hopelijk inspireert de drank tot een anderquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?
Ruzies zijn leuk, roddel en achterklap, maar dit gelal van Linda en Roel
hopelijk inspireert de drank tot een en anderquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?
Ruzies zijn leuk, roddel en achterklap, maar dit gelal van Linda en Roel
Ik zie m ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch zie ik een bepaalde chemie tussen Tan en Roel![]()
jahaa!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
ik kom net binnen, maarre: is Linda echt zo bezopen als ze lijkt??!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
Jullie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Willen jullie naar een paar saaie dozen kijken dan??
Nee, laat Linda maar lekker zitten dan blijft het nog een beetje onvoorspelbaar!
Of heb je liever Rob, Chantal, Dido, Naat of Menno waar geen reet vanuit gaat??
Meer drank in het huis!!!![]()
Dat is wel een hele goeie scan om dit draadje mee te beginnen!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
beetje eenrichtingsverkeer als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch zie ik een bepaalde chemie tussen Tan en Roel![]()
Hahaha, juistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:57 schreef Gert het volgende:
Kanker op met je chocolademousse, mankpoot.
Sinterklaas wil BIER!![]()
Precies, en de wat nuchterer types slaan dadelijk heus nog wel aan het roddelen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hopelijk inspireert de drank tot een en ander
nee je in no time laten bezwangeren door een willekeurige antiliaan, daar druipt nix vanafquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja uit haar ongenoegen over Linda: "De geilheid druipt er weer vanaf".
Nathalie hinnikt ernaast wat (of was het lachen?)
haar drankprobleem??quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, en de wat nuchterer types slaan dadelijk heus nog wel aan het roddelen.
Dat ze "Linda graag willen helpen met haar probleem" enzo.
Toen Naat gisteren moest lachen dacht ik even dat ik Chantal hoordequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja uit haar ongenoegen over Linda: "De geilheid druipt er weer vanaf".
Nathalie hinnikt ernaast wat (of was het lachen?)
Roel is nog steeds dronkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Arcee het volgende:
Is Roel ook dronken?
ach Roel wordt weer agressief, Linda gaat kotsen, daar tussen wordt er nog ergens gebekt, en dan keilt Roel en zijn pielemoos weer in slaap.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hopelijk inspireert de drank tot een ander
idd, alleen al het in 1 huis zitten met naat of chantal of rob zou voormij al reden zijn om 2 kratten per dag weg te klokken in de hoop dat de dag dan misschien een heel klein beetje sneller zou gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef FlowKey het volgende:
ach ... als ik in zo'n huis zat zou ik ook weinig anders weten dan alle drank die er is op te maken ...
Roel heeft net goed gegeten en gaat zo aan de koffie, dus dan kan die dr weer even tegen aanquote:
Tuurlijk is toch ook logisch! Linda en Roel mogen toch best dronken zijn? Als ik ernaast zou zitten had ik daar geen problemen mee!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet zeggen dat Nathalie behoorlijk ruimdenkend blijkt te zijn.... Ze neemt het toch min of meer op voor Linda en Roel....
Tanja is er goed in andere mensen verwijten wat ze zelf ook minstens zo 'erg' doet. Zoals geilheid inderdaad, woorden gebruiken die niet bij een 'dame' horen en zo zijn er nog veel meer voorbeelden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef versabommie het volgende:
nee je in no time laten bezwangeren door een willekeurige antiliaan, daar druipt nix vanaf![]()
Of: waarom vraagt niemand het?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Waarom vertellen Dido en Chantal niet wat de reden was van hun dbk bezoek?
Ga dan je bed in, denk ik dan...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:05 schreef milagro het volgende:
Nou, dat was Linda dan.
Op de bank , emmer ernaast.... lachen!![]()
![]()
dat sommetje kennen we nou toch wel .... LINDA + DRANK = HUILENquote:
ze is haar aan het troosten hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef versabommie het volgende:
KUTSJANTAL! GA EENS DOOD!
dit zijn toch echt andere tranen, hoor , dan die van Dido of Lies of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
En nu Linda aan het janken. Ze volgen elkaar één voor één op vandaag.
bij haar is het wel oprecht hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is echt wel heel erg lief.....
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is echt wel heel erg lief.....
Zeker wetenquote:
Willens en wetens, doelbewust.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:11 schreef versabommie het volgende:
Linda: en wie maakt me dan aan het huilen?
sjankwal: heb ik het weer gedaan?
JA KUTWIJF!
daar ben ik het dan weer niet mee eens, de gluiperdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:13 schreef BlaBlub het volgende:
JaMenno vind ik ook erg lief sinds vandaag
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Willens en wetens, doelbewust.
Iedereen weet dat als iemand die in de staat van Linda verkeert op de bank gaat liggen, die binnen 5 minuten in coma ligt. Dus lekker laten liggen zou je denken, als je het goed met iemand voor hebt.
Volgens mij mogen de andere bewoners 'm niet zien...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
Die dingen kun je gewoon op je schouderblad plakken ook, heb hem nog nooit op mijn reet geplakt.
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
Die dingen kun je gewoon op je schouderblad plakken ook, heb hem nog nooit op mijn reet geplakt.
waarschijnlijk mogen de andere bewoners het niet weten. En op een schouder zien ze zo, reet niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheuren
Hier en daar een buiquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
En nu Linda aan het janken. Ze volgen elkaar één voor één op vandaag.
Ik vind haar wel genuanceerd over Linda. Ze zegt dat het gewoon een heel ander type is, en dat ze daarom niet met haar zou willen overblijven in het BB huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:19 schreef Falco het volgende:
Dido zit weer Linda te bashen, wat een takketrut!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheuren
Hangen in de woonkamer, zo te zien foto's van Didoquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef Wup het volgende:
D.Rose wat zijn dat voor foto's?
ik vind haar ook met de dag meer okequote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Chantal houdt het gesprek met de verkeerde persoon.
Roel is degene die voor spanning zorgt, door zijn treiterige botte opmerkingen links en rechts.
Dido reageert heel normaal op een en ander.
same here ik skippem!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is heel aardig: een licht aangeschoten Roel in gesprek met Dido
(ik skip de BB tv uitzending)
Maar die knuf was wel lief.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Chantal houdt het gesprek met de verkeerde persoon.
hij is erg vervelendquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
Gisteren zich kwetsbaar opgesteld
Wat een mega lul is dit zeg
Nee hier ook weer. De nieuwe Dell servers hebben weinig verbetering gebracht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef FlowKey het volgende:
ff terzijde ... ligt het aan mijn kant van het verhaal of duurt het bij iedereen een half jaar voordat FOK! reageert ...?
Hey Milagro, leuk je weer te lezen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
IJskonijn.quote:
Nou iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef milagro het volgende:
Afknapper?
Okay opgelost, Roel, flikker dan op!
Het is echt een boerelul.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
snap ik ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef FlowKey het volgende:
waarom doen ze die moeite nog eigenlijk?
hij hoort gewoon niet wat ze zegtquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef regenworm het volgende:
Het is echt een boerelul.
En dat moet dido tegen hem zeggen.
prima dido ga zo door
Domme opmerking.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Roel gaat ruzie maken
Je lijktop mn ex zegt hij tegen Dido
Hij heeft haar de avond ervoor onwijs loperen treiteren en uitlokken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef Falco het volgende:
Ze zei vanochtend: Hoi klootzak!
Dido doet ook aardig tegen Roel
PRACH-TIG!quote:
moet andersom ook geen begrip vragen en zeiken over het woordje "klootzak' en douchen met Menno....quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:38 schreef AnTjUh het volgende:
Roels zegt als ik geen kans meer maak bij je waarom moet ik dan steeds rekening met je houden
whhhahahhaa gelijk heeft tie
Precies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Dido bedoelt is volgens mij, dat ze het pijnlijk vind Roel met Linda te zien. Uit teleurstelling dat het tussen haar en Roel niets geworden is.
Roel gaat in op zijn handeling (Linda knuffelen), en niet op het gevoel dat het Dido geeft.
Typisch dat Roel zoiets niet invoelt.
Dan moet zij niet zo zeiken over die handelingen met Linda, mên.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
moet andersom ook geen begrip vragen en zeiken over het woordje "klootzak' en douchen met Menno....
jankzak.
roel denkt alleen aan zijn pikquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Dido bedoelt is volgens mij, dat ze het pijnlijk vind Roel met Linda te zien. Uit teleurstelling dat het tussen haar en Roel niets geworden is.
Roel gaat in op zijn handeling (Linda knuffelen), en niet op het gevoel dat het Dido geeft.
Typisch dat Roel zoiets niet invoelt.
ff een resume:quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
moet andersom ook geen begrip vragen en zeiken over het woordje "klootzak' en douchen met Menno....
jankzak.
Precies, ik herken haar reactie wel, hoor, nog veel voor iemand voelen, maar toch weten dat je omdat het vertrouwen weg is, want teveel gekwetst, niet verder kan en wil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel denkt alleen aan zijn pik
roel denkt alleen aan zijn zelf
roel draait alles om
Dido sta op en loop weg hij begrijpt het toch niet.
en hem toch 24 uur per dag zien is best moeilijk en dan ook nog gestopt met roken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, ik herken haar reactie wel, hoor, nog veel voor iemand voelen, maar toch weten dat je omdat het vertrouwen weg is, want teveel gekwetst, niet verder kan en wil.
Maar goed, de weekopdracht redt ons van dit gezeik
Linda mag op de stip !![]()
Ik hoop het wel want van dat getuttel wordt ik een beetje gek vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Iedereen een uur op de stip en 1 iemand gezelschap, lijkt mij
Tanja gaat bevallen snel
quote:
Nee, iets over Dido en Roel, maar ik was er niet tevreden over, dus ik dacht: laat ook maar zitten.quote:
woensdag en donderdag regenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat chantal, dido en roel met nachtvorst een uur moeten staan zonder sigaretten
maak me gek!
midden in een herfstbui 's nachts om 3 uur iemand die gedwongen is te stoppen met roken moederziel alleen in een tuin........ heerlijke TV toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
wat is er zo leuk aan die weekopdracht ?? kunnen ze nou echt niks originelers bedenken, wat levert dit nou voor leuke beelden op ?!?!?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Menno is echt lief voor Linda, Menno is trouwens de enige die meeleeft met zijn medebewoners...
jammer dat niemand dat ziet!
zo'n dronken troll zou ik ook gewoon laten liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Menno is echt lief voor Linda, Menno is trouwens de enige die meeleeft met zijn medebewoners...
jammer dat niemand dat ziet!
lulligquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
woensdag en donderdag regen
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ze gaan er al vanuit dat het gaat regenen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht: De Stip
ze hebben een stip die in het midden van de tuin moeten leggen.
Er moet tot donderdag altijd iemand op de stip staan.
Laat maar zitten dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, iets over Dido en Roel, maar ik was er niet tevreden over, dus ik dacht: laat ook maar zitten.
Werd een beetje veel dronken vandaag en ligt een beetje te liggen.quote:
jij maakt grappen!! natuurluk nie!! (Lieske ook niet trouwens). ze mogen voor hapjes en drankjes zorgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
beetje schot voor open doel waarschijnlijk: doet de zeug tanja mee met de weekopdracht?
Ik was heel even weg, hoe is deze lijst tot stand gekomen? Linda na Roel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido
Chantal
Rob
Joost
Nathalie
Ingrid
Menno
Roel
Linda
in de nacht wordt het pas interesting..
is allicht interessanter dan naar slapende bewoners kijken.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef arneaux het volgende:
Nee, jongens, DAN zijn we lekker bezig met zn allen. Midden in de nacht naar iemand kijken, die in de regen op een stip staat, om een weekopdracht te voltooien.
Hij was net naar de DBK geroepen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
volgens Menno mogen ze tijdens de opdracht geen spelletjes doen
nee, voor de lol, het verdriet kwam pas na het zuipenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu al.Verdriet verzuipen of wat?
wow hij zegt wat
Nu is er tenminste 24 uur leven in de brouwerijquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef Arcee het volgende:
Pfff, nou gaat 't zeker weer steeds over die weekopdracht?
Ze moeten geen afleiding hebben, maar lekker op elkaar aangeven zijn.
Ze hadden het over niet slapen? Hoelang mogen die niet slapen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:12 schreef elskreeft het volgende:
[..]
jij maakt grappen!! natuurluk nie!! (Lieske ook niet trouwens). ze mogen voor hapjes en drankjes zorgen
Het was dus jammer genoeg geen 1dagsvliegquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:09 schreef regenworm het volgende:
klaas de bromvlieg is ook weer wakker geworden. BRR BRR
Zoals vanouds dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, voor de lol, het verdriet kwam pas na het zuipen
er werd niets gezegd of gevraagd
Te sterker nic-plijsters!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:16 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Chantal in de slaapkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |