Die eigenaren willen niet luisteren. Heb al met ze geprobeerd te praten maar ze zijn doof voor enige opmerkingen van overlast. Hun honden zijn heilig voor hun, en dat mag de buurt merken ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef SHE het volgende:
Met een beetje mazzel; ben je mans genoeg de eigenaar tot orde te roepen...en mocht dat niet in je vermogen liggen, dan hoop ik van harte, dat bij de eerstvolgende actie jegens deze viervoeters, je kloten worden verscheurd en deze aan je mama worden gevoerd![]()
Ik heb meer op met apen, katten, tijgers, en andere dieren dan met honden SCH.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
ER woont in Brazilie en denkt blijkbaar dat het daar een soort jungle is en dat dieren niks waard zijn.
Als je zo met dieren omgaat, dan heb je ook niet veel op met mensen.
Heb ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:53 schreef JanDeLul het volgende:
Edwin, wat is je MSN?
hoewel ik het bijna geheel eens ermee ben vind ik het een gouden uitspraakquote:Honden zijn wat mij betreft de laagste vorm in de keten van leven. Ondieren zijn het.
Ok, jammer. Maar ik heb geen MSN. Ik gebruik bv AOL.quote:
Schijnbaar ben ik in de ogen van velen nu juist verkeerd bezig en zien zij een hond als deel van het gezinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef NiTiN het volgende:
Ja, mee eens. Je bent goed bezig, mad RESTECP!!![]()
vooral deze opmerking:
[..]
hoewel ik het bijna geheel eens ermee ben vind ik het een gouden uitspraak
Zal ik een fanclub voor je oprichten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik in de ogen van velen nu juist verkeerd bezig en zien zij een hond als deel van het gezin![]()
Maar goed, dat is weer mijn cynische opmerking.
Honden zijn vieze en vuile beesten. maken herrie, het is een pestplaag welke volzit met vuiligheid.
En ja, ik vind een hond minder dan een mens. Voor mij is een hond minder waard dan een mensenleven. Al zal ik niet snel overgaan tot actie tegen een hond. Omdat ik weet dat ik zijn meerdere ben en de hond heeft te luisteren.
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:28 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Zal ik een fanclub voor je oprichten?
ben het roerend met je eens!![]()
![]()
![]()
edit: YAY check de ondertitel![]()
![]()
Voeg ff toe aan je signature:quote:
Je omschrijft dezelfde situatie als hier. Buuriets heeft 2 keffers die de hele dag lopen te blaffen of te janken als het baasje weg is en als er 'iets' gebeurt of de deurbel gaat, nou dan is het feest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:51 schreef Djeez het volgende:
Ben je soms een buurman van mij ofzo ? Ik heb ook een schijthekel aan honden, alleen maar omdat de overburen ook diverse honden hebben. Mijn vrouw die niet werkt klaagde altijd al dat die honden de hele dag blaffen. Ik dacht dat dat wel meeviel, maar nu ik zelf al een poos in de ziektewet zit, kan ik haar alleen maar gelijk geven. Ik werd vanmorgen vroeg wakker omdat die kuthonden alweer vroeg aan het blaffen waren. Het gaat om twee herders en een zooi kutkeffertjes. Maar hun werkloze bazen doen niks om die kuthonden stil te krijgen. Ik denk dat ik binnekort maar wat biefstukken doordrenkt met rattengif hier rondstrooi in de buurt. Dan is die herrie eindelijk afgelopen...
Ik had me graag willen aanmelden maar het fantopic ER schijnt eruit te liggen. rara politiepet hoe kan dit???quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef NiTiN het volgende:
Het grote officiele "ErwinRommel fanclub" topic - Against CANINE's
Voor geinteresseerde hondenhatende mede-visionary mensen.
Puik plan zodra ik tijd heb zal ik 't even toevoegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:37 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Voeg ff toe aan je signature:
" ik beschouw mij als XXe lid van de ErwinRommel Fanclub - against CANINE's "
waarbij XXe bij jou 2e word, aangezien ik 1e ben!
2 leden nu al, en counting!!
aanmelden kan alhier, ledenlijst tot nu toe:quote:" ik beschouw mij als XXe lid van de ErwinRommel Fanclub - against CANINE's "
er zijn genoeg vacatures.quote:ERELID: ErwinRommel De woestijnvos. Een legende. - Een lichtend voorbeeld voor ons allen!
1e lid: NiTiN - Oprichter, voorzitter
2e lid: Revelation - in afwachting van bevestiging
Wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef C2C het volgende:
gewoon een paar repen chocola over de schutting flatsen
wedden dat ze dan na een tijdje wel stil zijn
De kut worsten van de buren janken de hele dag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:55 schreef NiTiN het volgende:
Dit wordt een hondenhater topic...![]()
maar vandaag op mn werk was er een hond die in zo'n vervoershok zat, klaar om op het vliegtuig gezet te worden... en die zat heel zachtjes te piepen want hij was bang... en dat toonde me maar weer aan dat ik nog geen volleerd hondenhater ben want ik vond het ergens wel zielig voor het beest.![]()
Snachts janken ze even hard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Netflier het volgende:
Janken die honden misschien omdat je de hele dag (& 's nachts om te kunnen slapen) André Hazes, Frans Bauer of Wolter Kroes draait?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |