abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:53:45 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31339193
Gisteren sloegen de honden van de overburen weer eens aan voor de zoveelste keer in een uur.
TV kijken wilde niet meer lukken en het leefgenot word me al gedurende enige tijd verziekt door die buren.
De buren zijn gewoon thuis maar doen niets om die tering klote honden stil te krijgen en te houden.
Ik was het gisteren zo zat dat ik zelfgemaakte pepperspray maakte en had me voorgenomen dit in hun richting te spuiten als ze weer aansloegen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik voegde mijn woord bij mijn daad.
De honden waren er best ziek van geloof ik maar het blaffen hield niet op.

Dus aanbellen bij de buren wat ze in vredesnaam met 4 kuthonden moesten en hen die niets doen om ze stil te houden.
Ik praat met de zoon des huize en zijn vriendin komt op hoge poten en grote bek aanzetten en ik zeg haar stil te zijn want ik praat met haar vriend.
Ouders en opa komen naar buiten en die opa, een mislukte kolonel uit het leger zegt dat honden horen aan te slaan ook al gebeurd er niets. De seniele gast loopt daarna weer weg.
Die vriendin blijft doorschreeuwen en ik zet mijn rechter wijsvinger naar mijn mond als teken om stil te zijn. hahahahahaha hierdoor raakte ze helemaal over haar toeren

Enfin ik heb gezegd dat ik niet insta voor wat hun honden zal overkomen.
vandaag was het een oase van rust

Ter verduidelijking, in onze straat zijn er welgeteld 14 honden. Plus nog de straathonden die zo nu en dan de rust eens verstoren.
De straat is niet langer dan 60 meter.

Mijn hondenhaat is nu weer eens versterkt.
Ik kots op honden!!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31339366
Zelgemaakte pepperspray op die honden spuiten?

Als ik hun was, zou ik meteen de politie bellen wegens dierenmishandeling.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:05:26 #3
110987 ErwinRommel
pi_31339435
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:02 schreef Syytön het volgende:
Zelgemaakte pepperspray op die honden spuiten?

Als ik hun was, zou ik meteen de politie bellen wegens dierenmishandeling.
Onzin!!!!
Die kutbeesten maken een tering herrie waar je u tegen zegt. Ze hebben er 4.
Als ze nog steeds niets ondernemen neem ik wel actie.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:10:04 #4
33294 Qlimax
- original -
pi_31339557
vieze duitse stinkherders zeker...tokkies
- 010 -
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:10:17 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31339563
Welkom in een overbevolkt land, waar mensen ook nog slaven (ehhh honden) houden, om iets in huis te hebben waardoor ze kunnen zien dat ze niet helemaal achteraan stonden toen de IQ's werden uitgedeeld.
censuur :O
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:11:36 #6
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31339582
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:

Mijn hondenhaat is nu weer eens versterkt.
Ik kots op honden!!!!
Logisch dat je er agressief van wordt, maar ik denk dat je eerder de eigenaren er voor op aan moet kijken dan de honden. Die beesten worden nu eenmaal zo door die Tokkies opgevoed.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:12:19 #7
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_31339595
Honde horen aan te slaan? Wat een goede reden! En wat als ze bijten? Hoort dat dan ook?
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_31339612
honden zijn ook kut beesten.
I'm not the man you think I am!
pi_31339622
Anders stuur je het afrika korps toch even langs?
Their eyes opaque.
pi_31339661
alsof die honden er wat aan kunnen doen dat ze geen of een slechte opvoeding krijgen.
Je kan beter wat aan de buren zelf doen, of durf je dat niet? Ik maak nl. uit je verhaal op dat ze in een afgeschermde tuin zitten en weinig terug kunnen doen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31339749
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Onzin!!!!
Die kutbeesten maken een tering herrie waar je u tegen zegt. Ze hebben er 4.
Als ze nog steeds niets ondernemen neem ik wel actie.
Heb wel een beetje dubbel gevoel hierover.
aan de ene kant zijn honden stinkende afhankelijke lawaaimakende beesten... aan de andere kant is zelfgemaakte pepperspray spuiten op dieren niet echt een teken van sociale acceptatie en verdraagzaamheid
Als ik de hondeneigenaar was en ik kwam erachter dat je pepperspray naar mijn dieren spuit, zou ik niet voor mezelf in kunnen staan, sterker nog ik zou je gewoon ter plekke neerhoeken . Komop zeg, die beesten blaffen omdat dat in hun aard zit, niet om jou te irriteren, egocentrisch figuur
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:22:04 #12
83951 rashudo
project 2501
pi_31339784
Je kan ook gewoon wat heroine over de schutting gooien, worden ze lekker rustig van.
Their eyes opaque.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:25:35 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_31339849
Blijf vannacht wakker en ga om het half uur aanbellen, kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vinden dat die honden aanslaan
So we just called him Fred
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:34:34 #14
110987 ErwinRommel
pi_31340059
De pitbull van de naaste buren kan wel stil zijn en pas echt ingrijpen als er iets mis zit.
Daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee.
het probleem zit in het feit dat die 4 kutbeesten van de overburen voor niets en om de haverklap aanslaan.
Na al eerder geklaag en nul op rekest gekregen was de maat vol. Dus pepperspray spuiten in die blaffende snoeten.
gejank werd er echter niet minder om. Ik denk nu aan andere middelen om de eigenaren eens tot enig nadenken te zetten want met hen valt niet te praten.

Laxeer bv. Moet nog ff kijken of er geen blijvend letsel aan die beesten kan zijn na gebruik daarvan.
Schijten ze de boel maar onder bij de eigenaar ipv. de rust te verstoren.

De zoon des huize gisteren wilde me idd neerhoeken, echter dit wilde niet lukken omdat ik toch een maatje groter ben.
Grappig dat die gepensioneerde kolonel het leger zou inschakelen. De mislukkeling (dat weet hij zelf niet) heeft echter te weinig invloed en is zeer impopulair bij zijn oude manschappen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:36:45 #15
110987 ErwinRommel
pi_31340113
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:25 schreef FredvZ het volgende:
Blijf vannacht wakker en ga om het half uur aanbellen, kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vinden dat die honden aanslaan
Al aan gedacht maar dan net iets anders: NL geluid van de honden opnemen met een decibel meter en deze gegevens aan de gemeente geven.
of het op te nemen en deze geluiden in het holst van de nacht vanuit mijn mooie geluidsinstalatie afspelen.
Maar dan heb ik weer de rest tegen me omdat IK hen uit hun slaap hou.
pi_31340155
Mischien hebben ze duitse voorouders, halverwege de jaren 40 was er een grote emigratiegolf richting zuid amerika.
Duits praten dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31340318
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Al aan gedacht maar dan net iets anders: NL geluid van de honden opnemen met een decibel meter en deze gegevens aan de gemeente geven.
Is al beter dan als een tokkie die honden molesteren.
pi_31340491
Pepperspray, laxeermiddel... doe ff normaal man.

Die honden kunnen er niks aan doen, het ligt aan de mensen. Als ze niet voor rede vatbaar zijn, bel dan de politie. Net zolang tot ze er iets aan komen doen.

Als je die dieren iets aan gaat doen krijg je nog veel grotere problemen, trust me. En terecht. Als iemand jouw dieren iets aan zou doen zou jij het ook niet pikken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:02:42 #19
110987 ErwinRommel
pi_31340638
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef Wriker het volgende:
Pepperspray, laxeermiddel... doe ff normaal man.

Die honden kunnen er niks aan doen, het ligt aan de mensen. Als ze niet voor rede vatbaar zijn, bel dan de politie. Net zolang tot ze er iets aan komen doen.

Als je die dieren iets aan gaat doen krijg je nog veel grotere problemen, trust me. En terecht. Als iemand jouw dieren iets aan zou doen zou jij het ook niet pikken.
het aanpakken van die mensen ligt hem nu net. Er valt geen gesprek met ze te voeren. ja, je kan klagen wat je wilt, maar ze zijn doof.
Klaarblijkelijk heeft mijn uitbarsting van gisteren gewerkt en houden ze die kuthonden nu binnen of in hun achtertuin.
Werkt dus wel degelijk door juist wat hen lief is te bedreigen met iets wat on-orthodox is

vandaag hebben ze nog geen kik gegeven. Ik ben blij als over een week blijkt dat de boodschap is overgekomen.
Niet goedschiks?? prima!! dan maar kwaadschiks. En soms blijkt het te werken en is er nu een heerlijke serene rust
pi_31340669
Koop een nintendogs voor ze
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:04:46 #21
110987 ErwinRommel
pi_31340684
Honden zijn echt onrein. Vieze beesten zijn het. De boel bekakken, als een achterlijke lawaai maken.
De mens die deze beesten houd is nog erger. Althans die mensen die die kut beesten niet stil kunnen houden.
Zo kom ik vaak op een bbq, en de honden lopen los rond en schooien bij het leven. Bij mij valt niets te halen, behalve een trap na.
Hou die beesten in toom gvd!!!!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:13:47 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31340892
Ik vind je frustratie wel begrijpelijk maar pepperspray of wat dan ook over honden heenkieperen is toch echt lomp.
Vampire Romance O+
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:17:56 #23
110987 ErwinRommel
pi_31340982
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind je frustratie wel begrijpelijk maar pepperspray of wat dan ook over honden heenkieperen is toch echt lomp.
Lomp is het idd. Ik praat het ook niet goed. Echter het schijnt resultaat te hebben gehad. Edoch niet iets om trots op te zijn. Maar het is nu wel heerlijk rustig in de straat.

je moet het zo zien. het is een ketting reactie. Als bij de een de hond aanslaat gaan de anderen ook automatisch janken of blaffen. Dus een chaos welke ook in de nacht voorkomt.
Mijn buren (links dan) moeten ook niets hebben van dit gedoe maar berusten erin.
Zo ben ik niet. Ik wil er iets tegen doen. Goedschiks werkte niet, dus dan maar een andere wat lompere manier.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:22:06 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31341066
ik geloof echt geen ene flikker van dit flauwekul verhaal....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31341187
Gooi vannacht een paar vergiftigte worsten door de brievenbus.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:28:36 #26
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31341250
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Honden zijn echt onrein. Vieze beesten zijn het. De boel bekakken, als een achterlijke lawaai maken.
De mens die deze beesten houd is nog erger. Althans die mensen die die kut beesten niet stil kunnen houden.
Zo kom ik vaak op een bbq, en de honden lopen los rond en schooien bij het leven. Bij mij valt niets te halen, behalve een trap na.
Hou die beesten in toom gvd!!!!
ErwinRommel, bij deze:

Je bent een HELD.

na je stukjes in dit topic over je acties en beweegredenen kan ik niet anders concluderen dan dat je GOED BENT! En ik meen dit serieus dus. Een mede hondenhater is altijd goed

En die baasjes zijn zo mogelijk nog erger, maar goed. das een ander verhaal.
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:29:15 #27
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_31341273
Net goed! Vieze stinkende kwijlende smerige vlooiencircus kutbeesten. Bah.
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:33:50 #28
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31341410
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lomp is het idd. Ik praat het ook niet goed. Echter het schijnt resultaat te hebben gehad. Edoch niet iets om trots op te zijn. Maar het is nu wel heerlijk rustig in de straat.

je moet het zo zien. het is een ketting reactie. Als bij de een de hond aanslaat gaan de anderen ook automatisch janken of blaffen. Dus een chaos welke ook in de nacht voorkomt.
Mijn buren (links dan) moeten ook niets hebben van dit gedoe maar berusten erin.
Zo ben ik niet. Ik wil er iets tegen doen. Goedschiks werkte niet, dus dan maar een andere wat lompere manier.
Bij mn vriendin thuis lopen er ook 3 van dat soort rond. Zodra de eerste blaft slaat de rest ook aan, ik erger me er kapot aan maar mn vriendin "vind het juist prettig dat ze aanslaan als ze wat horen"... AAAAAARGH MOPPIE HET IS ZO EEN KUTKANKERTYFUS GELUID!! Ik mag niets ertegen doen (schoppen bv) omdat mn meissie dan boos word op mij en zij is wel zo lief dus verdraag ik die herrie maar. Maar het zal ooit gebeuren... "not now.. BUT SOON!" om maar met Stewie Griffin te spreken.

Nou is het zo dat ze een hoekhuis heeft en de buren ook zo'n mormel hebben maar ik zou dus echt als buren gillend gek worden en ff een hartig woordje wisselen met de eigenaars als ik naast mn schoonmoeder zou wonen. godsamme zeg.

En inderdaad master ErwinRommel, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
pi_31341415
Ik denk (als die honden gewoon doorblaften) dat er teweinig pepper in je spray zat
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31341628
Gemeente neemt blaffende hond in beslag

(je moet dus gewoon met z'n allen flink gaan klagen...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31343209
Ik hoop dat ze je in beton storten als je die dieren iets aandoet, wat je trouwens blijkbaar al hebt gedaan met je pepperspray.

Vuile lijer ben je.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:52:54 #32
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31343621
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat ze je in beton storten als je die dieren iets aandoet, wat je trouwens blijkbaar al hebt gedaan met je pepperspray.

Vuile lijer ben je.
E.Rommel, luister niet naar deze murmelende fool. Onze zaak is de juiste!!
pi_31345374
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:52 schreef NiTiN het volgende:

[..]

E.Rommel, luister niet naar deze murmelende fool. Onze zaak is de juiste!!
om even zijn username aan te halen... Dat dachten ze zo'n 60 jaar geleden ook

OT:
de eerste die mijn hond (die ik overigens niet heb) of de hond van mijn ouders wat aan zou doen, is nog niet jarig. Ik ben heel erg moeilijk gewelddadig te krijgen, maar er zijn grenzen.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er geen honden zijn die ernstig irritant zijn. Alleen ligt dat 999 van de 1000 keer niet aan de hond maar aan de opvoeding
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31345480
Joh, bel Martin Gaus. Laatst was ie bij Jensen. Gaus weet vast wel een übertrick.
pi_31345902
Spuit die pepperspray eerst maar eens in je eigen gezicht, voor je er dieren mee lastig gaat vallen. Lafaard
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:27:41 #36
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_31346521
gewoon die hoden uit huis halen en dan een paar traangasgranaten naar binnen flikkeren. om 4 uur 's nachts.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 06:08:14 #37
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31351608
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef speedfreakssj het volgende:
gewoon die hoden uit huis halen en dan een paar traangasgranaten naar binnen flikkeren. om 4 uur 's nachts.
TOPIDEE!!
en de honden dan met een live animal transport box van de KLM naar Korea sturen, men is wel down met doggies daarzo. En wij hebben deze ongewenste figuren dan niet meer in onze samenleving. Is toch al een overschot. En nu is het tijd voor KOFFIE
pi_31351863
De beste hond is een dode hond.
Of neem een panter ofzo
pi_31351892
Ghetto.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:57:39 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31351907
quote:

Vuile lijer ben je.
Dieren mishandelen zou ik ook niet snel doen. Maar kan de motifatie van de TS wel begrijpen. Vraag me wel af of het niet slim was om eerst eens normaal met de buren te praten onder het genot van een kopje kofiie. Of een biertje. Maar dat is voor mensen moeilijk tegenwoordig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_31351913
Rij eens per ongeluk over zo'n hond heen.
Kijken of ze dan nog geluid maken
I am the greatest man on earth.
pi_31352156
Pepperspray
Gemeente bellen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31352715
Je moet je niet op die honden afreageren, die weten niet beter. Die paupers van buren moet je op het gedrag van die honden aanspreken. Hebben de buren links en rechts van de pauperburen geen last van die beesten? Dan zou je een collectief kunnen vormen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_31353463
Typisch geval van 'tijd voor de 10 dolle sangria marokkanen'.
Huur ze in, zet het busje voor de door, laat 12 flessen sangria rondgaan, zet de deur open en wacht wat er gebeurt....

Geen last meer van de honden.
JOHNNY HEITINGA
pi_31354205
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:57 schreef Camplo het volgende:
Typisch geval van 'tijd voor de 10 dolle sangria marokkanen'.
Huur ze in, zet het busje voor de door, laat 12 flessen sangria rondgaan, zet de deur open en wacht wat er gebeurt....

Geen last meer van de honden.
Nou Camplo, nu ben ik wel erg nieuwsgierig geworden heur. Wat gebeurt er? En vooral: is het nog steeds niet strafbaar om dieren te misbruiken voor je vleselijke lusten?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:36:56 #46
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31354270
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef Klonk het volgende:
ik geloof echt geen ene flikker van dit flauwekul verhaal....
dan ben je niet de enige
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:22:22 #47
110987 ErwinRommel
pi_31360265
@ Klonk & buzzer: het is jullie goed recht om mijn verhaal niet te geloven. Toch is het echt waar
Op een gegeven moment loopt de emmer over door het gejank en geblaf van die honden. Daarvoor loop je rond als een getergde tijger welke niet meer kan slapen doordat die kutbeesten aanslaan om de haverklap voor niets. Dit op alle denkbare uren van de dag, avond en nacht.
Dat is geen pretje. met name niet als dan de rest van de hondenpopulatie in de buurt aan gaat slaan doordat die honden aanslaan van de overburen.

Met die mensen valt niet te praten en ik, als hondenhater, neem dan mijn actie.
En weet je wat het geval is? het is nu 2 dagen rustig in de straat. Hun honden houden ze nu achter op hun achterterrein.
Soms is een bewuste aanval nodig om het doel te bereiken. dat ik dan on-orthodox te werk ga so what?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:28:01 #48
110987 ErwinRommel
pi_31360367
quote:

Vuile lijer ben je.
hey SCH leef je ook nog?

Ik ben idd een lijer. Maar waaraan zal ik je niet vertellen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:39:54 #49
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31360605
Je kunt het ook eerst gewoon even vragen
Je weet wel, zo van "Goh, beste buren, zou het misschien mogelijk zijn om de hoeveelheid decibellen dat uit die hondenmonden komt iets te verminderen?"

Maar als je dat al (een paar keer) gedaan hebt kan ik het me voorstellen dat je zelf actie onderneemt. Pepperspray vind ik overigens zwaar overdreven en niet nodig.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_31360854
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:48 schreef bas-beest het volgende:
de eerste die mijn hond (die ik overigens niet heb) .. wat aan zou doen is nog niet jarig
pi_31360940
Wat voor buurt woon je dan? Planet of the dogs Tja...je moet ook niet in een buurt gaan wonen waar 60 honden wonen als je al op honden kotst.

Zelfgemaakte pepperspray? not done
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:04:30 #52
110987 ErwinRommel
pi_31361096
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Koenholio het volgende:
Je kunt het ook eerst gewoon even vragen
Je weet wel, zo van "Goh, beste buren, zou het misschien mogelijk zijn om de hoeveelheid decibellen dat uit die hondenmonden komt iets te verminderen?"

Maar als je dat al (een paar keer) gedaan hebt kan ik het me voorstellen dat je zelf actie onderneemt. Pepperspray vind ik overigens zwaar overdreven en niet nodig.
Reeds gedaan. Ik doel dan op het eerst beleefd benaderen van dat knurften gezin met een B-kolonel aan het roer.
De waterslang met koud water reeds geprobeerd, hielp niet. Afgelopen zondag dus pepperspray gebruikt en een hevige woordenwisseling gehad met die gasten. Op mijn dreiging dat ik niet insta voor vervolg acties is het nu stil
En hopelijk blijft dat ook zo!!
Honden zijn vieze vuile kut beesten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:14:11 #53
110987 ErwinRommel
pi_31361278
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef thefunny het volgende:
Wat voor buurt woon je dan? Planet of the dogs Tja...je moet ook niet in een buurt gaan wonen waar 60 honden wonen als je al op honden kotst.

Zelfgemaakte pepperspray? not done
Waar ik woon is een straat welke 60 meter lang is (bij schatting).
Hier staat notabene op elke straathoek een soldaat op wacht welke bij onraad versterking oproept.
Honden zijn dus totaal overbodig.
En ja, dooddoener, ik woonde hier eerder dan hen met die 4 kut honden.
Ik heb mijn volgende idee alweer in gedachten en dat is peperworst voeren
Schijten ze de hele boel onder op het terrein van hun eigenaren

Nu mag je mij een antiheld noemen, ik zie het als mijn strijd tegen het brute onrecht wat mij word aangedaan. namelijk het verpesten van mijn woongenot
pi_31361457
Ik zou elke keer als die beesten weer aanslaan de politie bellen om aangifte te doen/ melding te maken van overlast. Zullen ze misschien niet direct langskomen, maar als je dat consequent doet, komen ze echt wel eens een kijkje nemen. Misschien moeten ze die honden dan wel afstaan, ben je van t hele gezeik af.
Die beesten mishandelen is echt te triest, daarmee verlaag je je tot onder hun niveau. Da's pas aso pauper gedrag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_31361497
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waar ik woon is een straat welke 60 meter lang is (bij schatting).
Hier staat notabene op elke straathoek een soldaat op wacht welke bij onraad versterking oproept.
Honden zijn dus totaal overbodig.
En ja, dooddoener, ik woonde hier eerder dan hen met die 4 kut honden.
Ik heb mijn volgende idee alweer in gedachten en dat is peperworst voeren
Schijten ze de hele boel onder op het terrein van hun eigenaren

Nu mag je mij een antiheld noemen, ik zie het als mijn strijd tegen het brute onrecht wat mij word aangedaan. namelijk het verpesten van mijn woongenot
Chocola voeren. Meer zeg ik niet Ben je zo van de herrie af.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31362084
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef thefunny het volgende:

[..]

Chocola voeren. Meer zeg ik niet Ben je zo van de herrie af.
laf, net zoals de acties van TS
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:53:42 #57
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31362153
Mensen die dieren haten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:05:33 #58
110987 ErwinRommel
pi_31362433
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die dieren haten
Ik haat dieren niet. Ik ben een liefhebber van katten, al heb ik er geen.
Maar ik haat honden uit het diepste van mijn hart.
pi_31362443
Mafkees.
Ram de overburen dan aan gort, die beesten kunnen er toch ook niks aan doen?
Alsof die snappen dat jij het kut vind als zij steeds blaffen.
Steek gewoon die kutkolonel neer, bef die snol van de overburgen met een schilmes en trap de rest van die seniele graflui een zwembad vol scheermesjes in.
Of bel de dierenbescherming/wijkagent/weetikveel.

Die honden verneuken is ook zo sneu
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:07:39 #60
110987 ErwinRommel
pi_31362503
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Étoile het volgende:
Ik zou elke keer als die beesten weer aanslaan de politie bellen om aangifte te doen/ melding te maken van overlast. Zullen ze misschien niet direct langskomen, maar als je dat consequent doet, komen ze echt wel eens een kijkje nemen. Misschien moeten ze die honden dan wel afstaan, ben je van t hele gezeik af.
Die beesten mishandelen is echt te triest, daarmee verlaag je je tot onder hun niveau. Da's pas aso pauper gedrag.
Dat werkt niet. Geloof me.
De politie hier heeft wel andere zaken aan het hoofd dan buren overlast. Ze gaan ervanuit dat het zichzelf wel oplost.

Zo heeft een houder van een klein restaurantje hier eens een keer kokende olie richting een hond gegooid en deze overleed daardoon. Politie doet daar niets aan. Andere prioriteiten.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:09:41 #61
110987 ErwinRommel
pi_31362556
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef Skv het volgende:
Mafkees.
Ram de overburen dan aan gort, die beesten kunnen er toch ook niks aan doen?
Alsof die snappen dat jij het kut vind als zij steeds blaffen.
Steek gewoon die kutkolonel neer, bef die snol van de overburgen met een schilmes en trap de rest van die seniele graflui een zwembad vol scheermesjes in.
Of bel de dierenbescherming/wijkagent/weetikveel.

Die honden verneuken is ook zo sneu
Die beesten zijn hun pracht en praal. Dus wat is er dan beter door juist die beesten aan te pakken?
Heeft resultaat gehad. Ze bevinden zich nu niet meer aan de voorkant van hun huis maar aan de achterkant zodat ze niet elke keer hoeven aan te slaan als er weer eens iemand langsloopt op weg naar het busstation.

Ik denk dat de dreiging goed op hen heeft ingewerkt.
pi_31362682
Nou, waarom open je dan pas een topic als je er af bent
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:15:04 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31362743
Schijt door hun brievenbus ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:21:37 #64
110987 ErwinRommel
pi_31362912
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef Skv het volgende:
Nou, waarom open je dan pas een topic als je er af bent
Waarom zijn bananen krom?

Nee ik opende dit topic omdat het me erg hoog zat en aangezien dit een klaagbaak is ik dus mijn klacht over die gore kuthonden hierop plaats.
Klagen bij de politie haalt niets uit Ze lachen je uit als je daarvoor bij hun aanklopt.

Dus wederom, niet goedschiks? Mooi, dan maar kwaadschiks. En dan jank ik ook niet als men me dan voor beul uitmaakt.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:23:23 #65
110987 ErwinRommel
pi_31362965
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt door hun brievenbus ?
De meesten hebben niet eens een brievenbus. De postman gooit de envelop gewoon over of door het hek. En ja, als de honden dan langskomen en ze verscheuren de electra rekening is dan zaak voor de hondeneigenaren. Moeten ze maar een deugdelijke brievenbus aanschaffen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:30:00 #66
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31363124
OKe, voor iedereen die nu nog gaat bitchen:

ErwinRommel heeft gelijk. Serieus. Als het waar is wat hij typt (en ik twijfel er niet aan) dan is ie goed bezig. Onderneemt actie waar andere mensen bij de pakken zouden neerzitten en is een one-men A-Team

Gewoon aanpakken dat aso tuig en die schurftbeesten van ze!!
pi_31364292
Die dieren doen niks verkeerd, ze weten niet beter. Mensen als het goed is wel
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:21:01 #68
110987 ErwinRommel
pi_31364354
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:30 schreef NiTiN het volgende:
OKe, voor iedereen die nu nog gaat bitchen:

ErwinRommel heeft gelijk. Serieus. Als het waar is wat hij typt (en ik twijfel er niet aan) dan is ie goed bezig. Onderneemt actie waar andere mensen bij de pakken zouden neerzitten en is een one-men A-Team

Gewoon aanpakken dat aso tuig en die schurftbeesten van ze!!
Gelukkig twijfel je niet aan wat ik schreef. Het is gewoonweg waar wat ik neerschreef.
verder ben ik wel wat gewend hoor Velen halen mijn naam tevoorschijn om daarna van leer te trekken zonder zelf te weten wie ER nu werkelijk was. Ik zie het maar als een gebrek aan kennis

Het passief zijn is zo "IN". Niets doen, maar wel klagen over een steen en een been.
Nee, niets doen, en roddelen met vrienden en bekenden over het aso gedrag van de buren. Hier schiet men idd niet veel mee op.

mensen, de politie komt niet meer om het gezeur van hondenoverlast. Men gaat ervanuit dat men het zelf oplost. Tja, als het dan niet goedschiks kan? Dan toch kwaadschiks? Probleem is dan vaak wel opgelost. Soms heeft de harde aanpak de voorkeur. En ja mensen, het werkt echt ipv thee te gaan drinken met de tegenpartij. Soms de spieren laten zien moet kunnen.

Hondenbezitters zijn de grootste egoisten die er zijn. Enfin, dat is dan wel mijn opinie.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:26:12 #69
110987 ErwinRommel
pi_31364445
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:18 schreef PV het volgende:
Die dieren doen niks verkeerd, ze weten niet beter. Mensen als het goed is wel
Die beesten doen ook niets verkeerd. Enkel dat ze voor overlast zorgen gedurende de nacht als je wilt slapen maar wakker word door dat geblaf voor niets.
Wat doe je dan? Juist, dan reageer je je af op die honden en later op de eigenaren.
Dat ik pepperspray spoot naar hun snoeten keur ik goed. Ik praat mijn eigen daden dus goed omdat ik denk dat ik in mijn recht sta aangezien de politie hier niets tegen kan of wilt doen. De gemeente wilt wel, maar de grote lobby van hondenbezitters is tegen. Dus heb je een status qua of een impasse zeg maar.
dan is het aan de bewoners om er toch maar het beste van te maken. Ik achte dus mijn actie in het algemeen belang van de rest. Geen klachten gehad tot op zover. het is zelfs zeer kalm in de straat nu
Mijn doel is dus bereikt.
bedreig ze met iets wat hun dierbaar is en men zal resultaat oogsten. Grof en lomp? Wellicht! Maar het leidt wel tot enig resultaat om vanuit de impasse te komen een resultaat.
pi_31364497
Steek Dat huis gewoon in de fik. Tokkiestyle
pi_31364577
Ik hoop dat ze je nog een keer naar de strot vliegen en dat er Braziliaanse steaks van je worden gemaakt. Klootzak ben je maar dat is niet nieuw.

Dierenbeulen zijn de ergste
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:56:46 #72
110987 ErwinRommel
pi_31365184
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat ze je nog een keer naar de strot vliegen en dat er Braziliaanse steaks van je worden gemaakt. Klootzak ben je maar dat is niet nieuw.

Dierenbeulen zijn de ergste

SCH toch, wat is er mis met je? De altijd zo vredeslievende SCH hoopt dat de buren steaks van ER maken
Het is toch altijd lachen met jou. Ik vermaak me dan ook prima als jij weer eens komt aankakken met iets waar jij geen weet van hebt. Ohhh nee. SCH weet altijd alles beter. dat vergat ik even

Ik neem aan dat je je even liet gaan. Dus vergeef ik je jou uitbarsting.

[ Bericht 1% gewijzigd door ErwinRommel op 11-10-2005 20:06:15 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:21:47 #73
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31365831
Heb al een heel klein stukje basiskennis over de persoon ER historisch gezien. (Vroegah, toen ie nog echt origineel in de woestijn rondreed). Maar heel erg diepgaand is dat niet

van de FOK ER versie weet ik op dit topic na helemaal niks. Maar wel dat je gelijk hebt, en de hondenzaak goed aanpakt, waarvoor hulde . Kan niet anders dan me volledig achter je mening scharen en ik wou dat ik het ook zo kon aanpakken met alle honden. Gelukkig hebben wij geen buren met honden ofzo, en zijn er in onze straat sowieso niet zoveel... Maar bij mn meissie des te meer. Maar goed die is gek op die krengen en ik hou er maar zoveel mogelijki mn mond over, omdat we anders nogal in de clinch komen te liggen

ErwinRommel: I salute you!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:01:36 #74
85041 Zeeuwtje
Hoezo Noordbevelandse Mafia?
pi_31366766
Ik vind het geen stijl... een beetje laf hondjes met pepper spray besprayen... ooh ooh ooh, wat ben je dan een Macho Nazi zeg......
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:12:55 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31367005
Ik vind dat ER ten dele gelijk heeft; honden horen geen overlast te veroorzaken...dat is een feit. Honden die dat wel doen, hebben een probleem, of beter...de eigenaren hebben een probleem.

Ik had dan ook de pepper spray, niet richting de honden gesprayed, maar richting de eigenaren...daar was je dan even een mateloze imbeciel.
Maar ook jouw onvolkomenheden zijn te vergeven.

Honden zijn niet gelijk de mens, en denken niet aan rust en sereniteit in een verpauperde vinex wijk, waar je liever nog niet dood gevonden wil worden, die denken aan waakzaamheid, hun eigen neuroses of zijn gewoon irritant.
Degene die je moet aanspreken, danwel dient te behandelen, zijn dan ook de eigenaren...als jij je basisschool had afgemaakt, had je deze conclusie eerder kunnen trekken,
Biologie is ook in groep 4 niet zo heel lastig

Verder wens ik je veel succes in deze one-man guerilla

Met een beetje mazzel; ben je mans genoeg de eigenaar tot orde te roepen...en mocht dat niet in je vermogen liggen, dan hoop ik van harte, dat bij de eerstvolgende actie jegens deze viervoeters, je kloten worden verscheurd en deze aan je mama worden gevoerd

pi_31367747
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Geloof me.
De politie hier heeft wel andere zaken aan het hoofd dan buren overlast. Ze gaan ervanuit dat het zichzelf wel oplost.

Zo heeft een houder van een klein restaurantje hier eens een keer kokende olie richting een hond gegooid en deze overleed daardoon. Politie doet daar niets aan. Andere prioriteiten.
Ik vind jou eigenlijk maar een beetje eng overkomen als ik op je reacties af ga, maargoed.

Je zou voor de gein ze 1 keer moeten bellen en ze dan met deze informatie om de oren moeten slingeren:

Heeft u overlast van dieren? Een blaffende buurhond, een loslopende koe? Bel dan de politie in de buurt of meld de overlast aan 'uw korps' via 0900 - 8844 (geen spoed, wel politie). link
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_31368956
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef SHE het volgende:

Met een beetje mazzel; ben je mans genoeg de eigenaar tot orde te roepen...
dat is 'ie dus duidelijk niet. Hij is wel mans genoeg om die honden 'veilig' vanachter een hek wat aan te doen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:41:10 #78
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31369543
tering, kom op zeg. die beesten zijn niet heilig. Misschien dat ze nu wel die teringsmoelen van ze gesloten houden. Met hun stinkende hoeregeblaf.

blegh.

ER heeft gelijk. Eerst netjes op een beschaafde manier meermalen duidelijk maken aan de direct verantwoordelijke dat dit niet de manier is waarop het gaat, daar is men doof voor... dan is het eigenlijk logisch over naar fase 2: hit em where it hurts. En dat zijn blijkbaar de doggies (meteen zijn zij ook de oorzaak van de problematiek maar goed.

Zijn toch **********. enzo
pi_31369711
ER woont in Brazilie en denkt blijkbaar dat het daar een soort jungle is en dat dieren niks waard zijn.

Als je zo met dieren omgaat, dan heb je ook niet veel op met mensen.
pi_31370287
Vraagje: Reageert iedereen die hier pro-pepperspray bij blaffende honden is, ook zo wanneer een baby een paar uur huilt? Of is het dan ineens anders?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:05:11 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31370446
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef PV het volgende:
Vraagje: Reageert iedereen die hier pro-pepperspray bij blaffende honden is, ook zo wanneer een baby een paar uur huilt? Of is het dan ineens anders?
Voor jankende babies gebruik je chloroform n00b
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:05:48 #82
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31370471
met huilende babies heb ik helaas/gelukkig geen ervaring dus kan ik je niks over zeggen

maar vind het wel anders liggen, aangezien baasjes hun kutbeest stil moeten houden, en dat worden ze ook als je maar goed genoeg bent.

babies zijn lief klein en onschuldig. en als ze eenmaal een beetje verstand hebben (jaar of 6/7) dan worden het ettertjes en dan veranderen de zaken wederom.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:51:34 #83
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31372106
Ben je soms een buurman van mij ofzo ? Ik heb ook een schijthekel aan honden, alleen maar omdat de overburen ook diverse honden hebben. Mijn vrouw die niet werkt klaagde altijd al dat die honden de hele dag blaffen. Ik dacht dat dat wel meeviel, maar nu ik zelf al een poos in de ziektewet zit, kan ik haar alleen maar gelijk geven. Ik werd vanmorgen vroeg wakker omdat die kuthonden alweer vroeg aan het blaffen waren. Het gaat om twee herders en een zooi kutkeffertjes. Maar hun werkloze bazen doen niks om die kuthonden stil te krijgen. Ik denk dat ik binnekort maar wat biefstukken doordrenkt met rattengif hier rondstrooi in de buurt. Dan is die herrie eindelijk afgelopen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:02:28 #84
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_31372430
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Guns_n_Roses op 12-10-2005 00:11:51 (.) ]
pi_31373617
Als dierenliefhebber kan ik pepperspray actie niet grappig vinden.
Als buurman van 2 eveneens blaffende en jankende k*thonden snap ik het.
Heb afgelopen half jaar 3 confrontaties gehad met IQ-loze buurman.

Mensen die geen last van blaffende honden hebben kunnen zich soms moeilijk
voorstellen wat het met een normaal, vriendelijk en rationeel denkend mens doet.
Als ik een psychiater zou hebben had hij zwaar overuren kunnen draaien.

Ik heb 2 " blafhalsbanden" gekocht en deze op zeer vriendelijke wijze aan
mijn buurman gegeven met het dringende verzoek deze bij z'n honden aan te doen.

Het heeft me wat gekost maar ik heb geen last meer.
Het is daarnaast een diervriendelijke oplossing.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  Redactie Frontpage woensdag 12 oktober 2005 @ 12:41:47 #86
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31381627
Wat is een blafhalsband ? Is dat een halsband waarbij ze elke keer een gigantische schok krijgen als ze weer es luidkeels willen blaffen ? Want dan is het wel een cool dingetje nml...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31383605
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Djeez het volgende:
Wat is een blafhalsband ? Is dat een halsband waarbij ze elke keer een gigantische schok krijgen als ze weer es luidkeels willen blaffen ? Want dan is het wel een cool dingetje nml...
Er gaat inderdaad een electrisch schokje door de band zodra het
geblaf boven een bepaald ingesteld decibel uitkomt.

Een dierenarts waar ik op bezoek was gaf mij de tip.
Hij zei dat het diervriendelijk was. Voor mij iig de perfecte oplossing.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clairvaux op 12-10-2005 21:32:03 ]
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_31388459
Die honden zijn geen stuiver waard, en als mens verdien je je rust. En dit is niet ironisch bedoeld.
pi_31390530
pepperspray valt onder verboden wapen bezit homie

hopen dat niemand onze incompetente politiedienst tipt over dit topic
pi_31391105
Hij woont zeg maar niet in Nederland
pi_31391799
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:56 schreef Koewam het volgende:
Hij woont zeg maar niet in Nederland
waar dan?
pi_31391897
Je moet het die honden niet kwalijk nemen, maar hun baasjes. Wie neemt nu vier honden in huis?
En waarschijnlijk moet het baasje eens wat vaker een ommetje maken met z'n honden want ze blaffen de buurt bij elkaar van verveling.
pi_31392797
Honden moeten sws dood.

Zet hem op ErwinRommel
pi_31392912
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
Honden moeten sws dood.
Nou, geef een goed voorbeeld en hang jezelf op ofzo.

*Sorry, kon het niet laten.*
pi_31392970
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, geef een goed voorbeeld en hang jezelf op ofzo.

*Sorry, kon het niet laten.*
Woef
pi_31393051
Je zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn die met een kogel door zijn kop gevonden wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31393593
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Je zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn die met een kogel door zijn kop gevonden wordt
Woei, zet hem op voor de honden, die zijn immers meer waard dan een men... ehh laat maar
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_31393683
Gelukkig maar worden er in Brazilie geen mensen afgeknald voor 10 Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31396132
Erwin, ouwe reus, hulde voor de missie waar je nu volop mee bezig bent! Als fervent hondenhater sta ik totaal achter je en snap ik helemaal waarom je die achterlijke beesten de muil wil snoeren. Ik zou zeggen pak die uit de kluit gewassen haarballen bij de riem en bind ze vast achter je wagen. Nu weet ik niet of jou wagen hard genoeg kan om deze wezens te martelen totdat de dood er op volgt, maar anders succes gewenst! Als dit niet helpt haal je je oude Luger even te voorschijn en klaar je daar de klus mee. \/ertel even hoe het gegaan is met het uitschakelen van deze manschappen.

Auf Wiedersehen,

P.S. Stielhandgranate schijnen ook een leuk effect te hebben op deze beesten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Revelation op 12-10-2005 23:13:51 ]
50 Cent is mijn held!
pi_31397109
Wat dacht je van het (LATEN) toesturen van een folder over een hondencursus? (stille hint naar de eigenaar)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:30:35 #101
110987 ErwinRommel
pi_31408131
Jullie lullen maar raak. Die kuthonden zijn nu wel al stil voor 4 dagen.

Een folder hondencursus op laten sturen? Die bestaat voor zover ik weet niet.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:25:45 #102
110987 ErwinRommel
pi_31409621
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef SHE het volgende:
Met een beetje mazzel; ben je mans genoeg de eigenaar tot orde te roepen...en mocht dat niet in je vermogen liggen, dan hoop ik van harte, dat bij de eerstvolgende actie jegens deze viervoeters, je kloten worden verscheurd en deze aan je mama worden gevoerd

Die eigenaren willen niet luisteren. Heb al met ze geprobeerd te praten maar ze zijn doof voor enige opmerkingen van overlast. Hun honden zijn heilig voor hun, en dat mag de buurt merken ook.
Dus ok, niet goedschiks? Simpel, dan maar kwaadschiks.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:27:47 #103
110987 ErwinRommel
pi_31409667
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
ER woont in Brazilie en denkt blijkbaar dat het daar een soort jungle is en dat dieren niks waard zijn.

Als je zo met dieren omgaat, dan heb je ook niet veel op met mensen.
Ik heb meer op met apen, katten, tijgers, en andere dieren dan met honden SCH.
Honden zijn wat mij betreft de laagste vorm in de keten van leven. Ondieren zijn het.
pi_31409988
Heb je niks aan die scharminkels, altijd kabaal en zooi!
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_31411713
Edwin, wat is je MSN?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:18:19 #106
110987 ErwinRommel
pi_31412378
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:53 schreef JanDeLul het volgende:
Edwin, wat is je MSN?
Heb ik niet.
Waarom?
pi_31412457
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]

Heb ik niet.
Waarom?
Interesse. Enzo.
pi_31415029
Ja, mee eens. Je bent goed bezig, mad RESTECP!!

vooral deze opmerking:
quote:
Honden zijn wat mij betreft de laagste vorm in de keten van leven. Ondieren zijn het.
hoewel ik het bijna geheel eens ermee ben vind ik het een gouden uitspraak
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:14:20 #109
110987 ErwinRommel
pi_31415033
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef JanDeLul het volgende:

[..]

Interesse. Enzo.
Ok, jammer. Maar ik heb geen MSN. Ik gebruik bv AOL.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:23:22 #110
110987 ErwinRommel
pi_31415251
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef NiTiN het volgende:
Ja, mee eens. Je bent goed bezig, mad RESTECP!!

vooral deze opmerking:
[..]

hoewel ik het bijna geheel eens ermee ben vind ik het een gouden uitspraak
Schijnbaar ben ik in de ogen van velen nu juist verkeerd bezig en zien zij een hond als deel van het gezin
Maar goed, dat is weer mijn cynische opmerking.
Honden zijn vieze en vuile beesten. maken herrie, het is een pestplaag welke volzit met vuiligheid.
En ja, ik vind een hond minder dan een mens. Voor mij is een hond minder waard dan een mensenleven. Al zal ik niet snel overgaan tot actie tegen een hond. Omdat ik weet dat ik zijn meerdere ben en de hond heeft te luisteren.
pi_31415385
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Schijnbaar ben ik in de ogen van velen nu juist verkeerd bezig en zien zij een hond als deel van het gezin
Maar goed, dat is weer mijn cynische opmerking.
Honden zijn vieze en vuile beesten. maken herrie, het is een pestplaag welke volzit met vuiligheid.
En ja, ik vind een hond minder dan een mens. Voor mij is een hond minder waard dan een mensenleven. Al zal ik niet snel overgaan tot actie tegen een hond. Omdat ik weet dat ik zijn meerdere ben en de hond heeft te luisteren.
Zal ik een fanclub voor je oprichten?

ben het roerend met je eens!

edit: YAY check de ondertitel
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:06:15 #112
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_31417780
grappig om de cultuur verschillen zo duidelijk te zien:
politie bellen, folder hondencursus, electronische halsband, redelijk praten, Martin Gaus erbij halen, de meerwaarde van de hond ....
zonnig Brasil
pi_31420704
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef NiTiN het volgende:

[..]

Zal ik een fanclub voor je oprichten?

ben het roerend met je eens!

edit: YAY check de ondertitel
Waar kan ik me inschrijven?
50 Cent is mijn held!
pi_31420847
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:33 schreef Revelation het volgende:

[..]

Waar kan ik me inschrijven?
Voeg ff toe aan je signature:

" ik beschouw mij als XXe lid van de ErwinRommel Fanclub - against CANINE's "

waarbij XXe bij jou 2e word, aangezien ik 1e ben!

2 leden nu al, en counting!!
pi_31421439
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:51 schreef Djeez het volgende:
Ben je soms een buurman van mij ofzo ? Ik heb ook een schijthekel aan honden, alleen maar omdat de overburen ook diverse honden hebben. Mijn vrouw die niet werkt klaagde altijd al dat die honden de hele dag blaffen. Ik dacht dat dat wel meeviel, maar nu ik zelf al een poos in de ziektewet zit, kan ik haar alleen maar gelijk geven. Ik werd vanmorgen vroeg wakker omdat die kuthonden alweer vroeg aan het blaffen waren. Het gaat om twee herders en een zooi kutkeffertjes. Maar hun werkloze bazen doen niks om die kuthonden stil te krijgen. Ik denk dat ik binnekort maar wat biefstukken doordrenkt met rattengif hier rondstrooi in de buurt. Dan is die herrie eindelijk afgelopen...
Je omschrijft dezelfde situatie als hier. Buuriets heeft 2 keffers die de hele dag lopen te blaffen of te janken als het baasje weg is en als er 'iets' gebeurt of de deurbel gaat, nou dan is het feest.

Kut honden met hun kut baasjes.
pi_31422059
Het grote officiele "ErwinRommel fanclub" topic - Against CANINE's

Voor geinteresseerde hondenhatende mede-visionary mensen.
pi_31423412
gewoon een paar repen chocola over de schutting flatsen
wedden dat ze dan na een tijdje wel stil zijn
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:56:07 #118
110987 ErwinRommel
pi_31441523
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef NiTiN het volgende:
Het grote officiele "ErwinRommel fanclub" topic - Against CANINE's

Voor geinteresseerde hondenhatende mede-visionary mensen.
Ik had me graag willen aanmelden maar het fantopic ER schijnt eruit te liggen. rara politiepet hoe kan dit???
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:57:54 #119
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31441570
een hondenliefhebbende mod zal hem afgesloten hebben

tijd voor actie. Ik zal de juiste mensen aan hun jas trekken om weer orde op zaken te stellen

pi_31464649
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef NiTiN het volgende:

[..]

Voeg ff toe aan je signature:

waarbij XXe bij jou 2e word, aangezien ik 1e ben!

2 leden nu al, en counting!!
Puik plan zodra ik tijd heb zal ik 't even toevoegen.
50 Cent is mijn held!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:04:12 #121
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31465050
Helaasch heb ik door tegenwerking van onwetende geesten het topic niet opnieuw opengekregen. Maar niet getreurd, dan gaan we gewoon hier verder!
------------------------------------------------------
Kopie van de fanclub-topic openingspost:

Vind jij ErwinRommel (ER voor leden van de fanclub) ook zo goed, draag dat dan uit via je signature.

bijvoorbeeld door deze tekst:
quote:
aanmelden kan alhier, ledenlijst tot nu toe:
quote:
ERELID: ErwinRommel De woestijnvos. Een legende. - Een lichtend voorbeeld voor ons allen!

1e lid: NiTiN - Oprichter, voorzitter
2e lid: Revelation - in afwachting van bevestiging
er zijn genoeg vacatures.

Alleen serieuze reacties AUB
---------------------------------------------------

Onder het genot van nieuwe avonturen van ER met stomme honden zullen we ons ledental uitbreiden!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:20:08 #122
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31466647
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef C2C het volgende:
gewoon een paar repen chocola over de schutting flatsen
wedden dat ze dan na een tijdje wel stil zijn
Wat gebeurt er dan?
pi_31467297
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:20 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan?
Hopelijk gaan ze dan dood.
pi_31467541
Onze buren hebben ook een hond inderdaad. op een dag bak ik een spons in vleesjus. en gooi ik die over de schutting.. fucking kut hond.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:55:42 #125
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31467612
Dit wordt een hondenhater topic...

maar vandaag op mn werk was er een hond die in zo'n vervoershok zat, klaar om op het vliegtuig gezet te worden... en die zat heel zachtjes te piepen want hij was bang... en dat toonde me maar weer aan dat ik nog geen volleerd hondenhater ben want ik vond het ergens wel zielig voor het beest.
pi_31467635
of ik koop een taser! dan blijft die hond ook wel stil
pi_31468389
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef NiTiN het volgende:
Dit wordt een hondenhater topic...

maar vandaag op mn werk was er een hond die in zo'n vervoershok zat, klaar om op het vliegtuig gezet te worden... en die zat heel zachtjes te piepen want hij was bang... en dat toonde me maar weer aan dat ik nog geen volleerd hondenhater ben want ik vond het ergens wel zielig voor het beest.
De kut worsten van de buren janken de hele dag.

Ik zou willen dat die kut beesten op het vliegtuig naar China gezet werden!

(En dat ze dan daar door een local opgevreten worden)
pi_31470264
Janken die honden misschien omdat je de hele dag (& 's nachts om te kunnen slapen) André Hazes, Frans Bauer of Wolter Kroes draait?
pi_31470530
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Netflier het volgende:
Janken die honden misschien omdat je de hele dag (& 's nachts om te kunnen slapen) André Hazes, Frans Bauer of Wolter Kroes draait?
Snachts janken ze even hard.

Ze janken omdat hun baasje een grote egoist is.

En omdat het kut honden zijn.
pi_31470658
Ik had het eigenlijk over de situatie van ER.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')