Jaaa, dat was prachtig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef sbientje het volgende:
charlotte zong het ook in de workshops
die vond ik edcht fantastisch![]()
Volgens mij heb je haar in je herinnering tot iets beters verheven dan ze werkelijk is. Haar single was meer dan afschuwelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa, dat was prachtig.. Zonde dat zij niet in de finale was gekomen.
Joëlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
Welke finalekandidaat van Idols I had een genant moment met een jurylid (offscreen)?
Je snapt toch wel dat als je antwoord geeft je het ook een beetje moet toelichten.quote:
Nee, dat was een andere Charlotte. Die single was van Jim's Charlotte, de Charlotte die we bedoelen is die hockeydame.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:13 schreef Tragedy het volgende:
Volgens mij heb je haar in je herinnering tot iets beters verheven dan ze werkelijk is. Haar single was meer dan afschuwelijk.
Hij vloog meen ik Henk-Jan in de armen toen hij hoorde dat hij de wild-card kreeg.quote:
Maar niet offscreen toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was toch ook genant?
Na een van de liveshows vol op de mond. Omdat hij zo blij was dat hij door mocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Het was met Jerney.
Maar Joël heeft het wel in enkele programma's verteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was niet voor niets een offscreen moment.
The First Time van Robin Beck door Hind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:15 schreef BVO het volgende:
Wat was het allereerste gezongen nummer tijdens de allereerste liveshow, en wie zong het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |