Willens en wetens, doelbewust.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:11 schreef versabommie het volgende:
Linda: en wie maakt me dan aan het huilen?
sjankwal: heb ik het weer gedaan?
JA KUTWIJF!
daar ben ik het dan weer niet mee eens, de gluiperdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:13 schreef BlaBlub het volgende:
JaMenno vind ik ook erg lief sinds vandaag
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Willens en wetens, doelbewust.
Iedereen weet dat als iemand die in de staat van Linda verkeert op de bank gaat liggen, die binnen 5 minuten in coma ligt. Dus lekker laten liggen zou je denken, als je het goed met iemand voor hebt.
Volgens mij mogen de andere bewoners 'm niet zien...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
Die dingen kun je gewoon op je schouderblad plakken ook, heb hem nog nooit op mijn reet geplakt.
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheurenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
Die dingen kun je gewoon op je schouderblad plakken ook, heb hem nog nooit op mijn reet geplakt.
waarschijnlijk mogen de andere bewoners het niet weten. En op een schouder zien ze zo, reet niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Stoplicht het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheuren
Hier en daar een buiquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
En nu Linda aan het janken. Ze volgen elkaar één voor één op vandaag.
Ik vind haar wel genuanceerd over Linda. Ze zegt dat het gewoon een heel ander type is, en dat ze daarom niet met haar zou willen overblijven in het BB huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:19 schreef Falco het volgende:
Dido zit weer Linda te bashen, wat een takketrut!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:20 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze in de DBK gezegd dat dat moest ... die regie zit zich nu te bescheuren
Hangen in de woonkamer, zo te zien foto's van Didoquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef Wup het volgende:
D.Rose wat zijn dat voor foto's?
ik vind haar ook met de dag meer okequote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Chantal houdt het gesprek met de verkeerde persoon.
Roel is degene die voor spanning zorgt, door zijn treiterige botte opmerkingen links en rechts.
Dido reageert heel normaal op een en ander.
same here ik skippem!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is heel aardig: een licht aangeschoten Roel in gesprek met Dido
(ik skip de BB tv uitzending)
Maar die knuf was wel lief.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Chantal houdt het gesprek met de verkeerde persoon.
hij is erg vervelendquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
Gisteren zich kwetsbaar opgesteld
Wat een mega lul is dit zeg
Nee hier ook weer. De nieuwe Dell servers hebben weinig verbetering gebracht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef FlowKey het volgende:
ff terzijde ... ligt het aan mijn kant van het verhaal of duurt het bij iedereen een half jaar voordat FOK! reageert ...?
Hey Milagro, leuk je weer te lezen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
IJskonijn.quote:
Nou iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef milagro het volgende:
Afknapper?
Okay opgelost, Roel, flikker dan op!
Het is echt een boerelul.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
Wat een eikel!
snap ik ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:32 schreef FlowKey het volgende:
waarom doen ze die moeite nog eigenlijk?
hij hoort gewoon niet wat ze zegtquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef regenworm het volgende:
Het is echt een boerelul.
En dat moet dido tegen hem zeggen.
prima dido ga zo door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |