Anders lees je het topic even.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:31 schreef t0m_0x het volgende:
ik vind het goed als dit verboden wordt. het is gewoon te gek voor woorden als je met een carnavalsmasker over straat gaat mag het niet want het bedekt je gezicht en dit mag wel! helemaal achterlijk! je mag ook niet met je helm een benzinepomp binnen komen en zo wel! helemaal gek!
Daarom vindt hij het ook goed dat dit verboden wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even.
Je mag niet onherkenbaar op straat lopen volgens de wet.
Het ís al verboden. Er wordt alleen niet actief op geageerd. (Net als hondenpoep bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom vindt hij het ook goed dat dit verboden wordt
En de jongens van de Special Forces, arrestatieteams, de ME dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even.
Je mag niet onherkenbaar op straat lopen volgens de wet.
Je weet toch dat de politie alles magquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En de jongens van de Special Forces, arrestatieteams, de ME dan ?
Joh, die mogen ook met wapens over straatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En de jongens van de Special Forces, arrestatieteams, de ME dan ?
Ok, maar er stond dat het verboden was onherkenbaar over straat te gaan. Ik wist niet dat dat alleen voor moslims was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, die mogen ook met wapens over straatDat zij iets mogen betekent niet dat iedereen het mag..
Omdat ze hier nauwelijks voorkomen ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef numero_uno het volgende:
In Turkije zijn de burka´s verboden heb ik vernomen dus waarom hier niet?
Nee Lange Tabbetje, onherkenbaar over straat gaan is iedere burger verboden. Je mag ook niet met een bivakmuts over je snuit lopen. Doe je dat wel, dan kan een agent je sommeren die af te doen. Weiger je dat dan kan je worden gearresteerd. Zou ook een beetje lastig zijn met de identificatieplicht, mh? Persoon kan wel paspoort laten zien, je kan alleen niet zien of het bij die persoon hoort..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ok, maar er stond dat het verboden was onherkenbaar over straat te gaan. Ik wist niet dat dat alleen voor moslims was.
Inderdaad! In Duitsland mogen de nonnen sinds het hoofddoekverbod voor leraressen geen habijt meer dragen voor de klas, maar voor mij gaat dat niet ver genoeg. Tijd dat de pinguins helemaal uit het straatbeeld verdwijnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef lionsguy18 het volgende:
In Tunesie is zelfs het dragen van hoofddoekjes verboden.
Dat noem ik nog eens maatregelen.
Niet dat half zachte gedoe zoals in nederland.
Politici doen ferme uitspraken maar er verandert niets.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die doeken zijn allemaal ook heel slecht voor de opname van Vitamine D. Het lichaam kan alleen vitamine D opnemen als de huid in aanraking is geweest met zonlicht. Dat is bij die burka's niet het geval, dus dat lijdt vroeg of laat tot rachitis.
Staat dit ergens online?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef Yildiz het volgende:
Gister een aardig artikel in het AD gelezen.
Een journaliste (van NL afkomst) ging dus een dag onder een burka, en door de stad wandelen.
En dan opschrijven wat ze te horen krijgt.
Het is te triest voor woorden, serieus
Er zijn een aantal inmiddels gesloten dubbeltopics geweest in POL, en er is een goedlopend topic over dit onderwerp in NWS. Ik vermoed dat je die laatste bedoeltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef Yildiz het volgende:
zo hé? stonden hier niet eerst 2x zoveel posts
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:50 schreef Cro_magnon het volgende:
Eigenlijk zouden een x aantal junks met een burka over hun hoofd even een paar overvalletjes moeten plegen op een aantal sigarenzaakjes/supermarkten/drank zaken.Dan is zo een verbod op de burka geregeld.
Het is niet ondenkbeeldig dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?
Nee natuurlijk niet,ik wil hier alleen maar mee aangeven dat een politiek gevoelig onderwerp als het dragen van de burka om hele simpele redenen verboden kan worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Voorstander van geweld om je mening op te dringen?
Ach, het lijkt me niet zo'n handig kledingstuk om een overval mee te plegen. Niet iets dat je snel aan en uit trekt, beetje omvangrijk om te verbergen, en zolang je het draagt zullen genoeg getuigen het herinneren. Mijn voorkeur gaat toch naar een helm of bivakmuts uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:05 schreef Cro_magnon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet,ik wil hier alleen maar mee aangeven dat een politiek gevoelig onderwerp als het dragen van de burka om hele simpele redenen verboden kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |