Dacht je daty ze die elke week opnieuw opnamen ? Die heben ze maanden geleden al in één keer opgenomen en we zullen ze nog wel vaker tegenkomen. Die typetjes gaan ook nooit op de actualiteit in. Ze hebben gewoon leuke on-liners opgenomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
Ze moeten de figuren van de commentaren is vervangen, dat is al weken Karla Peijs, Inge de Bruijn, Bennie Jolink en Jan Mulder.
die prijst ook een kindertelefoontje aan he dus jullie beide hebben gelijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:58 schreef Toeps het volgende:
Nou, het leek mij anders een zeer duidelijke verwijzing naar de Scarlet reclame met dat kleine meisje in bikini.
Misschien waren dat de Gorillaz met het liedje Darequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef Tape het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die muziek heette toen de boerenfamilie in het zaaltje aan het dansen was met de 'stars'? Beetje jazz/funk als ik me het goed herinner.
Edit: Woensdag t/m zondag is de stream hier te zien.
bedoel je dat sarcastisch?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht je daty ze die elke week opnieuw opnamen ? Die heben ze maanden geleden al in één keer opgenomen en we zullen ze nog wel vaker tegenkomen. Die typetjes gaan ook nooit op de actualiteit in. Ze hebben gewoon leuke on-liners opgenomen.
Dat is ook een grap met een baard.quote:Leukste was wel de vraag aan Inge de Bruin, of ze bekend was in de buurt. 'Iedereen kent me hier ik ben een bekende Nederlander hoor.'
ik moest daar idd ook aan denken jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:29 schreef S-Two het volgende:
MTV Holland Cribs was trouwens ook erg slecht, een leuk idee, maar daar had je heel wat meer uit kunnen halen. Vond ik de poging van Skiczukie (of hoe je z'n username schrijft) heel wat beter geslaagd.
quote:Joah, enne dan krijg je n flesje bier naar je gezicht gesmeten hé? nou dan sta je weer met beide benen op de grond!
Ik zie het al voor me; elke week opnieuw de make-up in voor 3 zinnen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht je daty ze die elke week opnieuw opnamen ? Die heben ze maanden geleden al in één keer opgenomen en we zullen ze nog wel vaker tegenkomen. Die typetjes gaan ook nooit op de actualiteit in. Ze hebben gewoon leuke on-liners opgenomen.
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 22.10 weer een nieuwe aflevering.
Dat zegt imho meer over de aflevering dan over MLP. Kon er wel om lachen maar zeker niet zo hard als om Balkenende & Donner in de Efteling of Jobcoman.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:09 schreef JoVd_girl het volgende:
My little pony was juist wel grappigéen van de leukste dingen uit de aflevering
![]()
Alexander Pechtold, een ministerquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef Razor21 het volgende:
Welk station is dat ken het volgens mij ergens van![]()
En wie moet die knakker Alexander voorstellen?
Leiden is he idd zag het aan die vage fietsbruggen herkende het al. Tot nu toe niet echt leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef Razor21 het volgende:
Welk station is dat ken het volgens mij ergens van![]()
En wie moet die knakker Alexander voorstellen?
Ik zeg ook tot nu toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |