Irma, want Irma was goedquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
Laatste vraag:
Wie hoort er niet thuis in dit rijtje:
Bas-Alice-Irma-Joel.
Graag uitleg erbij.
Gaat over?quote:Hobby's: kappen, visagie, tekenen, naar concerten gaan, buiten wandelen
Maud?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Met wie zat Irma op de avond dat ze Idols verliet als laatste op de stoel?
Die lag er al uit toen (Irma zat bij Erics exit op de andere kruk, en dat was de week ervoor).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
Erik?
Dat is dezelfde persoon, bij PTR had hij ineens zijn naam veranderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het over 1 en dezelfde persoon natuurlijk.
Boris Boon idd, dat van die Boy/Eduard wist ik niet eens meer. BVO ook goed, klasse hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dezelfde persoon, bij PTR had hij ineens zijn naam veranderdMaar bedenk me nu dat hij bij Idols niet voorbij de audities kwam.
Bedoel je dan Boris?
ik zat laatst naast roman in de trein! hoe tov is dat;)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef Tania18 het volgende:
Of Roman
Die viel ook snel af bij idols en pas heel laat bij Popstars
quote:Oh baby give me one more chance
(show you that I love you)
Won't you please let me
(back to your heart)
Jaaa, dat was prachtig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef sbientje het volgende:
charlotte zong het ook in de workshops
die vond ik edcht fantastisch![]()
Volgens mij heb je haar in je herinnering tot iets beters verheven dan ze werkelijk is. Haar single was meer dan afschuwelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa, dat was prachtig.. Zonde dat zij niet in de finale was gekomen.
Joëlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
Welke finalekandidaat van Idols I had een genant moment met een jurylid (offscreen)?
Je snapt toch wel dat als je antwoord geeft je het ook een beetje moet toelichten.quote:
Nee, dat was een andere Charlotte. Die single was van Jim's Charlotte, de Charlotte die we bedoelen is die hockeydame.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:13 schreef Tragedy het volgende:
Volgens mij heb je haar in je herinnering tot iets beters verheven dan ze werkelijk is. Haar single was meer dan afschuwelijk.
Hij vloog meen ik Henk-Jan in de armen toen hij hoorde dat hij de wild-card kreeg.quote:
Maar niet offscreen toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was toch ook genant?
Na een van de liveshows vol op de mond. Omdat hij zo blij was dat hij door mocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Het was met Jerney.
Maar Joël heeft het wel in enkele programma's verteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was niet voor niets een offscreen moment.
The First Time van Robin Beck door Hind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:15 schreef BVO het volgende:
Wat was het allereerste gezongen nummer tijdens de allereerste liveshow, en wie zong het?
De ene naam begint met een M en de ander met een S.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
Een Hind?
Hèhè.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
Dreads--->stijl haar?
Oh, hij bracht het dus wat subtielerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hèhè.
Svurno +1.
HJ vond dat Dewi zo niet meer herkenbaar was voor haar fans. Ofzo.
quote:Het bewijs is geleverd. Idols klopt. De stemming van het Nederlandse publiek wordt een op een overgenomen door het programma. „Idols is geen doorgestoken kaart”, zo luidt de conclusie van zowel presentatrice Irene Moors als Radio 538-dj Jeroen van Inkel. Zij mochten afgelopen zaterdag in ´de kamer met de minste glamour van de studio´ meekijken over de schouder van uitvoerend producent Mark de Vink.
Beiden komen aangenaam verrast de ´bezemkast´ uit, waar de twee computers staan. „Iedereen is zo open geweest over de gang van zaken. Bij mij zijn alle twijfels weg”, zo zegt Irene. Jeroen vult aan: „Er staat een bureau met een stoel en daarop staan twee computers. Verder staat er alleen een enorme bak met trekdroppen en chocoladerepen. Inderdaad niet echt een gezellig televisiedecor.”
Voor Irene is de vraag beantwoord waarom RTL 4 deze kamer nooit in beeld bracht. „Het is echt een rommelhok.” Ze vervolgt: „Ik was een beetje sceptisch, juist omdat de uitslagen zo angstvallig geheim werden gehouden. Dat Jim twee weken geleden op de schopstoel terecht kwam, deed voor mij de deur dicht. Ik vond dat zo onwaarschijnlijk dat hij als favoriet zo laag zou scoren.” Jeroen: „Je ziet na elke oproep op televisie om te stemmen dat het aantal sms´jes en telefoontjes toeneemt. Op de twee computers zie je alles echt real-life binnenkomen en dat is wel heel bijzonder om mee te maken.”
Toch was Jeroen niet voor een gat te vangen. „Ik ben inderdaad op mijn knieën onder het bureau gekropen om te zien of er echt een verbinding door middel van een modem tot stand werd gebracht en ook dat was echt het geval. De ene computer staat in verbinding met KPN voor de telefoontjes, de ander met het bedrijf dat de sms´jes verwerkt. Natuurlijk kan er vanaf de andere kant nog gesjoemeld worden met het doorzenden van de gegevens, maar ik ben wel overtuigd dat het eerlijk gaat”, zo zegt Jeroen.
Irene valt bij; „Ze hebben er ook echt geen baat bij om zelf te beslissen wie de winnaar wordt. De mensen van de productie waren zelf ook hartstikke gespannen. Dat zou toch niet het geval zijn als zij al van de uitslag op de hoogte waren, lijkt mij.”
Jeroen licht een tipje van de sluier op van de gegevens die op de computerschermen te zien waren. „Het was echt een nek-aan-nekrace tussen Jim en David. Het was tot de laatste oproep om te stemmen onzeker wie er uiteindelijk het programma zou moeten verlaten. Pas in de laatste minuten liep David ietsje uit. Dan heb ik het niet over twee of drie stemmen hoor. Je praat wel over duizenden stemmen, maar dat is maar een klein percentage van alles dat binnenkomt”, zo onthult Jeroen, die het hele uur een bandrecorder heeft mee laten lopen als onomstotelijk bewijs voor de luisteraars van ´Rinkeldekinkel´ vanmiddag.
Irene en Jeroen mogen niet zeggen voor wie zaterdagavond de meeste stemmen binnenkwamen. Irene: „Ik kan alleen zeggen dat iedereen vrij dicht bij elkaar zat. Er waren er twee die boven de rest uitstaken. Meer zeg ik echt niet!”
De kandidaten waren ook blij met het bezoek van Irene en Jeroen. Met name Hind. „Ik vond die verhalen over dat mijn naam al besteld zou zijn in vuurwerkletters echt niet leuk. Sowieso die verhalen over doorgestoken kaart zijn echt onzin. Het legt bij mij een bepaalde druk en daar baal ik van. Nu Irene en Jeroen hier zijn geweest, hoop ik dat die onzinverhalen stoppen. Het zijn toch twee bekende Nederlanders die nu zeggen dat het allemaal eerlijk gaat, dus ik ga ervan uit dat hun mening toch wel iets waard is.”
Jeroen en Irene denken dat Idols helemaal klopt. Jeroen:
„Ik stel de openheid van zaken van HMG zeer op prijs en ik waardeer de uitnodiging. Ik ben ook echt wel om, maar met één kanttekening: als ze het programma zouden willen beïnvloeden, zouden ze naar mijn mening die mogelijkheid hebben. Ik denk alleen niet dat ze van die optie gebruik maken.”
Jamai?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
Van wie was Irene Moors groot fan?
Kyklopos +1quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:32 schreef Kyklopos het volgende:
Sam Nixon en Mark Rhodes
Dat gaat dus ook gebeuren bij je zusje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef BVO het volgende:, zie je, een echte neger**** zoals ik al zei.
.
Nou, JK was niet echt de initiatiefnemer hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gaat dus ook gebeuren bij je zusje.
Maar hij wilde maar al te graag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou, JK was niet echt de initiatiefnemer hoor.
Haha, dat kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij wilde maar al te graag.
Ik ken alleen Guy Sebastian.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef Kyklopos het volgende:
Ja, en nu weer terug naar mijn vraag
Welke Idol trok zich live terug tijdens de halve finale van Australian Idol(1) en om welke reden deed hij/zij dat?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
Zo hopen dat het gedetailleerd genoeg is..
Legendarische Idols-quotes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
Van wie is deze quote?
"Ik werk in een opticien, daar verkoop ik brillen.."
Indez enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig. 'Hee ik heb niks te doen, laat ik de topics eens gaan tellen'
Ik heb IDO geregistreerd, maar druk is het er nog niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef sbientje het volgende:
hee is er eik ook een idols irc kanaal?![]()
Index he Miep.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Indez? Wie is dat, een vriendin van Hind ofzo?![]()
Je zegt het waarschijnlijk omdat Zosja You Oughta Know als auditie deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:07 schreef sbientje het volgende:
alanis morrisette?
weet niet een waarom ik dit zegvolgens mij is het keifout
Oké dan Sven! Svensational +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ja hallo, Tom en ik hadden 'm allebei half goed en nou krijgt Tom een punt![]()
.
Svensational +1.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
Dan zal het Tori Amos wel geweest zijn.!
Ik heb er ook steeds meer moeite mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:59 schreef Tania18 het volgende:
Oh shit, ik heb echt geen inspiratie om een vraag te bedenken
Iemand anders?
Wederom 1 goed, maar een andere dan bij de vorige gok.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:41 schreef sbientje het volgende:
ron maud en robin?
Marlies is fout.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:50 schreef sbientje het volgende:
meike robin en marlies
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Meike, Robin, JK?
Hebben die wat met elkaar gehad?quote:
Ze waren verliefd zeiden ze (of Irma zei dat). Maar later weer niet, want Eric bleef toch bij z'n vriendin ofzoietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hebben die wat met elkaar gehad?
Ik had erbij moeten zetten 'uit Idols 2'.quote:
Klopt wederom nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
Boris, JK en Eric.
Svensational + 1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
Nou, Ron was het niet. Robin erbij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |