quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal me even inlezen. Maar jij hebt gelijk natuurlijk. Ongezien. Ik ben jouw pop, pop.
Desnoods met inbreng van een heer der schepping. Uitnodigingen voor dit trio schrijven wij op de huid van een versnipperde vrouw, zoals eens de Richteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:28 schreef Floripas het volgende:
Een trio? Hm.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Desnoods met inbreng van een heer der schepping. Uitnodigingen voor dit trio schrijven wij op de huid van een versnipperde vrouw, zoals eens de Richteren.
Properties?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Snel, M., en zonder spieken; wie staat er in mijn plaatje?
Dat stel ik wel op prijs bij gezelschappen groter dan twee. Drie dames is al snel een kippenhok. Maar ik meen dat Floripas oproept tot een vergadering, mogelijk is een en ander te combineren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Desnoods met inbreng van een heer der schepping.
De heer zij geprezen voor mijn reeds generaties bijbelloze familie. Hu!quote:Uitnodigingen voor dit trio schrijven wij op de huid van een versnipperde vrouw, zoals eens de Richteren.
Ein Bitt, sehr geehrter Cleveringa.quote:
Hervorragend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ein Bitt, sehr geehrter Cleveringa.
Of je vraagt je af waarom ze bij Adobe voor een simpel readertje een programma nodig hebben van 30 mbquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:01 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een nieuwe computer
In tegenstelling tot die bijbel blijkt die Multatuli bijzonder leesbaar. Zeer onlangs heb ik de Max Havelaar gelezen. Het lezen van het verzameld werk (in tweevoud in vaders kast) is daarna op mijn lijst goede voornemens bijgeschreven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat van die Richteren is een witz van Multatuli.
Ge-bookmarkedquote:
Kijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Of je vraagd je af waarom ze bij Adobe voor een simpel readertje een programma nodig hebben van 30 mb![]()
Daarbij, mijn computer is een zich evoluerend geheel, ik schaf mischien over een halfjaartje een nieuwe mobo + cpu aan, de rest is al up-to-date. Maar ja, dit werkt ook prima, dus waarom zou ik eigenlijkgéén dual-core nodig voor een beetje internet, e-mail en spss.
Elke vier jaar een nieuwe computerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Of je vraagt je af waarom ze bij Adobe voor een simpel readertje een programma nodig hebben van 30 mb![]()
Daarbij, mijn computer is een zich evoluerend geheel, ik schaf mischien over een halfjaartje een nieuwe mobo + cpu aan, de rest is al up-to-date. Maar ja, dit werkt ook prima, dus waarom zou ik eigenlijkgéén dual-core nodig voor een beetje internet, e-mail en spss.
aapje, waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kijk!
Dat vind ik nou eens een goeie opmerking!
Voor internet heb je slechts een sullig OS-je nodig, een netwekkaartje in een 386Sx en je bent in Business
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |