten komen
Het is toch ook heel verwarrend voor die jongens als ze je in een leren motorbroek naar buiten zien komen en je gaat op de fiets wegquote:
Dat is jouw mening, ik vond hem juist goed. Vooral die onderligende toon is een aantal stukjesquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef FuTilE het volgende:
Zeer matig, ongeïnspireerde afsluiter..
Behoorlijke kutfilm is dat, je had beter Koefnoen kunnen kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Yildiz het volgende:
Heeeeeeeeelemaal gemist, de film 'Enough' gekeken op RTL 5, en ik wou m afzien, helaas,
overmorgen poging zoveel
Oneens, vond het best n sterke film. Anders had ik em niet afgekeken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:36 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Behoorlijke kutfilm is dat, je had beter Koefnoen kunnen kijken.
@ http://www.avro.nl/koefnoen2005/main.aspquote:Uitzendingen: zondag 22.15 uur Nederland 2
Herhaling: dinsdag 23.00 uur Nederland 2
Ik ook. En om die leernicht-integratie-sketch. En Jan Wolkers was wel goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk alleen hardop kunnen lachen om die urnen van Tommie en Anika![]()
En om dat stukje met Pierre Cartner![]()
zie post boven jequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
Niet gezien, veel gemist?
Lekker aan het springen op die trampolinequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb vooral heel hard gelachen om Vader Abraham
Ik dacht dat het 'herfst-dippilangkous' was (zoiets zongen ze toch?)quote:
"Over enkele weken valt de winter in. Ik bedoel: van die sneeuw kunnen ze toch ook een iglo bouwen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb vooral heel hard gelachen om Vader Abraham
Die blote schouder van die moeder.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:13 schreef Nyana het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'herfst-dippilangkous' was (zoiets zongen ze toch?)
Maar was wel weer een toffe aflevering, vooral Wolkers en Pechtold![]()
Die boeren waren wel weer lache (droog) en Clairy Polak kwam ook wel sterk over.
En natuurlijk die homo![]()
Vanmiddag teruggekeken en ik kan deze mening delen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef pascalheister het volgende:
Wolkers was geniaal, voor de rest was het matig
Ik krijg tevens, net als de vorige keren, dat ie zegtquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef pberends het volgende:
Herhaling nog steeds niet online, wat een schijtprogramma. Het is fucking vrijdag.
Ja precies, vet vaag. Ze hebben 'm gewoon nog niet online gezetquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik krijg tevens, net als de vorige keren, dat ie zegt
:buffering, en dan na n paar tellen 'stopped', en dat is het dan, meer doet ie niet
In de tv gids staat dat a.s. zondag om 22.10 op Ned2 Dit Was Het Nieuws weer begint... komende zondag eerst een compilatie. Maar ik mag toch hopen dat DWHN niet op de saaie zondag wordt uitgezonden ipv de zaterdag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:53 schreef Yildiz het volgende:
De afleveringen van Koefnoen zijn (voorlopig) beëindigd. Wel kunt u op Oudejaarsavond een speciale uitzending van Koefnoen verwachten.
@
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp
WTF!?
Dat is de herhaling van zaterdagavond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:20 schreef pberends het volgende:
[..]
In de tv gids staat dat a.s. zondag om 22.10 op Ned2 Dit Was Het Nieuws weer begint... komende zondag eerst een compilatie. Maar ik mag toch hopen dat DWHN niet op de saaie zondag wordt uitgezonden ipv de zaterdag.
Ik zag het inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de herhaling van zaterdagavond.
Heb het bij de AVRO nagevraagd, in dit specifieke geval hebben de programmamakers ervoor gekozen de uitzending niet via internet uit te zenden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja precies, vet vaag. Ze hebben 'm gewoon nog niet online gezet. Betaal ik daar belasting voor?
Tering jantje, wat een gezeik elke keer. En daar betalen wij belasting voor?!?!?quote:Op maandag 7 november 2005 14:59 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Heb het bij de AVRO nagevraagd, in dit specifieke geval hebben de programmamakers ervoor gekozen de uitzending niet via internet uit te zenden.
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen een oudjaarsaflevering vanaf 21.33 (duurt ongeveer een uur).
Die gaat ik eens ff terugzoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Het filmpje bij RTL Boulevard zag er leuk uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |