heb me nooit echt verdiept in Mobb Deepquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb 'm net gehoord.
Origineel is veel beter
moet je doen. Juvenile Hell en The Infamous zijn beide erg goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb me nooit echt verdiept in Mobb Deep
Helemaal mee eens. Viel dat nieuwe Smif N Wessun album eigenlijk nog mee? Ik heb de moeite niet eens genomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
die line-up, daar zou ik 10 jaar geleden voor voor de deur van de melkweg gaan slapen.
helaas is die hele Bootcamp clik niks meer, the alkaholiks zijn ook minder geworden en normaliter zou ik een moord doen om Prince Po te zien maar zijn laatste album was waardeloos
Dit is de enige show in de Benelux... Terminator X is er overigens niet bij!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Public Enemy
14 november, 013 in Tilburg.
Een 'greatest hits show'.
quote:Public Enemy betreedt het podium met een band met onder meer drummer Michael Faulkner, bassist Charles Hargrove en gitarist Khari Wynn.
nee. niet eens een beetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Viel dat nieuwe Smif N Wessun album eigenlijk nog mee? Ik heb de moeite niet eens genomen
Ik ga waarschijnlijk wel, moet ff wat mensen verzamelen om mee te gaanquote:En D.I.T.C. natuurlijk komend weekend. Wie gaan er heen?
quote:Public Enemy betreedt het podium met een band met onder meer drummer Michael Faulkner, bassist Charles Hargrove en gitarist Khari Wynn.
iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Come on zeg, just give us Terminator X!!! The one man band!!!
![]()
Die Bin Laden-remix van Immortal Technique (featuring KRS-ONE en Chuck D.) is anders niet mis hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
over PE gesproken , ze komen eind januari 06 uit met een nieuw album dat is geproduceerd door Paris met guest appearances van oa Immortal Technique en Dead Prez , zal wel weer een boze negers album worden![]()
Is Juvenile Hell nou hun eerste?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moet je doen. Juvenile Hell en The Infamous zijn beide erg goed![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
En D.I.T.C. natuurlijk komend weekend. Wie gaan er heen?
Je weet tochquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:41 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
D.I.T.C. is een feit![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan er nog meer mensen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef Mr.Tear het volgende:
Is Juvenile Hell nou hun eerste?
zeker wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef rotskibo het volgende:
De laatste tijd ben ik een beetje Big L aan het luisteren geweest, Lifestylez ov da poor and dangerous en the big picture, en hij was toch ook echt een grootheid moet ik zeggen![]()
Is dat als goedmakertje bedoelt na die gare plaat van vorig jaar?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er is dit jaar trouwens een dubbelalbum van the pharcyde met allemaal remixes en rarities uitgebracht, Sold my coul heet ie. erg goed![]()
ik denk het wel ja, mijn god wat een bagger was datquote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is dat als goedmakertje bedoelt na die gare plaat van vorig jaar?
Zat toevallig net Lifestylez te luisteren, groot gemis idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef rotskibo het volgende:
De laatste tijd ben ik een beetje Big L aan het luisteren geweest, Lifestylez ov da poor and dangerous en the big picture, en hij was toch ook echt een grootheid moet ik zeggen![]()
Hey bedankt voor de tip hèquote:Op zondag 6 november 2005 16:35 schreef Fok-me het volgende:
Big Pimpin - Jay-z : Echt beste plaat als je btje van underground houd moet je Immortal Technique downe:) is leip
Geweldig waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Aanrader van de week:
[afbeelding]
heb 'm nu eindelijk, en hoewel de beats af en toe wat te disco-achtig zijn blijven de raps van Mr.T onovertroffen
Ik heb nooit geweten dat B.A. rapte naast zijn acteercarriere.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Aanrader van de week:
[afbeelding]
heb 'm nu eindelijk, en hoewel de beats af en toe wat te disco-achtig zijn blijven de raps van Mr.T onovertroffen
Daar moest ik ook direct aan denken. Die videoclip, hilarischquote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef Z het volgende:
Staat daar ook dat nummer over moeders op?
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article479quote:NL HIP HOP NON STOP
48 UUR ACHTER ELKAAR HOLLANDS GLORIE BIJ THE BOX
De clipzender staat in het weekend van 18 en 19 november namelijk helemaal in het teken van Nederlandse hip hop. Het gehele weekend door telt The Box de Rap NL Top 50 af tot zondagavond 18.30 uur. Dan volgt de grote finale: de bovenste twintig, met DJ's Zarayda en Zahra.
Ieder uur is er een Moccah: NL Rap Close Up met steeds een korte schets van bekend en onbekend Nederlands rap talent. Artiesten die aan bod komen zijn onder andere MC Complex, Typhoon en Senna. Ook ieder uur: Hip Hop in de kast, een spin off van het legendarische VPRO programma Achterwerk in de Kast, waarin bekende Nederlandse hip hop artiesten (Opgezwolle, K-Liber en Tim van VSOP, Pete Philly & Perquisite e.a.) iets over zichzelf vertellen.
Op zaterdag en zondagmiddag aandacht voor twee concerten van Brainpower en Raymzter, afgewisseld met interviews. Als special treat heeft The Box ook nog twee docu's in de aanbieding over de oorsprong van Nederlandse hip hop in Rotterdam en Osdorp Posse: Hollandse Hardcore Hip Hop Helden. En tussendoor kun je natuurlijk je eigen favoriete NL clips aanvragen. Genoeg om voor het hele weekend chips, cola en andere voorraden in te slaan.
-Angel-? Ben jij dat?quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Aanrader van de week:
[afbeelding]
nee helaas niet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef Z het volgende:
Staat daar ook dat nummer over moeders op?
DD Ramone & rap???quote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het kan niet erger dan die rapplaat van Dee Dee Ramone zijn
die heeft 1 rap plaat gemaakt onder de naam Dee Dee Kingquote:Op maandag 7 november 2005 18:59 schreef Quannum het volgende:
[..]
DD Ramone & rap???
Fuck zeg, ben ik blij dat ik dát nooit gehoord heb.
Is er een mogelijkheid dat je die plaat upload?quote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee helaas niet.
wel andere klassiekers als Mr T.(he was made for love), don't talk to strangers en no dope, no drugs![]()
dat is mogelijk maar illegaalquote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat je die plaat upload?![]()
Pudgee is cool!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:
je bedoelt zeker dat Bud Bundy props geeft aan Jeru
nog iets leuks uitgekomen de laatste tijd?
iemand bekend met Pudgee tha phat bastard? net ontdekt en het klinkt erg goed. is wel al van '93.
ok, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:24 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Pudgee is cool!
Check ook wat shit van The Alps en Boosting Kev. Is mid jaren 90n shizzle en ook dope!
Laters!!
AA
Geweldig. Het lijkt wel of jullie eigenlijk een goede smaak ontwikkelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Geef mij maar Bud Bundy's rap album, hij krijgt zelfs props van Jeru.
[afbeelding]
No way, die heeft z'n handen al vol aan dat flesje Budquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:
je bedoelt zeker dat Bud Bundy props geeft aan Jeru
Stel je voor...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef pfaf het volgende:
Ik heb vandaag pas voor het eerst Danger Mouse's grey album gehoord, maar wat een heerlijke plaat zeg.
Mouse, Doom en Madlib gaan mij nog eens hip-hop fan maken.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef pfaf het volgende:
Mouse, Doom en Madlib gaan mij nog eens hip-hop fan maken.![]()
Yup. Maar als jullie meer tips voor me hebben in lijn van Madvillain, Danger Doom etc.. houd ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Stel je voor...
Danger Doom ken je inmiddels al neem ik aan?
beide Viktor Vaugn albums ken je al? MF Doom heeft ook een paar hele vette solo albums gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup. Maar als jullie meer tips voor me hebben in lijn van Madvillain, Danger Doom etc.. houd ik me aanbevolen!
Wow, die wil ik ook erg graag! Het lukt alleen financieel nu even niet. Hoe bevalt 'ie?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik wil trouwens even graag dit plaatje hier posten:
[afbeelding]
gewoon om jullie jaloers te maken![]()
wat moet dat voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
Verjaadagscadeautje?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
we gaan binnenkort trouwenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wow, die wil ik ook erg graag! Het lukt alleen financieel nu even niet. Hoe bevalt 'ie?
thanksquote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef Quannum het volgende:
[..]
Verjaadagscadeautje?![]()
(gelukkige verjaardag trouwens nog)
thanksquote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gefeleliciteerd Jim!
wasda?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:06 schreef rival het volgende:
hebben mensen 'the sound of revenge' al?
damn wat een masterpiece!!!!![]()
Heb het even beluisterd, mij doet het niet niet echt iets. Maar ik kan me wel inbeelden dat anderen het vet vinden.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef rival het volgende:
het album van chamillionaire.....
Nee.. heb de vraag op diverse forums gesteld, maar geen nuttige reacties. Wel een paar relevante tracks kunnen achterhalen, maar lang niet genoeg... !quote:Op donderdag 10 november 2005 16:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het trouwens ooit nog wat geworden met die "Funky Skunk" tracklist?
Word to thatquote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef 2000seasons het volgende:
DITC was enorm vet gister...eerst om de beurt wat solo nummers en daarna als groep (zonder dikke joe) heb me zeker wel vermaakt. en nog n mooi gesigneerd kaartje aan overgehouden
Tjeez, Mr.T. met een rapplaatje. Vraagt erom, om gecheckt te worden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Aanrader van de week:
[afbeelding]
Als ze die clip van Osdorp Posse niet uitzenden dat Def P met zijn lange haren in Lijn 5 (kan even niet op de titel komen, was het niet “Moordenaar”) is het geen volwaardige Top50 en niet serieus te nemen. Er moet minimaal een O.P. nummer in zittenquote:Op maandag 7 november 2005 16:59 schreef rotskibo het volgende:
[..]
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article479
dope dope dope
Welke datum, Appelsap zijn relaxte feestjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
bij de volgende Appelsap komen de Alkaholiks![]()
en het is in de stadsschouwburg in Amsterdamvreemde maar wel coole locatie
Congratz padre!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks
ja 't was een gedeeltelijk verjaardagscadeautje
het is zaterdag 26 november in de stadsschouwburg (snap die locatie nog steeds nietquote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef Mr.Tear het volgende:
Welke datum, Appelsap zijn relaxte feestjes.
En uiteraard ook een felicitatie van mij Jim.
Angel zal dat wel wetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef Coencordia het volgende:
Ik las op www.vanillaice.com dat hij naar Nederland komt....weet iemand waar hij gaat optreden?
Ben best wel benieuwd hoe deze anti-held op dit moment bezig is.
ga je schamenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef Ez3 het volgende:
Wie is Prince Po.. ken em niet
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef Coencordia het volgende:
Ik las op www.vanillaice.com dat hij naar Nederland komt....weet iemand waar hij gaat optreden?
Ben best wel benieuwd hoe deze anti-held op dit moment bezig is.
Omg daar MOET ik heen gek wtf!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:14 schreef Mip1988 het volgende:
rond de jaarwisseling: Method Man & Redman in Amsterdam!
meer info volgt nog
Vette shit gastquote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
gisteren techno gehoord met hip hop invloeden: Dave Clarke
check het hip hop nummer van hem op http://www.ilovetechno.be/main.htm (linksonderin op het plusje klikken).
Wel grappig idd. Veel bekende samplesquote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
check het hip hop nummer van hem op http://www.ilovetechno.be/main.htm (linksonderin op het plusje klikken).
Heb die gast vaak live gezien op verschillende techno feestjes. Daar kon ik de hiphop invloed niet echt merken om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Zal eens luisterenquote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |