De stelling van Fermat.quote:
Ik had soms het idee dat Chabot er echt zat. Owen Schumachers imitatie komt er griezelig dicht bij in de buurt.quote:LOL @ Chabot.
Koefnoen, het 2e seizoen #3quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Die cijfers die jij geeft ... wat een verschillen zeg.... In de aflevering van vorige week en die van deze week ... de een geef je een 4 en de ander een 7,5 ...
Van Dorp is nog nooit na gedaan door Koefnoen. Wel door Mike Boddé bij Kopspijkers.
Wat totaal niet grappig is dus, want het is gewoon te voorspelbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:06 schreef AversusZ het volgende:
Burkhapappa![]()
was weer een leuke aflevering. B&D met Abnormaal en bart chabot![]()
Magic Unlimited. Staan ze te wachten op de lift en ondertussen komt de schoonmaakster voorbij![]()
maar het is juist zo slecht dat het weer wel grappig isquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat totaal niet grappig is dus, want het is gewoon te voorspelbaar.
Jij had dat voorspeld, van die schoonmaakster?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat totaal niet grappig is dus, want het is gewoon te voorspelbaar.
Dat had ik er nog geeneens in gevonden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:39 schreef iDex het volgende:
[..]
zij is toch altijd met dat stralend witte gebit, en ze maakt toch reclame voor kauwgom
Die schotels heb ik geeneens gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:42 schreef MadGuy het volgende:
Burkapappa!Mijn God, die schotels op het dak en dat Arabische gegil op de achtergrond! "Niet uit Nederlaaaaaand"
"Er zit veel kalk in ons water."quote:En die Postbus 51 spotjes!
Het was te verwachten dat er wat doorheen zou lopen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:34 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jij had dat voorspeld, van die schoonmaakster?![]()
O o o die John de Mol gaat zo hard op z'n bek.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers BvD vrijdag: 270.000
Koefnoen gister: 1.125.000
Ach, een satire over je programma scoort slechts 4 tot 5 keer beter, niets aan het handje.
Bart Chabot IS overdreven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
OEEEHHWWW
Echt toffe aflevering
Burka Pappa was echt geweldig, ik wist niet dat ze ook gewoon animaties deden
En die barend en van dorp imitatie
Ik vond Bart Shabbot (ofzo) niet echt heel erg goed neergezetEen beetje te overdreven
naja...
En ik vind sportkort ook echt wel tof maar dan alleen wat er in de studio gebeurd
Ja dat weet ikquote:
Henk van Dorp leek er anders ook niet echt op, en Jan Mulder leek er ook niet super op. Jammer, maar naar mijn mening niet heel erg. Ze leken er alledrie wel redelijk op en ik vind het mooier hoe ze neer worden gezet. Jan, met zijn constant weglopen. Henk die de band niet kan uitsprekenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
Was wel geinig. Alleen het kapsel van Frits was niet gelijkend
ik vond dat dr oetkerkh ook wel erg sterkquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:32 schreef TheFrankey het volgende:
vond hem matig.
Bart Chabot was wel erg goed. En burkapappa was geniaal
De stem van Henk van Dorp was bij Kopspijkers eerst veel beter geimiteerd. De rest was goed, Mulder vond ik weer prachtig gedaan. De hele tijd dat moedeloze van die gastquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Henk van Dorp leek er anders ook niet echt op, en Jan Mulder leek er ook niet super op. Jammer, maar naar mijn mening niet heel erg. Ze leken er alledrie wel redelijk op en ik vind het mooier hoe ze neer worden gezet. Jan, met zijn constant weglopen. Henk die de band niet kan uitspreken. En die neger met: Yoehoe, kijkcijfers, zijn jullie er nog, was natuurlijk ook mooi. En het mooiste natuurlijk op het laatst dat Jan zei: "Een man die zijn geld moet verdienen met in een pak zitten kan ik niet serieus nemen".
![]()
En dat tie zo half weglooptquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
[..]
De stem van Henk van Dorp was bij Kopspijkers eerst veel beter geimiteerd. De rest was goed, Mulder vond ik weer prachtig gedaan. De hele tijd dat moedeloze van die gast.
En dan Frits en Henk 'Blijf toch zitten Jan'quote:
Vanaf woensdag tot en met Zondagquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef arco_corleone het volgende:
wanneer kunnen we die uitzending nou terug zien?
quote:Marcel van Gessel, advocaat van Big Willem
Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn
Cabaret bij Kopspijkers was over het algemeen 5 tot 10 minuten volop grappen maken en scoren, en bij Koefnoen rekken ze dat uit tot 40 minuten, waardoor het overal gezien minder snel grappig is dan het cabaret bij Kopspijkers.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:27 schreef IntroV het volgende:
Ok, imitaties... maar wat is er dan zo leuk aan?
Liggen jullie echt in een deuk als jullie Bart Chabot zien?
Ik vond Erik van Muiswinkel altijd wel erg grappig met zijn imitaties, maar op 1 of andere manier trekt koefnoen me niet
Maar nu heb je geen Jack Spijkerman.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Cabaret bij Kopspijkers was over het algemeen 5 tot 10 minuten volop grappen maken en scoren, en bij Koefnoen rekken ze dat uit tot 40 minuten, waardoor het overal gezien minder snel grappig is dan het cabaret bij Kopspijkers.
Sinds wanneer speelde Spijkerman een rol in het humor-gedeelte van dat programma?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar nu heb je geen Jack Spijkerman.
Dat lijkt me toch een groot pluspunt
Niet daarom is het ontbreken van stoorzender Jack enkel een zege.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer speelde Spijkerman een rol in het humor-gedeelte van dat programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |