klinkt dope, de reden dat ik niet veel naar old skool luister is omdat ik dat gerap meestal niet trekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maggtron? 't Is instrumentaal.... hmm.. ken je die eerste megamixen van Mr. Mixxx van de 2 Live Crew én "Space Is The Place" van Jonzun Crew?
Die combi! Dus veel spacegeluiden, robotjes, cuts en miamibass-beats. Je moet er van houden, maar ik vind het altijd wel prettig. Het klinkt erg gedateerd, maar ook wel weer futuristisch
Zal wel eens wat tracks online pleppen.
Zag dat je al 'bass crusades' draaidequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
thanks
Hmmm, ik ben nooit dol geweest op Miami Bass, maar zal deze wel ff gaan checken. Aangezien ik niet twijfel aan jouw goede smaak!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maggtron? 't Is instrumentaal.... hmm.. ken je die eerste megamixen van Mr. Mixxx van de 2 Live Crew én "Space Is The Place" van Jonzun Crew?
Die combi! Dus veel spacegeluiden, robotjes, cuts en miamibass-beats. Je moet er van houden, maar ik vind het altijd wel prettig. Het klinkt erg gedateerd, maar ook wel weer futuristisch
Zal wel eens wat tracks online pleppen.
De raps waren over het algemeen niet van een geweldig niveau, maar de cuts daarentegen.. Daar draaide het voornamelijk toch om. Kijk naar zo'n 2 Live Crew.. (en vergeet dan ff "me so horny"); "ghetto bass", "2 live is what we are", "throw the d", "what i like" en natuurlijk de megamix van Mr. Mixxx.. echt enorm dope man.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:55 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben nooit dol geweest op Miami Bass, maar zal deze wel ff gaan checken. Aangezien ik niet twijfel aan jouw goede smaak!
2Live Crew vond ik ook nooit echt heel cool of zo. Ja die ranzige teksten vond ik erg leuk toen ik 14 was, maar dan had je het wel gehad. Heb die shit van ze nog wel ergens op een Maxell of TDK staan, maar kijk er niet echt meer naar om.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
De raps waren over het algemeen niet van een geweldig niveau, maar de cuts daarentegen.. Daar draaide het voornamelijk toch om. Kijk naar zo'n 2 Live Crew.. (en vergeet dan ff "me so horny"); "ghetto bass", "2 live is what we are", "throw the d", "what i like" en natuurlijk de megamix van Mr. Mixxx.. echt enorm dope man.
Maar luister maar 's dat Maggotron nummer wat ik online heb gezet. Ben benieuwd of je dat tof vindt!
Moet je echt iets verder terug hoor, want ze hebben echt legendarische tracks gemaakt. De tracks die ik noemde bijvoorbeeld (komt geen "suck ma motherfuckin' dick you bitch" in voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
2Live Crew vond ik ook nooit echt heel cool of zo. Ja die ranzige teksten vond ik erg leuk toen ik 14 was, maar dan had je het wel gehad.
Daarvan draai ik alleen die megamix.. al vind ik die wel de slechste in 't rijtje ('t lijkt wel of deze niet door Mr. Mixx gecut is!).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef Posdnous het volgende:
Banned in the USA was toch erg aardig. Bass 917, Man not a Myth.
't Is ook redelijk wack of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef -Angel- het volgende:
Waarom is dit album eigenlijk niet voor bijgekomen? Zijn er maar zo weinig fans van Warren G.
Nee, luister er maar na. Niet alles is even geweldig, maar goed geen één album bestaat uit toppers.quote:
Ik heb het ooit wel geluisterd, ik baseer mijn mening niet alleen op "regulate". Echt niet tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, luister er maar na. Niet alles is even geweldig, maar goed geen één album bestaat uit toppers.
Dat is toch met die cut van 'Word' erin?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef cosmick het volgende:
Nee, "2 Live Is What We Are" uit ' 86 (met het gelijknamige openingsnummer) doen mijn haren nog steeds overeind staan hoor!
Yeah, "wè wè word"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:55 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Dat is toch met die cut van 'Word' erin?
Ja, tof hè! Ik vind die electro sowieso steeds toffer. Newcleus, Knights Of The Turntables, Unknow DJ, DJ Slip...quote:Ben nu trouwens 'Looking for the perfect beat' van Afrika Bambaata aan het checken, echt superdope! Lekker vrolijk ook!
Beatbox kan ik me zo niet voor de geest halen. Is dat dat nummer met dat zinnetje "I love you beatbox'? In dat geval staat me er nog wel wat van bij. Heel vaagjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, "wè wè word"Super. Ook "get it girl" en "beatbox" trouwens. Kun je je "beatbox" zo voor de geest halen? Da's eigenlijk een remix van het nummer "2 live" wat ik vorig jaar pas ontdekt heb. Erg tof hoor. Voorts is daar ook weer een 'scratch-version' van.
[..]
Ja, tof hè! Ik vind die electro sowieso steeds toffer. Newcleus, Knights Of The Turntables, Unknow DJ, DJ Slip...
[afbeelding]
Gaat zo:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:30 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Beatbox kan ik me zo niet voor de geest halen. Is dat dat nummer met dat zinnetje "I love you beatbox'? In dat geval staat me er nog wel wat van bij. Heel vaagjes.
Ja, BOC zijn leuk idd! Ik ben behoorlijk in de ban van dat Wu-Tang album. Erg strak man, fewwu!!quote:Ben ook veel Boards of Canada en andere electronische muziek aan het checken. Weer heel wat anders, maar ook niet te versmaden.
Laters!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |