Alhoewel ik die neplach van Jack wel mis. Hij had de cabaretgrappen al 2 keer op de repetities gehoord, en moest zich er nog dood om lachen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet daarom is het ontbreken van stoorzender Jack enkel een zege.
Hij dacht gewoon telkens aan zijn salaris, dan zou ik ook hard lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
Alhoewel ik die neplach van Jack wel mis. Hij had de cabaretgrappen al 2 keer op de repetities gehoord, en moest zich er nog dood om lachen.
Kan je zien hoe depressief hij nu is bij Talpa. Zo'n salaris en er kan nog geen lachje vanaf.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij dacht gewoon telkens aan zijn salaris, dan zou ik ook hard lachen
Nou ik herriner me dat in mijn eentje thuis gisteren de tranenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:27 schreef IntroV het volgende:
Ok, imitaties... maar wat is er dan zo leuk aan?
Liggen jullie echt in een deuk als jullie Bart Chabot zien?
Maar nu vallen de kijkcijfers tegen en hij zit met Linda de Mol en Beau bij één zender. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
Kan je zien hoe depressief hij nu is bij Talpa. Zo'n salaris en er kan nog geen lachje vanaf.
Wat jij wil jongenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:02 schreef djstoffel het volgende:
ach als je jezelf darcmark noemt zal je wel in een zwart gat gevallen zijn. Dan kan ik me voorstellen dat je nergens meer om kunt lachen. Kijk in het vervolg maar niet meer... zwartkijker. Verspilde tijd!
Ik vond t wel weer bij vlagen geniaal, vooral als je let op de details bij BVD bijv
ik vind Koefnoen vergelijkbaar met de beste jaren cabaret bij Kopspijkers toen het cabaret nog werd gedaan door Muiswinkel, van Vleuten en Kamphues. Vind Owen en Schumacher nu ook beter dan in hun kopspijkertijd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Cabaret bij Kopspijkers was over het algemeen 5 tot 10 minuten volop grappen maken en scoren, en bij Koefnoen rekken ze dat uit tot 40 minuten, waardoor het overal gezien minder snel grappig is dan het cabaret bij Kopspijkers.
"peanut butter of lime jelly bij je oesters?"quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:50 schreef Zephyrus het volgende:
Dat postbus 51 spotje, BurkaPapa en die lui in het restaurant waren echt droog![]()
de rest was ook wel lachen
Dat soort kleine details zijn goed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
In Koefnoen zeiden ze op het einde ook nog iets van "Morgen weer een politicus in BvD die eigenlijk moet aftreden en een of andere adcovaat"
Wie zitten er vanavond in BvD?
[..].
Vond m nu ook tegenvallen. Geniaal was de keer dat die gozer dood was. He een hand *pom-muziekje' He een voet *pom-muziekj* He een hoofd, het is onze Tjerke (?), er zou toch niets met hem zijn ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef MrX1982 het volgende:
Alleen de boerenfamilie vind ik niets aan, is dat een persiflage op iets?
Tubbing jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef S-Two het volgende:
en volgens mij hebben ze het steeds over hun Tobbing ofso
Ja , je kunt wel wat vrolijkheid gebruiken na de wedstrijd van je cluppie vanmiddagquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:42 schreef S-Two het volgende:
Ik ga straks ook wel weer ff kijken, heb er zin in
Juist het MTV-stukje vond ik het dieptepunt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het met de week slechter worden... MTV stukje was wel leuk, de rest viel erg tegen.
Volgens mij zijn jullie er een paar vergeten:quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:09 schreef -Hans- het volgende:
pberends je slaat de spijker op zijn kop met de volgende opmerking " Ze moeten de figuren van de commentaren is vervangen, dat is al weken Karla Peijs, Inge de Bruijn, Bennie Jolink en Jan Mulder. " daar ben ik het echt helemaal mee eens. De nieuwigheid van deze figuren is er echt wel af, en ze zouden er goed aan doen om een paar nieuwe figuren neer te zetten.
Ik vond het juist echt leuk, dat stukje dat ze ''de grote'' stad in gingenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef MadGuy het volgende:
Hm, een beetje een matte aflevering. Ik vond het uitstapje van de boeren niet zo passen bij dat item, maar het was wel leuk om te zien op zich.
Het leukste vond ik My Little Pony, maar dat werd inderdaad erg uitgemolken.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en ze wouden natuurlijk op de foto met de boren uit boer zoekt vrouw![]()
![]()
IDDquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:43 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat had ik wel opgemerkt, maar dat hadden ze dus uit moeten melken. Al die bekende Nederlanders links laten liggen want die ken je niet, maar wèl met die boeren op de foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |