En uit zorg voor de arme kijkertjes op internet alleen te bekijken als je BNN lid bentquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voor de dirty-minded: het gaat over drugs.

Wie niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:08 schreef Monidique het volgende:
Johan, pop van Speth.

Dat is nog niet half pessimistisch.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef Monidique het volgende:
Ik niet. Ik besef nu dat ik wel kan proberen te schrijven, maar zal falen, wel kan proberen te denken, maar zal falen, wel kan proberen te werken, maar zal falen, wel kan proberen te studeren, maar zal falen. Dat is wel erg pessimistisch.

Schopje => R&P.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:20 schreef Monidique het volgende:
Hm... nee, ik heb er geen vertrouwen in.

In de Kaiser?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:20 schreef Monidique het volgende:
Hm... nee, ik heb er geen vertrouwen in.

Alleen als hij het Heilige Land verovert op de joden en de Saracenen en dat zit er wel niet in.quote:

quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat kunnen de Joden zelf wel.

http://www.nieuws.nl/bericht/4/41727quote:'Burgerinitiatief van de baan'
Uitgegeven op 10 oktober 2005 om 22:06 uur
(Novum) - Het burgerinitiatief lijkt van de baan. Een Kamermeerderheid is tegen dit voorstel om de burger meer inspraak te geven in de landelijke politiek, meldt RTL Nieuws maandag. Met het burgerinitiatief zou elke Nederlander een onderwerp op de Haagse agenda kunnen zetten door vijftienduizend handtekeningen te verzamelen. De Tweede Kamer zou dan verplicht zijn over het onderwerp te debatteren.
Kamerlid Niesco Dubbelboer pleit er namens de PvdA al enkele jaren voor het burgerinitiatief, dat op gemeentelijk en provinciaal niveau al bestaat, landelijk in te voeren. Volgens hem is het een manier om de politiek dichter bij de mensen te brengen. Het CDA was al tegen het voorstel. De VVD sluit zich volgens RTL Nieuws nu bij de christen-democraten aan. "Ik denk dat we het doel wel steunen om te zoeken naar mogelijkheden om burgers meer bij de politiek te betrekken", zegt Willibrord van Beek namens de liberalen. "Maar dat wil niet zeggen dat je daarmee elk middeltje ook zou moeten omarmen."
Tweede-Kamervoorzitter Frans Weisglas reageert teleurgesteld op het standpunt van zijn partijgenoot. Volgens hem zitten politici vaak 'vastgebakken aan vaste procedures'. Ze hebben vaak wel 'in woorden' de wens om dingen te veranderen, zegt Weisglas. "Maar als puntje bij paaltje komt, dan schrikt men op de een of andere manier weer terug: zou het niet teveel werk zijn, is het niet te makkelijk? Ik denk dat je iets vooruitstrevender zou moeten zijn."
[Copyright 2005, Novum]

Nee hoor, die bestaan echt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Soep.

Dat weet ik. Ik erger Monikick.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nee hoor, die bestaan echt.![]()

De oude vertrouwde linkse oplossingen zijn zo te zien terug van weggeweest.quote:122 Teletekst ma 10 okt
Khodorkovski naar onbekend werkkamp
MOSKOU In Rusland is de veroordeelde
olietopman Michail Khodorkovski naar
een werkkamp overgeplaatst,maar de
autoriteiten weigeren te zeggen waar.
Zijn advocaat kwam tevergeefs naar de
Moskouse gevangenis waar hij de laatste
twee jaar vastzat.
Justitie laat weten dat de familie van
Khodorkovski schriftelijk op de hoogte
wordt gesteld als hij in het werkkamp
is aangekomen.
Khodorkovski is veroordeeld tot 8 jaar
cel wegens belastingfraude.Onbekend is
of de maatregel te maken heeft met de
sarcastische verjaardagsbrief die hij
vorige week aan president Poetin zond.

De anti-Israël joden zijn mensen volgen de letter van de Thora letterlijk op en zijn zo mogelijk nog radicaler dan de zionisten.quote:

Mij erger je niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik erger Monikick.

Vooral doorgaan met schrijven, dat zijn vaak de leukste stukken!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Monidique het volgende:
O, waarom! Ik probeer wat te schrijven, maar na tien woorden zie ik al hoe waardeloos het is. Waarom kan ik dat niet gewoon? Dat is toch absurd. Maar misschien moet ik gewoon volhouden. Het zou sowieso wijs zijn, want wat moet ik doen als ik niet kan schrijven? Welke illusies blijven er dan nog over of komen er juist bij?

Dat is dan wel weer het andere uiterste!quote:

Import uit Frankrijk ligt hier niet zo goed. Een Pruisische koning zou populairder zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Toch zouden ze wel wat meer aan importkoningenophemelen mogen doen![]()

Lag Lippe niet ook in Pruisen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:06 schreef du_ke het volgende:
Import uit Frankrijk ligt hier niet zo goed. Een Pruisische koning zou populairder zijn.

Ik bewonder zijn werk. Zijn analyze over het Midden-Oosten, centraal-Azië en China "the Grand Chessboard" is steengoed en bijna van voorspellende porporties, iets wat slecht nieuws is voor de wereldvrede, maar dat is uiteraard niet Brzezinski aan te rekenen. Welke politieke overtuiging hij aanhangt is dan niet zo intressant. Politieke voorkeuren zijn voor mij geen allesbepalende maatstaaf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Bresjinski Die Amerikaan van Poolse afkomst![]()
Is toch veels te links voor jou?!

Ja, deze lui leven tenminste voor de passiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Beste poster aller tijden:
[afbeelding]

Al tijden. Het boek is tevens een leuke introductie in het laagste der laagste van de politieke spelletjes die er gespeeld worden, namelijk "geopolitiek".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |