OMG, ik zie net in de reguliere uitzending het spontane musicalliedje van Dido en Joost!
Nu ben ik weer helemaal pro-Dido... iedereen die spontaan in een lied over stoppen met roken uitbarst verdient het te blijven! Ook kudos voor Joost natuurlijk, maar van hem verwacht ik niet anders.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b] Ik sta in niemands sig ;(
wie verzint het trouwens om die opdracht te geven tijdens de uitzending.. Ik kan verdorie toch ook niet alles tegelijk volgen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing. Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide. Victory belongs to the most persevering
Nee, jongens, DAN zijn we lekker bezig met zn allen. Midden in de nacht naar iemand kijken, die in de regen op een stip staat, om een weekopdracht te voltooien.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop. Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007. Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
beetje schot voor open doel waarschijnlijk: doet de zeug tanja mee met de weekopdracht?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing. Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide. Victory belongs to the most persevering