quote:
Vandaar ook die :quote:
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*heeft een heel goed gehoor*
HEY, bedoel je nou ook mij met 'ze'?Ik ben geen halfzachte relnicht hoor! Ben een echte bitch
![]()
![]()
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Zo ken ik je weer.
Niet dat ik het grappig vind, ofzo, maar toch...
Dude, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?
Je moet ook Dada's PI's lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Is Fok! bij jullie ook zo langzaam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Slaap lekker, poepsiewoepsie.quote:
Omdat BVO nu pas haar tofheid inzietquote:
Gelukkig ik schrok al!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over demannen van ShowChat
.
Jij
get onwijs my freak on!
![]()
![]()
Ik lach niet als het om jou gaat.quote:
Kut, verkeerde PI ----->quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Dada het volgende:
Ik lach niet als het om jou gaat.
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Maarehhh... Jij, Big Brother SLET, kijkt niet meer?!![]()
Kijk je nu wel nix factor?
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel
Tja in het weekend komt het niet, vrijdag mis ik altijd.. maandag meestal ook
Dus meestal kijk ik het wel terug en lees ik streamverslagen maar ik was er nog niet aan toegekomen deze keer![]()
Fill me in on the highlights please![]()
Áls er highlights waren
Gayness galorequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Slaap lekker, poepsiewoepsie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |