hopelijk inspireert de drank tot een anderquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?
Ruzies zijn leuk, roddel en achterklap, maar dit gelal van Linda en Roel
hopelijk inspireert de drank tot een en anderquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan wéér dit?
Ruzies zijn leuk, roddel en achterklap, maar dit gelal van Linda en Roel
Ik zie m ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch zie ik een bepaalde chemie tussen Tan en Roel![]()
jahaa!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
ik kom net binnen, maarre: is Linda echt zo bezopen als ze lijkt??!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
Jullie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Willen jullie naar een paar saaie dozen kijken dan??
Nee, laat Linda maar lekker zitten dan blijft het nog een beetje onvoorspelbaar!
Of heb je liever Rob, Chantal, Dido, Naat of Menno waar geen reet vanuit gaat??
Meer drank in het huis!!!![]()
Dat is wel een hele goeie scan om dit draadje mee te beginnen!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef FlowKey het volgende:
beetje eenrichtingsverkeer als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
En toch zie ik een bepaalde chemie tussen Tan en Roel![]()
Hahaha, juistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:57 schreef Gert het volgende:
Kanker op met je chocolademousse, mankpoot.
Sinterklaas wil BIER!![]()
Precies, en de wat nuchterer types slaan dadelijk heus nog wel aan het roddelen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hopelijk inspireert de drank tot een en ander
nee je in no time laten bezwangeren door een willekeurige antiliaan, daar druipt nix vanafquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja uit haar ongenoegen over Linda: "De geilheid druipt er weer vanaf".
Nathalie hinnikt ernaast wat (of was het lachen?)
haar drankprobleem??quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, en de wat nuchterer types slaan dadelijk heus nog wel aan het roddelen.
Dat ze "Linda graag willen helpen met haar probleem" enzo.
Toen Naat gisteren moest lachen dacht ik even dat ik Chantal hoordequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja uit haar ongenoegen over Linda: "De geilheid druipt er weer vanaf".
Nathalie hinnikt ernaast wat (of was het lachen?)
Roel is nog steeds dronkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Arcee het volgende:
Is Roel ook dronken?
ach Roel wordt weer agressief, Linda gaat kotsen, daar tussen wordt er nog ergens gebekt, en dan keilt Roel en zijn pielemoos weer in slaap.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hopelijk inspireert de drank tot een ander
idd, alleen al het in 1 huis zitten met naat of chantal of rob zou voormij al reden zijn om 2 kratten per dag weg te klokken in de hoop dat de dag dan misschien een heel klein beetje sneller zou gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef FlowKey het volgende:
ach ... als ik in zo'n huis zat zou ik ook weinig anders weten dan alle drank die er is op te maken ...
Roel heeft net goed gegeten en gaat zo aan de koffie, dus dan kan die dr weer even tegen aanquote:
Tuurlijk is toch ook logisch! Linda en Roel mogen toch best dronken zijn? Als ik ernaast zou zitten had ik daar geen problemen mee!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet zeggen dat Nathalie behoorlijk ruimdenkend blijkt te zijn.... Ze neemt het toch min of meer op voor Linda en Roel....
Tanja is er goed in andere mensen verwijten wat ze zelf ook minstens zo 'erg' doet. Zoals geilheid inderdaad, woorden gebruiken die niet bij een 'dame' horen en zo zijn er nog veel meer voorbeelden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef versabommie het volgende:
nee je in no time laten bezwangeren door een willekeurige antiliaan, daar druipt nix vanaf![]()
Of: waarom vraagt niemand het?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Waarom vertellen Dido en Chantal niet wat de reden was van hun dbk bezoek?
Ga dan je bed in, denk ik dan...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:05 schreef milagro het volgende:
Nou, dat was Linda dan.
Op de bank , emmer ernaast.... lachen!![]()
![]()
dat sommetje kennen we nou toch wel .... LINDA + DRANK = HUILENquote:
ze is haar aan het troosten hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef versabommie het volgende:
KUTSJANTAL! GA EENS DOOD!
dit zijn toch echt andere tranen, hoor , dan die van Dido of Lies of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
En nu Linda aan het janken. Ze volgen elkaar één voor één op vandaag.
bij haar is het wel oprecht hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is echt wel heel erg lief.....
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is echt wel heel erg lief.....
Zeker wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |