Ik vind jou eigenlijk maar een beetje eng overkomen als ik op je reacties af ga, maargoed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Geloof me.
De politie hier heeft wel andere zaken aan het hoofd dan buren overlast. Ze gaan ervanuit dat het zichzelf wel oplost.
Zo heeft een houder van een klein restaurantje hier eens een keer kokende olie richting een hond gegooid en deze overleed daardoon. Politie doet daar niets aan. Andere prioriteiten.
dat is 'ie dus duidelijk niet. Hij is wel mans genoeg om die honden 'veilig' vanachter een hek wat aan te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef SHE het volgende:
Met een beetje mazzel; ben je mans genoeg de eigenaar tot orde te roepen...
Voor jankende babies gebruik je chloroform n00bquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef PV het volgende:
Vraagje: Reageert iedereen die hier pro-pepperspray bij blaffende honden is, ook zo wanneer een baby een paar uur huilt? Of is het dan ineens anders?
Er gaat inderdaad een electrisch schokje door de band zodra hetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef Djeez het volgende:
Wat is een blafhalsband ? Is dat een halsband waarbij ze elke keer een gigantische schok krijgen als ze weer es luidkeels willen blaffen ? Want dan is het wel een cool dingetje nml...
Nou, geef een goed voorbeeld en hang jezelf op ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
Honden moeten sws dood.
Woefquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, geef een goed voorbeeld en hang jezelf op ofzo.
*Sorry, kon het niet laten.*![]()
Woei, zet hem op voor de honden, die zijn immers meer waard dan een men... ehhquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Je zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn die met een kogel door zijn kop gevonden wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |