Staat dit ergens online?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Yildiz het volgende:
Gister een aardig artikel in het AD gelezen.
Een journaliste (van NL afkomst) ging dus een dag onder een burka, en door de stad wandelen.
En dan opschrijven wat ze te horen krijgt.
Het is te triest voor woorden, serieus
Er zijn een aantal inmiddels gesloten dubbeltopics geweest in POL, en er is een goedlopend topic over dit onderwerp in NWS. Ik vermoed dat je die laatste bedoeltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef Yildiz het volgende:
zo hé? stonden hier niet eerst 2x zoveel posts
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:50 schreef Cro_magnon het volgende:
Eigenlijk zouden een x aantal junks met een burka over hun hoofd even een paar overvalletjes moeten plegen op een aantal sigarenzaakjes/supermarkten/drank zaken.Dan is zo een verbod op de burka geregeld.
Het is niet ondenkbeeldig dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?
Nee natuurlijk niet,ik wil hier alleen maar mee aangeven dat een politiek gevoelig onderwerp als het dragen van de burka om hele simpele redenen verboden kan worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?
Ach, het lijkt me niet zo'n handig kledingstuk om een overval mee te plegen. Niet iets dat je snel aan en uit trekt, beetje omvangrijk om te verbergen, en zolang je het draagt zullen genoeg getuigen het herinneren. Mijn voorkeur gaat toch naar een helm of bivakmuts uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:05 schreef Cro_magnon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet,ik wil hier alleen maar mee aangeven dat een politiek gevoelig onderwerp als het dragen van de burka om hele simpele redenen verboden kan worden.
weet je wel wat het is? een burqa?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt me een goede zaak om te verbieden dat je met * bedekt * gezicht rondloopt. Tenslotte weet niet wie of wat zich er achter verstopt.![]()
Ik dacht eik dat 't al verboden was om met gemaskerd gezicht rond te lopen.
Zo'n tent waar je helemaal onder * schuil * gaat tochquote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
weet je wel wat het is? een burqa?
* mee eens isquote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het zelfs nogal "eng" als ik zo'n iemand rond zie lopen. Je weet niet waar ze naar kijken of wat er onder die burka schuilgaat.. Ik vind het gewoon creepy.
dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo'n tent waar je helemaal onder * schuil * gaat toch![]()
Hoe vaak heb je er één zien lopen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het zelfs nogal "eng" als ik zo'n iemand rond zie lopen. Je weet niet waar ze naar kijken of wat er onder die burka schuilgaat.. Ik vind het gewoon creepy.
Ik heb het aan tientallen mensen gevraagd in den haag, afgelopen weken.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er één zien lopen?
...nou dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |